Інтерфакс-Україна
10:35 24.05.2021

Вагони з ремонтом як у квартирі: компанія "Інтергал-Буд" забрендувала два потяги Київського метрополітену

2 хв читати
Вагони з ремонтом як у квартирі: компанія "Інтергал-Буд" забрендувала два потяги Київського метрополітену

На підтримку виводу на ринок нового продукту – повністю мебльованих квартир з ремонтом від забудовника, компанія "Інтергал-Буд" забрендувала два потяги київського метрополітену. Ззовні потяги брендовані під житлові комплекси компанії, а всередині під один з трьох дизайнерських ремонтів – нову класику, мінімалізм та сканді. Курсують потяги на червоній та синій гілках метрополітену.

"Брендовані потяги метрополітену стали частиною великої рекламної кампанії, яку ми запустили у квітні разом зі стартом продажів квартир з ремонтом, меблями та технікою. Розробка проєкту та його реалізація стала справжнім випробовуванням на професійність для усіх учасників процесу, й ми впоралися. Думаю, хто вже встиг проїхатися в наших вагонах, зрозуміє, чому цей проєкт став викликом для нас. Торговельні марки давно практикують подібну рекламну активність, але в нашому випадку потрібно було скомпонувати зображення для обклейки салонів вагонів так, аби в пасажирів складалося враження, що вони дійсно знаходяться у квартирі. Потрібно було продумати кожну деталь, аби все виглядало гармонійно та привабливо", – поділилася враженнями від запуску проєкту Ірина Міхальова, директорка з маркетингу компанії "Інтергал-Буд".

"Інтергал-Буд" став першою будівельною компанією, яка спромоглася реалізувати такий масштабний проєкт у співпраці з київським метрополітеном та рекламним холдингом "Мегаполіс".

"Дякуємо партнерам за можливість втілити у життя таку сміливу ідею. Впевнені, що вона припаде до душі пасажирам. За перші дні курсування потягу на червоній гілці ми отримали велику кількість відгуків наших клієнтів, які були дійсно приємно вражені. Ба більше, вже незабаром у світ вийде сюжет з нашим спецкором Каріною, яка у притаманній їй жартівливій формі розкаже тим, хто ще не встиг проїхатися на брендованому потязі, наскільки це крута ідея", – зазначила пані Ірина.

Брендовані потяги метрополітену – це лише частина великої рекламної кампанії, яку "Інтергал-Буд" запустив на підтримку виводу на ринок повністю мебльованих квартир з ремонтом від забудовника. У квітні компанія відзняла та запустила у ротацію три іміджеві відео, в яких показала, як зручно купувати квартиру з готовим ремонтом та меблями. Ці ж відео транслюються сьогодні у кінотеатрах, адаптовані рекламні ролики стоять у ротації на популярних радіостанціях та у найбільших супермаркетах столиці.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Євген Саркісян: вірменський доброволець, який врятував життя сотням українців і загинув за свободу

Петро Порошенко привітав українців із Днем Незалежності

Разом воюємо, разом реабілітуємося: "Українські вертольоти" стали партнером ветеранського марш-кидка

Sense Bank та Mastercard запускають новий продукт – банківську картку TRY для дітей та підлітків

Незалежність без суверенітету

Київстар та Google оголошують про партнерство щодо YouTube Premium в Україні

ОТП БАНК та фонд Сергія Притули проводять благодійний аукціон з унікальними лотами

Вилучення 8 млрд грн з бюджету Києва б’є по силах оборони - заступник командира полку безпілотних систем "Ахіллес"

Комбат "Свободи" розкритикував владу за вилучення 8 млрд грн з бюджету Києва: столиця дає найбільше дронів

Реальність крізь мистецтво: виставка Фанні Лешевальє за підтримки БФ Solidarity до Дня Харкова

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА