18:15 19.10.2020

ТОВ "Автоспецпром" готує позови до ЗМІ, які взяли участь в інформаційній атаці на підприємство

4 хв читати

Провідний український виробник автомобілів швидкої допомоги ТОВ "Автоспецпром" готує позови до ЗМІ, які взяли участь в інформаційній атаці на підприємство у вересні та розповсюдили недостовірну та маніпулятивну інформацію про компанію.

Зокрема, сайт "05366.com.ua" розповсюдив інформацію про те, що автомобілі швидкої допомоги виробництва ТОВ "Автоспецпром" не відповідають вимогам якості та стандартів. Єдиним "джерелом" розповсюдженої інформації виступив інший журналіст, який, вочевидь, не має відповідної кваліфікації для оцінки якості автомобілів швидкої допомоги чи медичного обладнання і не наводить жодних доказів своїм словам. Так само доказів своїм твердженням не наводить редакція "05366.com.ua".

При цьому журналісти видання навіть не намагалися звернутися до компанії, щоб забезпечити хоча б видимість об'єктивності. В іншому випадку, журналістам "05366.com.ua" було б відомо, що ТОВ "Автоспецпром" – єдине в Україні підприємство, яке має сертифікат типу на серійні автомобілі швидкої медичної допомоги від ДП "Державний автотранспортний науково-дослідний і проєктний інститут".

З посиланням на те саме "джерело" недостовірну інформацію про ТОВ розповсюдив телеканал "112 Україна".

Сюжет телеканалу був зібраний з різних частин не пов'язаних між собою публікацій інших ЗМІ та відео. У самому сюжеті стверджується, що автомобілі швидкої допомоги нібито не є "швидкими", що компанія нібито підробила якісь документи, і що нібито на "швидкі" виробництва ТОВ було встановлено списане медичне обладнання.

Авторам сюжету, які мали на меті дискредитувати підприємство і вдалися до маніпуляцій та розповсюдження фейків, повідомляємо, що ТОВ "Автоспецпром" здійснює комплектування автомобілів, використовуючи найкраще обладнання і матеріали, та здійснює поставку повністю готового виробу без використання матеріалів замовника. Твердження щодо укомплектування автомобілів швидкої допомоги неякісним та знятим з експлуатації обладнанням разом із демонстрацією кадрів автомобілів виробництва ТОВ "Автоспецпром" є нічим іншим як розповсюдженням недостовірної інформації.

Також в інформаційній атаці на підприємство взяла участь редакція видання "Наші гроші. Львів".

Видання розповсюдило недостовірну інформацію про те, що ТОВ "Автоспецпром" нібито є контролером ринку гемодіалізу, а також низку маніпулятивних тверджень про компанію. Після того, як товариство звернулося до редакції з вимогою спростувати недостовірну інформацію, редакція вдалася до спроби приховати свої дії. Без жодних додаткових пояснень зі статті була прибрана фейкова інформація про ТОВ "Автоспецпром", яка раніше отримала поширення в інших ЗМІ. Також редакція "Наші гроші. Львів" вдалася до чистки кешу пошукової системи Google, щоб приховати попередню версію публікації.

Усі ці дії редакції були зафіксовані. Матеріали, які підтверджують, що автор або редакція під час підготовки матеріалу мали упереджене ставлення або пряму мету нанести шкоді діловій репутації ТОВ "Автоспецпром", будуть передані донорам видання.

Таким чином, прослідковується чітка тенденція цькування вітчизняного виробника автомобілів швидкої допомоги, який займає лідерські позиції на українському ринку. За основу сюжетів та публікацій при цьому береться квазірозслідування, яке подається глядачам у якості сенсації, але ґрунтується виключно на припущеннях, уявленнях його автора та посиланнях на невідомі джерела.

ТОВ "Автоспецпром" вважає використання таких методів здійснення журналістських "розслідувань", які полягають у розповсюдженні недостовірної інформації та маніпулюванні громадською думкою, неприпустимими та такими, що не відповідають Кодексу етики українського журналіста.

Крім того, їх авторами повністю нівелюється право громадськості на повну та об'єктивну інформацію про факти і події, що є найпершим обов'язком журналіста. Жодного разу жодне зі ЗМІ, які оприлюднювали вищезазначену брехливу або маніпулятивну інформацію, не звернулося безпосередньо до ТОВ "Автоспецпром" за коментарями.

З огляду на відсутність реакції керівництва вказаних видань, зазначаємо про явне недотримання журналістами та редакторами обов’язку перевірки автентичності усіх повідомлень, відео- та аудіо-матеріалів, отриманих від представників загалу, інтернет-експертів та інших розслідувачів. І наполягаємо на неприпустимості порушення журналістами свого обов’язку зробити все можливе для виправлення будь-якої поширеної інформації, якщо виявилося, що вона не відповідає дійсності.

Враховуючи вищевикладене, ТОВ "Автоспецпром" закликає відповідальні ЗМІ не брати участь в інформаційних атаках та не розповсюджувати недостовірну та маніпулятивну інформацію проти провідного українського виробника "швидких".

У будь-якому разі ТОВ "Автоспецпром" відкрите до співробітництва зі ЗМІ й готове надати інформацію, відповісти на всі питання, що стосуються виробництва автомобілів швидкої допомоги, та вкотре підтвердити свій статус надійного і чесного виробника.

 

Прес-реліз компаніх "Укравтоспецпром"

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Хмельницькгаз"  вимушено подає справи до суду на боржників

Лікарі стурбовані поширенням хронічних обструктивних захворювань легень (ХОЗЛ) серед населення

У Києві цього тижня стартує Чемпіонат Європи з художньої гімнастики. "Ми зробили неможливе", – Ірина Дерюгіна

184 тисячі клієнтів ТОВ "СУМИГАЗ ЗБУТ" мають заборгованість за спожитий природний газ

Оголошено результати Проєкту "Підтримка малих і середніх підприємств"

Понад 192 тис клієнтів "Дніпрогазу" оцінили переваги онлайн платформи 104.ua

Особливості вантажоперевезення в Києві і вибір транспортної компанії

"Інтерфакс-Україна" і компанія DnB відкрили вакансію менеджера з маркетингу та продажу

"Інтерфакс-Україна" оголошує про початок публікації авторських колонок

Інваліди праці просять у Володимира Зеленського підписати закон, який відновить соціальні виплати

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА