17:09 21.12.2020

5-е Щорічне Big trade-marketing show-2020: У всі тяжкі

4 хв читати

Дата і місце проведення 5 лютого 2021 р, г. Киев, ул. Андрія Малишка 1, готель "Братислава".

200 ТОП-маркетологів, керівників маркетингу і продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності, рітейлерів і постачальників, мерчандайзингові агентства, IT рішення для збільшення продажів в ритейлі, постачальники обладнання і ін. п'ятий рік поспіль зберуться на одному майданчику TradeMasterGroup в 2-х форматах- онлайн та офлайн.

Мега-подія для трейд-маркетологів України. Цього разу тема конференції в 2021 році - "У всі тяжкі", що несе в собі загальний настрій, з яким доводиться працювати трейд-маркетологам в цьому році. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а в форматі міні-тренінгу. Жодне питання не залишиться без відповіді, ми подбаємо про це. Приходьте не один, а з колегами - весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте. А також, тільки у нас Ви зможете побачити чи взяти участь в змаганнях мерчендазерів, Запрошуємо всіх на наймасштабнішу і ексклюзивну подію року! Буде цікаво!

На події ви дізнаєтесь:

  • Які методи просування товарів зараз працюють?
  • Як змінився купівельний шлях?
  • Чи варто підключати онлайн-продажі? При яких умовах?
  • Як перейти FMCG в E-COMMERCE?
  • Як підвищити ефективність акції через діджітл?
  • Що хочуть покупці від брендів в період кризи?
  • Які теми під час карантину були найбільш вдало використані постачальниками і ритейлерами?
  • Яку стратегію роботи з мережами вибрати?
  • Як адаптувати рекламне повідомлення під нові умови?
  • Висновок нового продукту в умовах тряски. Будуємо фінансову модель. Складаємо план акцій.
  • Які зміни необхідні рітейлерам у взаємодії з постачальниками і покупцями?
  • Щось змінилося в програмах лояльності? Де лояльність закінчується?
  • Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього?
  • Чи здатний, дизайн торгового простору підвищити лояльність покупців або потрібно дочекатися «кращих часів»?

Топ-спікери конференції:

1) Тетяна Скоробогатова (Бельгія), продюсер BIG TradeMarketingSHOW, керівник маркетингу з 16 річним досвідом в рітейлі і FMCG, з темою: "Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього".

2) Марина Забарило, комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK виступить з темою: "Що хочуть покупці від брендів в період кризи?"

3) Юлія Вирва, комерційний директор, Premier FOOD (Mr.Grill) c темою: "Чи варто підключати онлайн продажі? При яких умовах? Якщо стоїть, то як? Як перейти FMCG e-commerce? Як підключити маркет-плейс?"

4) Андрій Боровський, керівник маркетингу будівельних сумішей "Хенкель Баутехнік Україна" представить тему: "Як підвищити ефективність акцій через digital?"

5) Дарья Бахматова, Руководитель отдела развития СТМ и оптимизации ассортимента, АТБ-Маркет, с темой: «Коллаборация брендов как элемент продвижения товаров».

6) Вознесенська Марина, директор з маркетингу ТОВ "Київфарм" мережу аптек «Будьте здорові», «Еко-аптека», «Економ-І-я» c темою: "Клієнтоорієнтована стратегія в період соціальної турбулентності".

Серед постійних учасників: Кормотех, Бондюель, Мономах, IMMER Укрпластик, Сантаун-Украина, Kantar TNS, EVA, КорпорацияБиосфера, КомпанияМайУкраина, Червониймаркет, НовыеПродукты, Сушия, МОРЕПИВА, МедмаркетАптека24, Арикол, АшанУкраина, Food Court Servicе, КарлсбергУкраина, БаядераХолдинг, СТВГРУП, Ензим, Львовхолод, Алло, СПЮкойл, МедиКо, Johnson & Johnson, ТДМолочнаяСлобода, Камис-Приправы, БАДМ, ДМКТаврия, НестлеУкраинаидр.        

Спецпроекти у рамках конференції:

  • Виставка товарів
  • Всеукраїнський merchandising battle
  • Онлайн-полиця європейських новинок

Ми в "Книзі рекордів України"

На конференції Big Trade-Marketing Show-2020 відбувся 1-й Всеукраїнський MERCHANDISING BATTLE. У MERCHANDISING BATTLE взяли участь кращі мерчендайзингові і рекламні агентства, які працюють з викладенням і просуванням товарів в сучасній роздрібній торгівлі: Компанія "Мерчендайзинг-Про", ТОВ СП "Соломія" та Store Food Disribution LTD.

У номінації "Найкраще відображення заданої концепції" перемога дісталася ТОВ "Мерчендайзинг-Про". У номінації "Сама неймовірна конструкція" перемогло ТОВ СП "СОЛОМІЯ". У номінації «притягує до взаємодії» кращою стала Store Food Disribution LTD.

Запрошуємо Вашу команду мерчандайзерів також взяти участь у 2-му Всеукраїнському MERCHANDISING BATTLE!

Унікальна подія була відзначена представниками "Книги рекордів України", які зафіксували відразу кілька досягнень:найбільша конструкція з жерстяних банок, найбільша конструкція з коробок з чаєм, найбільша конструкція з харчових коробок.

Окрему нагороду отримала наша компанія-організатор Події "Трейд Майстер Груп" в зв'язку з встановленням рекорду України, як організатор наймасштабнішого бізнес-заходу в сфері трейд-маркетингу України!

Реєструйтеся за посиланням і станьте частиною Великої Трейд-Маркетингової історії: реєстрація ТУТ

Для більш детальної інформації та швидкої реєстрації TradeMasterGroup, +380 67 828 22 59

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА