Інтерфакс-Україна
13:42 29.12.2020

Рекламна проєкція: інноваційний маркетинговий інструмент запрацював у житлових комплексах "Інтергал-Буд"

2 хв читати
Рекламна проєкція: інноваційний маркетинговий інструмент запрацював у житлових комплексах "Інтергал-Буд"

У 2020 році компанія «Інтергал-Буд» зарекомендувала себе не лише як якісний та стійкий девелопер, а й стала одним з лідерів з провадження інноваційних маркетингових інструментів. Так, на території відразу двох житлових комплексів — «Причал 8» та «Нивки-Парк» — запрацювали рекламні проєкції, створені за допомогою трафаретних проєкторів.

«Рекламна проєкція — інноваційне рішення, яке стає дедалі популярнішим серед рекламодавців. І нам дуже приємно, що ми стали першою будівельною компанією, яка скористалася таким видом візуальної комунікації на території власних комплексів. Зображення, створене трафаретним проєктором, має цілий ряд переваг: воно не шкодить фасадам будівель, дуже зручне та швидке в заміні сюжетів й займає буквально 30 хвилин часу, воно виглядає по-новому — така реклама привертає увагу! Окремо потрібно зазначити, що трафаретний проєктор є енергоощадним. Йому не страшні ні холод, ні спека, ні негода. Ну а головне, така реклама заощаджує бюджет та абсолютно не шкодить навколишньому середовищу, адже на її виробництво не потрібен ані метал, ані пластик, ані папір. А отже, вона не потребує вартісних інсталяцій та реінсталяцій, не потрібно потім думати про утилізацію конструкцій та витратних матеріалів» — зазначила Ірина Міхальова, директор з маркетингу компанії «Інтергал-Буд».  

Також до переваг рекламної проєкції можна долучити й те, що за допомогою проєктора створюється зображення будь-якого масштабу, тож його побачить величезна кількість людей. Це може бути статична чи анімована картинка, зображення з використанням одного кольору, чи кількох.

«Важливо й те, що рекламна проєкція абсолютно не заважає мешканцям, а навіть розважає. Власне, й вечірній Київ стає гарнішим. Ба більше, він не засмічується габаритними рекламними конструкціями» — додала пані Ірина.   

Проєкт реалізовано у партнерстві з компанією Macemi.ltd, яка спеціалізується на інноваційних світлових інсталяціях. Устаткування, що застосовується компанією для створення зображень, є сертифікованим та має гарантію 7 років.  

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Маланка-Витинанка: Нова пошта запустила цьогорічне святкове пакування

ОТП БАНК отримав нагороду лідера фінансової підтримки українського агросектору

26 років управлінського досвіду: Богдан Кукура очолив правління АТ «Укрнафта»

2 роки застосунку UKRNAFTA: понад два мільйони клієнтів, зручна програма лояльності та допомога військовим

ЖК «Лісовий квартал», будинок 16, став «Житловим комплексом року» за версією USBA IBUILD 2025 рік

Alliance Novobud вчетверте став Девелопером року за версією UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2025 рік

Новини Oschadbank Premium Banking: нова послуга "Фінансове планування" та можливість інвестувати в фонд нерухомості S1 REIT

Система компаній Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом посилюють енергетичну стійкість громад

Штучний інтелект допомагає «Укрнафті» «читати» надра та ефективно видобувати нафту

Інвестування має бути доступним кожному, а не лише фінансовим професіоналам - Руслан Магомедов, голова НКЦПФР

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА