09:18 19.04.2021

Путівник брендами косметики: поради експертів

3 хв читати

Дешева косметика токсична та неефективна. Купуючи дорогу косметику, ви переплачуєте за бренд. Найкраще — корейська косметика. Немає якісних українських beauty-брендів. Аптечна косметика — тільки для проблемної шкіри. Натуральна косметика не ефективна. Синтетичні компоненти шкідливі для шкіри. Веганська означає натуральна.

А скільки оманливих фактів про косметику знаєте ви? З одного боку — нам подобається широкий вибір, а з іншого — перестаєш розуміти, що тобі потрібно. Жоден експерт не дасть пораду пробувати все підряд, завжди краще, якщо весь догляд забезпечує одна лінійка або хоча б засоби одного бренду, які доповнюють один одного. Але як же зрозуміти, який бренд вам підходить?

Клас косметики

  1. Мас-маркет. Недорога і легкодоступна косметика. Eveline, Біокон, Lumene, Ruby Rose, Чорний Жемчуг, Avon, Nivea, Faberlic
  2. Мідл-маркет. Більш якісна в середній ціновій категорії, для виготовлення якої використовують інноваційні технології та компоненти. L’Oreal, Mary Kay, Revlon, Yves Rocher, Bourjois, Decleor, Maybelline, Clinique, Tony Moly.
  3. Люкс-сегмент. Дорогі брендові продукти з вмістом біологічно-активних компонентів не менше 70–80 %. La Prairie, Dior, Clarins, Chanel, Givenchy, Estee Lauder, Shiseido, Guerlain, Elizabeth Arden, YSL.
  4. Професійна. Високоефективна і складна в застосуванні, призначена для використання в салонах краси. Inglot, Kryolan, NYX, MAC, Bobbi Brown, Algologie, Academie, Guam, Payot, Lacrima.
  5. Аптечна (лікувальна). Створена для усунення дерматологічних проблем зі шкірою. В EVA представлені бренди Bioderma, Vichy, Klorane, Lierac, La Roche-Posay, Eucerin, Avene, Uriage, Phyto-C.

Асортимент

Деякі легендарні бренди, як наприклад, L’Oreal або Clinique пропонують дуже широкий напрацьований десятиліттями асортимент різних засобів доглядальної та декоративної косметики, яка повністю покриє ваші запити.

З іншого боку, компанія — фахівець вузького профілю приділяє більше уваги деталям і доводить свій основний продукт до досконалості, що важливо, коли ви шукайте щось дуже особливе. Bioderma з невеликим асортиментом випускають високоякісну сонцезахисну й косметику для атопічною шкіри, а Batiste відомі на весь світ своїм єдиним продуктом — сухими шампунями.

Склад

Розберемо кілька важливих моментів.

  • Натуральна косметика. Сучасний тренд, проте не завжди найефективніші продукти. Знайти 100 % натуральні засоби складно, але багато виробників вводять у косметику все більше натуральних компонентів, наприклад, L’Occitane, Yves Rocher, Natura Siberica, Elizavecca, Clarins, Skinfood, Tony Moly.
  • Органічна косметика. Тут асортимент вужчий через високі вимог до органіки, вирощеної чи видобутої виключно в природних умовах. Часто виробники вводять до складу лише невелику частку органічних компонентів. Багато органіки у Melvita, Dr. Hauschka, Amala, Patyka, Weleda, Stem Organics.
  • Веганська косметика. Веганська — не завжди натуральна. У веганській косметиці не використовують компоненти тваринного походження, а значить мінеральні, рослинні, синтетичні допустимі. Позначку Vegan можна знайти на продуктах багатьох брендів, але повністю орієнтовані на веганів EcoTools, Weleda, Pacifica, Elf, Beauty Without Cruelty, Lush, Lime Crime.
  • Синтетичні компоненти. Синтетичне — не означає небезпечне для здоров'я. Наприклад, сечовина, колаген або гіалуронова кислота останнім часом видобуваються виключно штучно, від чого їх корисні властивості лише множаться. Інноваційні технології — запорука успіху Vichy, Eucerin, Dr. Jar +.

Екологічність і соціальна відповідальність

Турбота компанії про навколишнє середовище не впливає на якість та ефективність їх продукції, але може бути перевагою:

  • Cruelty-free — продукти, у складі яких немає компонентів тваринного походження і вони не тестувалися на тваринах (Illamasqua, NYX, Dr. Konopka's, Aesop, Logona, Mr. Scrubber, NIVEA, Neocutis);
  • упаковка з вторсировини або призначена для вторинного перероблення(Nivea, Mi & Ko, Elizavecca, Urban Decay, Madara, Davines);
  • біорозкладна формула засобів (Ausganica, Biotherm, Lush);
  • розумне споживання води та електроенергії у виробництві (Dr. Hauschka, Biotherm, Lush, Davines);
  • спонсорування екопроєктів (Oriflame, Caudalie, Nivea, Davines).
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА