16:02 26.11.2020

В Україні стартувала наймасштабніша фандрейзингова кампанія "Зерна правди", щоб зібрати 60 мільйонів долл на створення Музею Голодомору світового рівня

3 хв читати

Фонд Музею Голодомору та рекламна агенція Postmen створили краудфандингову платформу "Зерна правди", яка має на меті згадати і відродити пам’ять про кожного загиблого під час Голодомору-геноциду 1932-1933 років. Проєкт ставить за мету зібрати кошти на будівництво ІІ черги Національного музею Голодомору-геноциду, об’єднавши зусилля держави, великих донорів, середнього бізнесу та індивідуальних благодійників в Україні та за її межами.

Фандрейзингова мета проекту “Зерна Правда” - зібрати найбільшу в історії України суму у 60 мільйонів доларів США, які доповнять державні інвестиції в спорудження Музею і дозволять створити в Україні експозицію і комплекс світового рівня. За перший тиждень кампанія зібрала більше 150 тис гривень пожертв від півтисячі донорів зі всієї України і світу. Значна кількість пожертв надходить з країн, де помітною є українська діаспора - Канада, США, Аргентина і Росія.

Соціальна мета проекту - встановити і згадати кожного українця, знищеного тоталітарним режимом під час Голодомору-геноциду 1932-1934 років. Кожна пожерта відкриває ім’я однієї жертви Голодомору, відновлюючи крок за кроком пам’ять про кожного замордованого.

За найскромнішими підрахунками Голодомор 1932-1933 років в Україні обірвав життя близько 3,5 мільйонів українців, а за більш реалістичними підрахунками демографічних втрат з урахуванням ненароджених дітей — понад 4,5 мільйонів

Іван Васюник, Голова Наглядової ради Міжнародного благодійного фонду розвитку Меморіалу жертв Голодомору підкреслює: "Мільйони українців, вбитих під час Голодомору, були позбавлені не просто свого життя, у їхніх нащадків забрали право на пам'ять про них. Дотепер, приходячи до Зали пам'яті у Києві, беручи до рук "Національну книгу пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні" багато хто перевіряє свої родинні прізвища у Мартиролозі. Тому кожен новий документ, кожне нове ім’я, а відтак і кожен чин вшанування — це спроба дати голос нашим жертвам".

"Починаючи роботу з Музеєм Голодомору, ми розуміли, що хочемо не просто запустити фандрейзинг кампанію, але й створити краудсорсинг платформу, яка б дозволила збирати та верифікувати чисельні дані і свідчення щодо Голодомору" — коментує запуск проекту CEO та засновник Postmen, Ярослав Ведмідь. "Тому в основу проєкту лягла проста ідея — кожен грошовий внесок буде відроджувати пам’ять про одну жертву. Таким чином ми крок за кроком згадаємо та вшануємо усіх загиблих від голодного геноциду" - зазначив Ярослав Ведмідь.

Проект стартував на платформі zernapravdy.org і дав старт фандрейзинг кампанії, яка триватиме 3 роки. Кампанія буде підтримуватись постійними акціями, подіями, виставками та роуд-шоу в країни з чисельною українською діаспорою. Відомі українці та компанії можуть виступити на платформі Амбасадорами, відкривши свої сторінки збору коштів.

Айдентика платформи "Зерна правди" побудована навколо трафарету, силуетом якого є зерно пшениці. Цю форму можна заповнити фотографією, історією конкретної втраченої під час Голодомору людини чи графічним патерном. Щоб створити мільйони унікальних зерен, і наповнених персоналізованими сенсами, Postmen та Музей Голодомору планують провести національний майстер-клас, коли кожен дорослий і дитина зможуть створити власний відбиток зернини та завантажити його на платформу.

Дані загиблих було взято з Мартиролога, складеного у 2008-2010 роках у рамках проєкту "Національна книга пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні", який для цілей платформи був оцифрований. 

Міжнародний благодійний Фонд розвитку Меморіалу жертв Голодомору - благодійна організація, створена для залучення українських та іноземних благодійників до створення і втілення основної експозиції музею.

Національний музей Голодомору-геноциду — національний музей в Києві, розташований на Печерську і присвячений злочину Голодомору-геноциду в Україні.

Рекламна агенція Postmen – провідна рекламна агенція України, відома своїми проектами в сфері маркетингу, культури, благодійних фондів та музеїв. 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Milk
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА