Інтерфакс-Україна
16:44 28.09.2020

Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт - CEO LeoGaming Альона Дегрік Шевцова

2 хв читати

Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт. В 2019 році Україна була в ТОП-5 країнах за кількістю безконтактних платежів, a Mastercard повідомляв про збільшення NFC-транзакцій в 90 разів. Про це в інтерв'ю виданню PaySpace Magazine розповіла CEO fintech компанії LeoGaming Альона Дегрік Шевцова. 

«Україна б'є рекорди за кількістю токенізованних транзакцій і карт. У 2019 Україна була в ТОП-5 країнах за кількістю безконтактних платежів, a Mastercard повідомляв про збільшення NFC-транзакцій в 90 разів. Просто вдумайтесь в цю цифру. Неочевидна відповідь - те, як розвивається мобільна комерція. Розрахунок мобільним балансом - це унікальний досвід для України, що перетворює «велику трійку» операторів зв’язку в найсерйозніших гравців на фінансовому ринку з, без перебільшення, великої користувальницькою базою і можливостями для її таргетингу. Варто віддати належне мобільним операторам: вони проводять колосальну роботу з Національним банком України, роз'яснюючи процедуру ідентифікації користувача. Отже, можна сказати, це спільний тріумф мобільних операторів і Національного банку », - зазначила в інтерв'ю глава однієї з найвідоміших в Україні fintech-компаній. 

За її словами, коронакриза також істотно вплинула на ринок ігрових платежів і грошових переказів. 

«Однозначно користувач, з урахуванням того, що у нього з'явився додатковий час, став більш підкованим і вимогливим в сфері фінансових технологій. Він розібрався, яку послугу надає та чи інша платіжна система, де він може отримати більше переваг для себе (тих же кешбеків, наприклад), він зрозумів, що йому як користувачу вигідно в даний момент часу. Для клієнта цей період став періодом відкриттів нових учасників платіжного ринку, через які він переказував грошові кошти і з якими у нього сформувався певний досвід: 

платіжні термінали, безконтактні платежі або оплати карткою на сайті », - підкреслила Альона Дегрик Шевцова. 

За її словами, одна з найважливіших рис, на які акцентує увагу користувач, це швидкість проведення платежу і, природно, комісія. «В ідеалі вона повинна бути відсутньою, а краще, щоб ми ще трохи доплачували. Ми це бачимо тепер з кешбеками », - зазначила CEO fintech компанії LeoGaming. 

LeoGaming - відома в Україні fintech-компанія, в цьому році відзначила своє десятиріччя. Почавши як сервіс прийому платежів для поповнення рахунків онлайн-ігор, ігрових сервісів і електронних гаманців, вони розвинулися до розробника комплексних платіжних рішень для бізнесу з 

міжнародною платіжною системою в топ-5 українського ринку за грошовими переказами (за даними НБУ). 

На початку цього року компанія IT Solutions, яка є технічним 

вендором багатьох розробок компанії LeoGaming, отримала статус оператора послуг платіжної інфраструктури.

 

ОСТАННЄ

Київська ТПП бере участь у Генеральній Асамблеї Ганзейського Парламенту в Гданську

У Тернополі запрацював центр ментального здоров’я всеукраїнської мережі ПОВЕРНЕННЯ, заснованої Віктором та Оленою Пінчуками

Пам’ять, що перетворюється на силу: історія вірменського добровольця Геворга Мкртчяна

Максим Чернявський представив X-Finder - бездротовий металошукач для безпечного розмінування

У Києві відбулася 17-та Міжнародна конференція PrivateLabel & FMCG Master-2025

Комісії Київради підтримали звернення до президента про звільнення очільника Деснянської РДА Бахматова за аморальні дії

У яку школу віддати дитину? Очну чи дистанційну?

"Інформація - це зброя": Громадсько-військовий рух закликав протидіяти історичним маніпуляціям Кремля

ОТП БАНК нарощуватиме фінансову підтримку бізнесу - Алла Бініашвілі

Як почати бізнес без великих вкладень під час кризи

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА