Інтерфакс-Україна
08:36 08.02.2021

Понад 167 тис. споживачів "Рівнегазу" користуються онлайн-сервісами компанії

2 хв читати
Понад 167 тис. споживачів "Рівнегазу" користуються онлайн-сервісами компанії

Найпопулярнішими сервісами, які пропонує АТ "Рівнегаз" своїм клієнтам, є особистий кабінет на сайті 104.ua та Viber-бот 7104. На даний час ними користуються майже 65% клієнтів газорозподільної компанії.

Під час пандемії дистанційні сервіси 104.ua стали справді сучасним та затребуваним рішенням, аби споживачі не лише берегли час та здоров’я, а й мали змогу контролювати свої  рахунки у зручний для себе час. Водночас, це дає змогу самостійно вносити показання, сплачувати за доставку  і планувати  подальше використання енергоносія, при потребі переглядати історію показань.

Важлива перевага особистого кабінету  полягає в тому, що  сервіс дозволяє реєструвати до 25 особових рахунків. Таким чином споживачі можуть  контролювати стан не лише свого особового рахунку, а й родичів, які не користуються інтернетом. Зокрема, звіряти оплати, передавати показання лічильника, знаходити інформацію по тарифу на доставку і навіть завантажувати рахунки.  А  Viber-боті 7104 є додаткова можливість підтверджувати показники лічильника світлиною.

 " Viber-бот дозволяє контролювати до 25 особових рахунків, тому діти можуть передавати показання з фото лічильника за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості.  Якщо виникають розбіжності у квитанціях, споживачу потрібно написати поточні показання  та завантажити фото лічильника у Viber-боті 7104, і вони будуть відкориговані. Це дуже зручно і швидко", - говорить начальник Рівненського управління клієнтського сервісу Олександр Ващук.

Онлайн-сервіси зручні і для мешканців віддалених сіл. Маючи доступ до інтернету, вони можуть легко провести будь-які операції: передати показання, сплатити за доставку газу, перевірити рахунки та інше.  Відтак, лише за минулий рік у Особистому кабінеті на сайті 104.ua зареєструвались понад 57 тис споживачів Рівненщини, а у Viber-боті більше 40 тис.

Серед інших онлайн-сервісів клієнти "Рівнегазу" можуть користуватися Telegram-ботом 7104 та мобільними додатками 104Mobile Light для iPhone та 104Mobile для Android.

Наразі клієнти АТ "Рівнегазу" продовжують активно реєструватися у дистанційних сервісах 104.ua. Адже для цього не потрібно їхати в район або чекати паперової квитанції, як особистий кабінет, так і вайбер-бот – завжди поряд з усією необхідною інформацією.

Довідка: 104.ua - це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів "104.ua Клієнтській простір" в 15 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА