Інтерфакс-Україна
13:56 15.03.2021

Parimatch розпочали нову кампанію з зірками "Ювентуса"

2 хв читати

Головні зірки чемпіона Італії з футболу з'явилися в новому українському відеоролику. Він був знятий офіційним беттінг-партнер "Ювентуса", брендом Parimatch.

Героями ж відеоролика стали Артур Мело, Данило, Альваро Мората, Кріштіану Роналду і Войцех Щенсний. Реалізацію проекту здійснила українська кіностудія Electric Sheep Film. Відео виконано в сучасних стилі, який показує схожість обох брендів, їх енергію і зарядженість на перемогу. Режисери, які працювали над створенням відео - Андрій Копоц і Макар Северин. Зйомками керував досвідчений оператор Микита Кузьменко, який раніше працював з Кеті Перрі та Карді Бі. Музику створював Євген Філатов, відомий також як "The Maneken" - відомий український композитор і звукорежисер групи ONUKA. Electric Sheep Film також виконала фінальну візуалізацію у співпраці з моушен-дизайн бутиком Massa +.

Відеоролик змогли створити, незважаючи на обмеження всесвітнього локдауну. Партнерство Parimatch, як інноваційного бренду, і "Ювентуса" довело, що в наше століття цифрових технологій все можливо.

Варто відзначити, що колаборація всесвітньо відомого футбольного клубу з букмекером показала довіру представників європейського спортивного ринку до бренду Parimatch, який є авторитетним представником в беттінгу, а також відомим меценатом вітчизняного спорту. Нагадаємо, що Parimatch першим в Україні отримав ліцензію як беттінг-компанія.

Іван Ляшенко, директор по маркетингу Parimatch: "Протягом останніх 6 місяців ми спостерігали за партнерством двох сильних брендів, що забезпечують відмінні розваги для мільйонів фанатів по всьому світу. Крок за кроком ми зміцнюємо наші партнерські відносини і раді бачити вибуховий коктейль, створений енергією "Ювентуса" і Parimatch. Зв'язок видатних футболістів, які представляють один з найсильніших клубів світу, з енергією і сміливістю Parimatch - це дійсно видовище".

"Співпраця Parimatch і гранда європейського футболу демонструє довіру до нас як до компанії з високою репутаційною складовою, яка багато зробила для розвитку спорту як в Україні, так і за її межами. Такі проекти роблять нашу країну більш впізнаваною в світі, привабливою для зовнішніх інвестицій, створюють умови для запуску нових цікавих програм, роблять нас більш технологічними", - говорить Вадим Місюра, представник Parimatch в Україні.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=EnuGAMnOc-8

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Курс “Балансуючий ринок та виробники”: як уникнути ризиків та працювати стабільно?

Україна та Саудівська Аравія відновили Спільну раду ділового співробітництва після 10-річної паузи. Делегацію очолила МХП

SALES FORUM’2025: як український бізнес шукає код прибутку у новій економіці

Бізнесу спростили доступ до банківських гарантій

KLR Bus розширює міжнародні звʼязки та планує відкриття рейсу до Португалії

Порошенко відправив на фронт ще шість прально-душових комплексів

Оголошено переможців КонтраFACTS Media Awards 2025

Авіакомпанія "Українські вертольоти" організувала свято до Дня Миколая та екскурсію для дітей-сиріт наших Захисників

Який вигляд матиме інклюзивна відбудова України: на Національному форумі представлять план дій

Порошенко передав підрозділам Нацгвардії комплекси "Ай-Петрі" для прикриття критичної інфраструктури

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА