Інтерфакс-Україна
17:07 25.02.2021

Український бренд LA LINEA створив колекцію корпоративного одягу для компанії "Інтергал-Буд"

2 хв читати
Український бренд LA LINEA створив колекцію корпоративного одягу для компанії "Інтергал-Буд"

Будівельна компанія "Інтергал-Буд" турбується не лише про якість свого продукту, а й прагне надавати найкращий сервіс обслуговування у відділах продажів. Окрім затишного дизайну інтер’єрів своїх клієнтських просторів, компанія дбає і про зовнішній вигляд їхніх працівників. Гарною традицією стало виготовлення стильної корпоративної форми, яка є відображенням цінностей компанії щодо якості та надійності створюваного нею житла.

"Обираючи фасон майбутніх корпоративних костюмів, ми, перш за все, прагнемо вишуканості образу та, звичайно, зручності. Ми розуміємо, що це одяг на кожен день, тож він має бути пошитий з якісної тканини, а його фурнітура має бути надійною. Працівники наших клієнтських просторів – перші, з ким знайомляться потенційні покупці житла, тож перше враження є надзвичайно важливим", – пояснила Анастасія Мараулі, маркетолог компанії.

Світове визнання представників fashion-індустрії нашої країни доводить, що вони знаходяться на одному щаблі зі славетними європейськими дизайнерами. Але й разом з тим, саме ця ніша серед найбільш вразливих у період економічних потрясінь, тож "Інтергал-Буд" як соціально-свідомий бренд вирішив підтримати модну індустрію та залучив до створення нової колекції корпоративного одягу саме українського дизайнера.

"Брати участь у такому проєкті – неймовірна відповідальність та велика честь. Створення корпоративних костюмів надихає та змушує шукати нових підходів, адже цей одяг має бути одночасно і комфортним, і стильним. Він повинен пасувати кожному з працівників та тішити око своїм виглядом. Для створення колекції ми замовили італійські тканини та фурнітуру, підібрали декілька варіантів фасонів – актуальних трендів сезону. У результаті пошили два дизайни чоловічих та жіночих костюмів – на прохолодний та теплий сезони", – розповіла Надія Кулик, засновниця бренду одягу LA LINEA.

Подібний досвід взаємодії компанії та моди – приклад того, як важливо підтримувати один одного. Результатом такої співпраці стають не лише збережені робочі місця під час кризи, а й вишуканий корпоративний стиль, створений вмілими руками дизайнерів.

До слова, "Інтергал-Буд" не вперше підтримує українську fashion-індустрію. Раніше компанія була партнером модного показу американської дизайнерки українського походження Наталії Феднер, а її будівельні майданчики та житлові комплекси неодноразово ставали локацією для дефіле та фотосесій колекцій молодих дизайнерів з України та Європи.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Порошенко передав військовим ще три комплекси протидії технічним розвідкам

Станьте частиною наймасштабнішої логістичної виставки в Україні: XXXІІ День Логіста та DistributionMaster-2025!

Українські виробники звернулись до Зеленського: звинувачують правоохоронців у тиску та захисті недоброчесних імпортерів

Понад 100 видів віскі та 60 дегустацій за два дні: як пройшов Kyiv Whisky, присвячений культурі споживання міцного алкоголю

Петро і Марина Порошенки привітали українців з Великоднем: зневіра – не наш шлях

В Ужгороді відбудеться наймасштабніша медична подія в Україні - конференція "Breast Weekend 2.0

International Conference «PULSE OF DIGITAL: Client at the Center»: нові горизонти цифрової трансформації фінансового сектору

Соціальна відповідальність аптечного ритейлу: 45 тисяч робочих місць та підтримка ключових програм

Громада Києва передала 1100 дронів різних типів 27 бригаді НГУ - Кличко

Центр "КРУК" запрошує журналістів на одноденний інтенсив по управлінню БпЛА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА