Інтерфакс-Україна
13:56 15.03.2021

Parimatch розпочали нову кампанію з зірками "Ювентуса"

2 хв читати

Головні зірки чемпіона Італії з футболу з'явилися в новому українському відеоролику. Він був знятий офіційним беттінг-партнер "Ювентуса", брендом Parimatch.

Героями ж відеоролика стали Артур Мело, Данило, Альваро Мората, Кріштіану Роналду і Войцех Щенсний. Реалізацію проекту здійснила українська кіностудія Electric Sheep Film. Відео виконано в сучасних стилі, який показує схожість обох брендів, їх енергію і зарядженість на перемогу. Режисери, які працювали над створенням відео - Андрій Копоц і Макар Северин. Зйомками керував досвідчений оператор Микита Кузьменко, який раніше працював з Кеті Перрі та Карді Бі. Музику створював Євген Філатов, відомий також як "The Maneken" - відомий український композитор і звукорежисер групи ONUKA. Electric Sheep Film також виконала фінальну візуалізацію у співпраці з моушен-дизайн бутиком Massa +.

Відеоролик змогли створити, незважаючи на обмеження всесвітнього локдауну. Партнерство Parimatch, як інноваційного бренду, і "Ювентуса" довело, що в наше століття цифрових технологій все можливо.

Варто відзначити, що колаборація всесвітньо відомого футбольного клубу з букмекером показала довіру представників європейського спортивного ринку до бренду Parimatch, який є авторитетним представником в беттінгу, а також відомим меценатом вітчизняного спорту. Нагадаємо, що Parimatch першим в Україні отримав ліцензію як беттінг-компанія.

Іван Ляшенко, директор по маркетингу Parimatch: "Протягом останніх 6 місяців ми спостерігали за партнерством двох сильних брендів, що забезпечують відмінні розваги для мільйонів фанатів по всьому світу. Крок за кроком ми зміцнюємо наші партнерські відносини і раді бачити вибуховий коктейль, створений енергією "Ювентуса" і Parimatch. Зв'язок видатних футболістів, які представляють один з найсильніших клубів світу, з енергією і сміливістю Parimatch - це дійсно видовище".

"Співпраця Parimatch і гранда європейського футболу демонструє довіру до нас як до компанії з високою репутаційною складовою, яка багато зробила для розвитку спорту як в Україні, так і за її межами. Такі проекти роблять нашу країну більш впізнаваною в світі, привабливою для зовнішніх інвестицій, створюють умови для запуску нових цікавих програм, роблять нас більш технологічними", - говорить Вадим Місюра, представник Parimatch в Україні.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=EnuGAMnOc-8

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Війна змінює пріоритети: меблевий ринок переходить в онлайн

Підприємець пояснив, як український метал може конкурувати на світовому ринку

CEO IDS Ukraine Марко Ткачук - у ТОП-20 лідерів українського бізнесу

Порошенко: ще сім комплексів "Ай-Петрі" прикриватимуть наше небо, один з них йде у Кривий Ріг

Фініш для бігунів — старт для відновлення: IDS Ukraine передає 1 млн грн на потреби центру реабілітації воїнів Next Step

Хто отримає 1 мільйон гривень за службу в бойових умовах: про умови виплати розповідають юристи

Позиція парафії Св. Миколая щодо апеляційних скарг Мінкульту та Будинку органної музики

Як захистити себе та рідних: у НЦВТ "МІСТ" навчають бути готовим до війни

Отриманий сертифікат про прийняття в експлуатацію будинку №4 комплексу Krona Park II

Громада, ветерани, бізнес: у Макарові починають будувати унікальний Амфітеатр відновлення

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА