Інтерфакс-Україна
13:56 15.03.2021

Parimatch розпочали нову кампанію з зірками "Ювентуса"

2 хв читати

Головні зірки чемпіона Італії з футболу з'явилися в новому українському відеоролику. Він був знятий офіційним беттінг-партнер "Ювентуса", брендом Parimatch.

Героями ж відеоролика стали Артур Мело, Данило, Альваро Мората, Кріштіану Роналду і Войцех Щенсний. Реалізацію проекту здійснила українська кіностудія Electric Sheep Film. Відео виконано в сучасних стилі, який показує схожість обох брендів, їх енергію і зарядженість на перемогу. Режисери, які працювали над створенням відео - Андрій Копоц і Макар Северин. Зйомками керував досвідчений оператор Микита Кузьменко, який раніше працював з Кеті Перрі та Карді Бі. Музику створював Євген Філатов, відомий також як "The Maneken" - відомий український композитор і звукорежисер групи ONUKA. Electric Sheep Film також виконала фінальну візуалізацію у співпраці з моушен-дизайн бутиком Massa +.

Відеоролик змогли створити, незважаючи на обмеження всесвітнього локдауну. Партнерство Parimatch, як інноваційного бренду, і "Ювентуса" довело, що в наше століття цифрових технологій все можливо.

Варто відзначити, що колаборація всесвітньо відомого футбольного клубу з букмекером показала довіру представників європейського спортивного ринку до бренду Parimatch, який є авторитетним представником в беттінгу, а також відомим меценатом вітчизняного спорту. Нагадаємо, що Parimatch першим в Україні отримав ліцензію як беттінг-компанія.

Іван Ляшенко, директор по маркетингу Parimatch: "Протягом останніх 6 місяців ми спостерігали за партнерством двох сильних брендів, що забезпечують відмінні розваги для мільйонів фанатів по всьому світу. Крок за кроком ми зміцнюємо наші партнерські відносини і раді бачити вибуховий коктейль, створений енергією "Ювентуса" і Parimatch. Зв'язок видатних футболістів, які представляють один з найсильніших клубів світу, з енергією і сміливістю Parimatch - це дійсно видовище".

"Співпраця Parimatch і гранда європейського футболу демонструє довіру до нас як до компанії з високою репутаційною складовою, яка багато зробила для розвитку спорту як в Україні, так і за її межами. Такі проекти роблять нашу країну більш впізнаваною в світі, привабливою для зовнішніх інвестицій, створюють умови для запуску нових цікавих програм, роблять нас більш технологічними", - говорить Вадим Місюра, представник Parimatch в Україні.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=EnuGAMnOc-8

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА