Інтерфакс-Україна
16:02 26.11.2020

В Україні стартувала наймасштабніша фандрейзингова кампанія "Зерна правди", щоб зібрати 60 мільйонів долл на створення Музею Голодомору світового рівня

3 хв читати

Фонд Музею Голодомору та рекламна агенція Postmen створили краудфандингову платформу "Зерна правди", яка має на меті згадати і відродити пам’ять про кожного загиблого під час Голодомору-геноциду 1932-1933 років. Проєкт ставить за мету зібрати кошти на будівництво ІІ черги Національного музею Голодомору-геноциду, об’єднавши зусилля держави, великих донорів, середнього бізнесу та індивідуальних благодійників в Україні та за її межами.

Фандрейзингова мета проекту “Зерна Правда” - зібрати найбільшу в історії України суму у 60 мільйонів доларів США, які доповнять державні інвестиції в спорудження Музею і дозволять створити в Україні експозицію і комплекс світового рівня. За перший тиждень кампанія зібрала більше 150 тис гривень пожертв від півтисячі донорів зі всієї України і світу. Значна кількість пожертв надходить з країн, де помітною є українська діаспора - Канада, США, Аргентина і Росія.

Соціальна мета проекту - встановити і згадати кожного українця, знищеного тоталітарним режимом під час Голодомору-геноциду 1932-1934 років. Кожна пожерта відкриває ім’я однієї жертви Голодомору, відновлюючи крок за кроком пам’ять про кожного замордованого.

За найскромнішими підрахунками Голодомор 1932-1933 років в Україні обірвав життя близько 3,5 мільйонів українців, а за більш реалістичними підрахунками демографічних втрат з урахуванням ненароджених дітей — понад 4,5 мільйонів

Іван Васюник, Голова Наглядової ради Міжнародного благодійного фонду розвитку Меморіалу жертв Голодомору підкреслює: "Мільйони українців, вбитих під час Голодомору, були позбавлені не просто свого життя, у їхніх нащадків забрали право на пам'ять про них. Дотепер, приходячи до Зали пам'яті у Києві, беручи до рук "Національну книгу пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні" багато хто перевіряє свої родинні прізвища у Мартиролозі. Тому кожен новий документ, кожне нове ім’я, а відтак і кожен чин вшанування — це спроба дати голос нашим жертвам".

"Починаючи роботу з Музеєм Голодомору, ми розуміли, що хочемо не просто запустити фандрейзинг кампанію, але й створити краудсорсинг платформу, яка б дозволила збирати та верифікувати чисельні дані і свідчення щодо Голодомору" — коментує запуск проекту CEO та засновник Postmen, Ярослав Ведмідь. "Тому в основу проєкту лягла проста ідея — кожен грошовий внесок буде відроджувати пам’ять про одну жертву. Таким чином ми крок за кроком згадаємо та вшануємо усіх загиблих від голодного геноциду" - зазначив Ярослав Ведмідь.

Проект стартував на платформі zernapravdy.org і дав старт фандрейзинг кампанії, яка триватиме 3 роки. Кампанія буде підтримуватись постійними акціями, подіями, виставками та роуд-шоу в країни з чисельною українською діаспорою. Відомі українці та компанії можуть виступити на платформі Амбасадорами, відкривши свої сторінки збору коштів.

Айдентика платформи "Зерна правди" побудована навколо трафарету, силуетом якого є зерно пшениці. Цю форму можна заповнити фотографією, історією конкретної втраченої під час Голодомору людини чи графічним патерном. Щоб створити мільйони унікальних зерен, і наповнених персоналізованими сенсами, Postmen та Музей Голодомору планують провести національний майстер-клас, коли кожен дорослий і дитина зможуть створити власний відбиток зернини та завантажити його на платформу.

Дані загиблих було взято з Мартиролога, складеного у 2008-2010 роках у рамках проєкту "Національна книга пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні", який для цілей платформи був оцифрований. 

Міжнародний благодійний Фонд розвитку Меморіалу жертв Голодомору - благодійна організація, створена для залучення українських та іноземних благодійників до створення і втілення основної експозиції музею.

Національний музей Голодомору-геноциду — національний музей в Києві, розташований на Печерську і присвячений злочину Голодомору-геноциду в Україні.

Рекламна агенція Postmen – провідна рекламна агенція України, відома своїми проектами в сфері маркетингу, культури, благодійних фондів та музеїв. 

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА