10:45 01.03.2021

Завершився другий курс Returnship – програми повернення в кар’єру "дорослих" спеціалістів

4 хв читати

26 лютого відбувся другий випуск стажерів, які прийняли участь у програмі Київстар Returnship, спрямованій на боротьбу з віковою дискримінацією на ринку праці. Цього року учасниками стажування для "дорослих" спеціалістів стали 15 осіб віком 35-52 роки, трьох з них після закінчення стажування запросили приєднатися  до колективу компанії.

"Київстар одним з першим серед українських роботодавців звернув увагу на питання працевлаштування спеціалістів, які мають значну перерву в роботі. Нині ми маємо вже другий випуск програми Returnship. Проєкт розвивається і набирає нових значень та змісту. Адже це не просто програма стажування. Для учасників – це, в першу чергу, повернення віри у власні сили та професіоналізм, і, як наслідок – шанс повернутися в кар’єру, або спробувати себе в новій ролі. Для Київстар, як відповідального роботодавця, – можливість змінити притаманні ринку праці штампи та показати, що вік кандидата не говорить про його професійні здібності", – коментує Оксана Олійник, директор з управління персоналом та розвитку організації Київстар.

Компанія планує продовжити проєкт, про набір нової групи стажерів буде оголошено додатково. Проте Київстар сподівається, що інші роботодавці "підхоплять" ініціативу, адже спільними силами здолати роками вкорінені стереотипи буде швидше. Про затребуваність проєкту говорять цифри: конкурс на одне місце стажера був більше 70 осіб, учасниками програми стали 15 чоловік.

Учасники Returnship-2020 проходили стажування в департаментах IT, роздрібного продажу, корпоративного ринку, управління змінами, маркетингу, HR, фінансів, кібербезпеки, логістики та PR. Програма продовжувалась 4 місяці. На цей час стажери були офіційно оформлені та отримували зарплату.

У зв’язку з пандемією стажування проходило дистанційно. Відповідно, компанія розробила нову програму адаптації для стажерів. Аби стажери могли максимально відчути компанію та заглибитись в бізнес-процеси, вони проходили додаткові лекції та тренінги: Big Data, маркетингові комунікації, фінанси та аудит, ІТ, New Business Stream, Digital, дизайн, СЕМ, а також тренінги з особистісного розвитку тощо. Адаптацію новачків в компанії супроводжує "бадді" – більш досвідчений співробітник, який допомагає зрозуміти процеси, стати частиною колективу.

"До проекту Returnship я шукала себе, поєднувала це з декретом, – ділиться історією учасниця стажування, Кадиш Анна. – У кожної людини є потенціал, якщо його правильно спрямувати, він обов’язково дасть результати, тому я вирішила взяти участь в програмі. Найскладнішим для мене виявився карантин та віддалена адаптація. Велика подяка Київстар, який організував офіс вдома, моєму бадді, який допоміг впоратись з адаптацією та задавав темп, та, звісно, колегам з усіх секторів, які завжди були готові допомогти. А ще – навчальним ресурсам Київстар немає меж!".

Програма Kyivstar Returnship стартувала 2019 року. Всього за період дії проєкту, її учасниками стали 24 особи, 10 з яких в результаті запросили приєднатися до колективу Київстар. 

Нагадаємо, що крім Returnship в Київстар уже три роки діє програма стажування для студентів: STARt Yourself. Студенти від 3 курсу закріплюють практично знання, отримані в ВНЗ, мають можливість запропонувати та реалізувати власні ідеї. Працюють "молодші" стажери за гнучким графіком, поєднуючи роботу з навчанням.   

Довідка про Київстар

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали майже 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів "Домашнього інтернету". Компанія  надає послуги на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 87,4% населення України живе на території дії мережі LTE Київстар. Крім того, компанія є лідером ринку фіксованого інтернету, а також провайдером конвергентних послуг (мобільний зв’язок, фіксований інтернет, ТБ).Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші. Для стартап-компаній створена унікальна платформа Open API, яка дає можливість розробникам використовувати аналітичні дані оператора для  власних цифрових продуктів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах.  Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).Київстар 23  роки  працює в Україні, і визнаний як найдорожчий бренд України, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанією. 

Корпоративна соціальна відповідальність Київстар

Київстар – соціально відповідальна компанія, яка активно працює в цьому напрямку з 2006 року. Як лідер телекомунікаційного ринку країни, Київстар вважає своєю місією відкривати нові можливості для України та змінювати життя людей на краще. Саме цей принцип закладено в основу стратегії корпоративної соціальної відповідальності компанії, основними напрямками якої є: Цифрова інклюзія, Розвиток підприємництва, Безпека в Інтернеті, Корпоративне волонтерство та Партнерство заради миру.

Компанія підтримує Цілі сталого розвилку, визначені Генеральною асамблеєю ООН, та у своїй діяльності орієнтується на Ціль 4: Якісна Освіта, Ціль 8: Гідна Праця та Економічне Зростання,  Ціль 9: Iнновації та Інфраструктура, Ціль 17: Партнерство Заради Стійкого Розвитку. Ключовими проектами Київстар у сфері соціальної відповідальності є онлайн-школа мобільної грамотності для старшого покоління "Смартфон для батьків", інформаційно-просвітницький портал про небезпеки для дітей в Інтернеті StopSexтинг, ініціатива СМС-благодійності "Дитяча надія", спільна ініціатива з Національною поліцією "Пошук Дітей" та програма "Інновації та підприємництва" в освітніх дитячих таборах "GoCamp".

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА