Наскільки зручним є особистий кабінет компанії Мілоан?

Мілоан — одна з найнадійніших та найбільш лояльних мікрофінансових компаній України на думку клієнтів. Кредити тут видають швидко, процентні ставки для нових клієнтів низькі, процедура видачі грошей — елементарна. Ми вирішили перевірити, чи дійсно так просто отримати кредит онлайн у Мілоан: протестували зручність особистого кабінету самостійно. Та готові розповісти вам, що ж із цього вийшло.
Реєстрація в особистому кабінеті Мілоан
Інтерфейс головної сторінки МФО — приємний для ока. Спокійна гамма, без нав'язливої реклами в стилі "візьми кредит, візьми кредит, візьми кредит". Ті, хто вже зареєструвався на сайті, можуть просто клікнути на кнопку "Увійти", ввести логін та пароль: цього достатньо для початку роботи.
Якщо особистого кабінету немає (як це було в нашому випадку), зареєструватися можна після вибору суми та терміну кредитування. На кредитному калькуляторі вибираємо необхідні значення, натискаємо "Отримати гроші". Нас перекидає на сторінку реєстрації.
Які дані запитує Мілоан:
- ПІБ;
- мобільний телефон;
- електронну пошту (необов'язково);
- код ІПН.
Ось і все: без серії/номера паспорта, місця проживання, завантаження сканів документів та кредитної історії. Ми очікували на те, що зараз потрібно буде заповнити ще одну, більш об'ємну анкету. Але цього не сталося: особистий кабінет створений та готовий до роботи.
Є й другий спосіб потрапити на сторінку реєстрації: клікніть "Увійти", а потім — "Зареєструватися" під полем для введення мобільного номера. В такому разі, сума/термін кредитування обираються автоматично: 15 000 грн на 15 днів. А за іншими параметрами, процедура реєстрації не буде відрізнятися.
Які функції пропонує особистий кабінет Милон
Після реєстрації на сайті, ми отримуємо повноцінний контроль над станом позики. Особистий кабінет Miloan дозволяє:
- дізнатися стан запиту — схвалена чи відхилена наша заявка на кредит онлайн. В середньому, розгляд заявки займає 15 хвилин;
- подивитися точну суму до сплати (враховуючи відсотки!);
- частково або повністю виплатити кредит;
- оформити повторну заявку на позику — з вибором суми, терміну та процентної ставки.
Також можна редагувати особисті дані: номер телефону, електронну пошту. Зміни вносяться швидко, без очікування підтвердження з боку МФО. І, що дуже важливо, не потрібно нікуди дзвонити, витрачаючи свій час.
Навіть після погашення поточної заборгованості ви можете зайти в особистий кабінет Мілоан тоді, коли вам потрібно: достатньо лише ввести пароль та логін. Це дуже зручно: можна переглядати дані про попередні позики, оформляти нові заявки в разі потреби.
Особистий кабінет Мілоан: "плюси" та "мінуси"
Почнемо з позитивних моментів:
- швидка реєстрація — створення особистого кабінету зайняло не більше 5 хвилин нашого часу;
- зрозумілий інтерфейс — все інтуїтивно й дуже просто, не потрібно бути гуру Інтернету. Розберетеся всього за пару хвилин;
- повний спектр функцій — всі операції з позикою, від оформлення заявки до погашення кредиту, можна виконувати через особистий кабінет. Без дзвінків та візитів в офіс МФО.
Суттєвих “мінусів” в особистого кабінету Miloan немає. Або ж нам не вдалося їх виявити. Тут тобі ні типових для багатьох сайтів "глюків", ні тривалого завантаження сторінок. Погасити заборгованість вдалося теж дуже швидко: декілька кліків, й все готово.
Чи зручно брати кредит через особистий кабінет Мілоан? Однозначно, так. Якщо така необхідність у вашому житті виникла — це стане чудовою альтернативою банкам, ломбардам та візитам в офіс мікрофінансових компаній. Особливо, на період карантину.