Інтерфакс-Україна
14:50 23.02.2021

Promocodius.com: від українського стартапу до міжнародної платформи за 5 років

2 хв читати

Міжнародний онлайн-сервіс купонів і знижок Promocodius відзначив 5 років свого існування. Колектив компанії підвів підсумки роботи та представив плани розвитку на найближчий час.

За ці п'ять років невеликий амбітний стартап перетворився у велику торгову площадку, яка пропонує покупцям актуальні промокоди популярних міжнародних і регіональних магазинів. Стартувавши в 2016 році в Україні, за час роботи сервіс розширив зону охоплення ще на 14 країн, включаючи Польщу, Туреччину, Чехію, Іспанію, Швецію, Данію, Норвегію, США, Мексику, Фінляндію і Бразилію.

У 2021 року кількість користувачів Promocodius.com досягла 200 000 чоловік в місяць, а кількість компаній, чиї промокоди, купони і акції представлені на майданчику, перевищила позначку в 11 000. Завдяки промокодам і купонам, розміщеним на сайті, користувачі сервісу економлять в середньому $ 17 на покупку. За даними компанії, тільки в минулому році понад мільйон онлайн-покупців заощадили $ 100 000.

Молода амбітна команда не збирається зупинятися на досягнутому. За словами представників сервісу, в планах на майбутній рік відкриття ще як мінімум 3 регіональних представництв та істотне розширення асортименту - на сайт обіцяють додати нові магазини і категорії промокодів.

Довідка про сервіс

Заснований Promocodius в Україні в 2016 році. Його головний офіс і зараз знаходиться тут. Сервіс пропонує купони на затребувані послуги і товари: продукти, одяг, взуття, побутову техніку, косметику, іграшки. Щодня на сторінках веб-порталу з'являються нові цікаві пропозиції великих інтернет-магазинів і світових маркетплейсов, включаючи Adidas, Bonprix, Wildberries, Aliexpress, Answear, Amazon, Lamoda, eBay, Zalando.

За словами співробітників компанії, відвідувачів з усіх куточків землі на сайті компанії приваблюють незаперечні вигоди:

  •  тільки актуальна та перевірена інформація про знижки, акції та бонуси;

  •  безкоштовний доступ до промокодів;

  •  понад 125 категорій послуг і продуктів, включаючи товари для будинку, електротехніку, одяг, спортінвентар, гаджети, ігри, ювелірні вироби;

  •  зручна послуга поштової розсилки про нові акції;

  •  проста і доступна система пошуку актуальних пропозицій;

  •  швидке завантаження сторінок, зрозумілий інтерфейс;

  •  швидкий зв'язок з адміністрацією.

Секрет успіху компанії в тому, що сайт спрощує пошук найсвіжіших вигідних пропозицій. Співробітники порталу збирають знижки і надають їх покупцям безкоштовно. Користувачі Promocodius не витрачають час і оптимізують витрати, набуваючи більше за менші гроші.

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА