16:44 28.09.2020

Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт - CEO LeoGaming Альона Дегрік Шевцова

2 хв читати

Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт. В 2019 році Україна була в ТОП-5 країнах за кількістю безконтактних платежів, a Mastercard повідомляв про збільшення NFC-транзакцій в 90 разів. Про це в інтерв'ю виданню PaySpace Magazine розповіла CEO fintech компанії LeoGaming Альона Дегрік Шевцова. 

«Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт. У 2019 Україна була в ТОП-5 країнах за кількістю безконтактних платежів, a Mastercard повідомляв про збільшення NFC-транзакцій в 90 разів. Просто вдумайтесь в цю цифру. Неочевидна відповідь - те, як розвивається мобільна комерція. Розрахунок мобільним балансом - це унікальний досвід для України, що перетворює «велику трійку» операторів зв’язку в найсерйозніших гравців на фінансовому ринку з, без перебільшення, великої користувальницькою базою і можливостями для її таргетингу. Варто віддати належне мобільним операторам: вони проводять колосальну роботу з Національним банком України, роз'яснюючи процедуру ідентифікації користувача. Отже, можна сказати, це спільний тріумф мобільних операторів і Національного банку », - зазначила в інтерв'ю глава однієї з найвідоміших в Україні fintech-компаній. 

За її словами, коронакриза також істотно вплинула на ринок ігрових платежів і грошових переказів. 

«Однозначно користувач, з урахуванням того, що у нього з'явився додатковий час, став більш підкованим і вимогливим в сфері фінансових технологій. Він розібрався, яку послугу надає та чи інша платіжна система, де він може отримати більше переваг для себе (тих же кешбеків, наприклад), він зрозумів, що йому як користувачу вигідно в даний момент часу. Для клієнта цей період став періодом відкриттів нових учасників платіжного ринку, через які він переказував грошові кошти і з якими у нього сформувався певний досвід: 

платіжні термінали, безконтактні платежі або оплати карткою на сайті », - підкреслила Альона Дегрик Шевцова. 

За її словами, одна з найважливіших рис, на які акцентує увагу користувач, це швидкість проведення платежу і, природно, комісія. «В ідеалі вона повинна бути відсутньою, а краще, щоб ми ще трохи доплачували. Ми це бачимо тепер з кешбеками », - зазначила CEO fintech компанії LeoGaming. 

LeoGaming - відома в Україні fintech-компанія, в цьому році відзначила своє десятиріччя. Почавши як сервіс прийому платежів для поповнення рахунків онлайн-ігор, ігрових сервісів і електронних гаманців, вони розвинулися до розробника комплексних платіжних рішень для бізнесу з 

міжнародною платіжною системою в топ-5 українського ринку за грошовими переказами (за даними НБУ). 

На початку цього року компанія IT Solutions, яка є технічним 

вендором багатьох розробок компанії LeoGaming, отримала статус оператора послуг платіжної інфраструктури.

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА