Інтерфакс-Україна
15:49 30.11.2020

MAPIC digital 2020: NAI Ukraine взяла участь у одному із головних заходів на Міжнародному ринку торговельної нерухомості

3 хв читати

Створена в 1995 році, виставка MAPIC завжди була «на передовій ритейл-революцій», постійно видозмінюючись, але завжди залишалася вірною своїй ключовій місії — об’єднати ритейлерів, забудовників, міста, інвесторів та спеціалістів, щоби бути на «одній хвилі», рухатись уперед разом та залучати учасників із понад 80 країн.

MAPIC збирає ключових гравців у сфері торговельної нерухомості та сприяє розвитку відносин між величезною спільнотою ритейлерів, представляє нову спільноту, нові локації та нові ділові послуги.

Цього року ключовою подією на ринку торговельної нерухомості стала діджитал-подія — MAPIC 2020, яка мала на меті об’єднати міжнародних ритейлерів та всіх стейкхолдерів галузі в рамках пандемії COVID-19.

NAI Ukraine прагне підтримувати міжнародну індустрію нерухомості та звернути увагу на унікальну ситуацію в Україні.

Україна випереджає багато країн за темпами приросту роздрібного товарообігу, у вересні 2020 року цей показник становить 11,6 % у порівнянні з попереднім роком, і це вдвічі вище, ніж темп retail продажів Китаю та США. Основна причина — брак тревел шопінгу, що дає змогу зберегти 3,8 млрд дол на 2 квартали всередині країни. Разом зі значним відкладеним попитом це сприяло неабиякому зростанню товарообігу.

Незважаючи на те, що споживча модель змінюється: зменшується частота відвідувань вибір місця для здійснення покупок стає ретельним, ми спостерігаємо зростання середнього чека. Станом на 9 місяців 2020 року роздрібний товарообіг досяг 31 млрд дол і до кінця року збільшиться ще на 11 %.

Крім того, ми прогнозуємо популяризацію основних тенденцій та нових форматів на ринку торговельної нерухомості України: транзитно-орієнтована нерухомість, багатофункціональні комплекси, суперрегіональні ТРЦ

Не дивлячись на те, що багато брендів зосереджені на своїх основних ринках, проте чули про швидке відновлення ритейлу в Україні та із цікавістю спостерігають за розвитком ситуації. Ми очікуємо вихід нових брендів на ринок України: декілька вже почали підготовку. Ще більше брендів готові вже й сьогодні виходити на ринок, але коштом місцевого партнера і просять допомогти з пошуком франчайзингу.

Тенденції в девелопменті не змінилися, але істотно пришвидшились- шопінгтеймент, представників котрого в Києві буде більше, ніж в столицях інших країн - Lavina Mall, Blockbuster Mall, майбутній Ocean Mall. Але є і в омніканальності ТЦ, його перетворення в маркетплейс ми істотно відстаємо.

NAI Ukraine є українським представництвом мережі консалтингових компаній NAI Global, що входить до ТОП-3 світових брендів на ринку нерухомості, одного з найбільших глобальних брокерів, який представлений у 55 країнах, у 400+ офісах із 7000+ працівників.

Під її управлінням перебуває понад 38 млн кв м, а її річний обіг становить $45 млрд. NAI Global є дочірньою структурою компанії C-III Capital Partners. Це один із найбільших гравців на американському ринку інвестицій у нерухомість, що розпоряджається понад $150 млрд.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Що потрібно для захисту гуманітарних працівників та волонтерів? “Розпаковуємо” мінімальний пакет обов’язку турботи (Duty of Care) для гуманітарного сектору України

Мадяр закликав приєднуватися до Сил Безпілотних Систем не тільки "тигрів", а й "ботанів": "Досить бігати – літай!"

Ті, хто не чекає кінця війни, щоб діяти: історія Армена Саргсяна

Як змінилася Україна за 10 років і що далі – про це говоритимуть на Форумі «Диригенти змін» у Києві

ПУМБ запустив першу в Україні програму вдячності донорам крові!

Schneider Electric Cup об’єднав найкращих електриків країни на професійному чемпіонаті

Українська народна премія: Moneyveo – сервіс кредитів онлайн 2025

IDS Ukraine за 9 місяців 2025 року сплатила до бюджету понад 900 млн грн

УЕБ застосувала санкції до порушників правил торгів необробленою деревиною

Із тилу на поле бою: Авіакомпанія "Українські вертольоти" передала на фронт РЕБи та інше обладнання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА