15:53 25.05.2021

Ініціатива Київстар допомогла Національній поліції у пошуках 585 дітей

3 хв читати

Щорічно 25 травня у всьому світі відзначають Міжнародний день зниклих безвісти дітей. За чотири роки співпраці із Національною поліцією України Київстар здійснив 585 SMS-розсилок по всій Україні для 9 млн. абонентів оператора, що перебували поряд із ймовірним місцем зникнення дитини.

Ганна Захараш, директор із корпоративних зв’язків Київстар: "Ініціатива "Пошук дітей" - це наочний приклад того, як телекомунікаційні технології можуть допомагати суспільству. Дякуємо всім небайдужим абонентам Київстар, які допомагають Національній поліції у пошуках зниклих дітей, адже саме спільні зусилля абонентів та поліції здатні повернути зниклу дитину додому якомога швидше".

За даними поліції за січень-квітень 2021 було отримано 4 102 заяви про дітей, що загубилися, 13 з яких, ще шукають. У 2020 році було отримано 14 666 повідомлень щодо зниклих дітей, із них 99,5% вдалося повернути додому. У 2019 році цей показник становив 92,7%. Зменшення кількості випадків зникнення дітей зумовлено позитивним впливом карантину.

"Поліція докладає максимальну кількість зусиль, аби якомога швидше знайти дитину та повернути її додому. В таких цілях ми використовуємо різні засоби та методи. Тому, використання сервісу "Пошук дітей" є необхідним та ефективним інструментом швидкої дії, адже участь громади дає можливість якнайшвидше знайти дитину та забезпечити необхідну їй безпеку. І в цьому є результат", - наголошує Василь Богдан, керівник ювенальної превенції Національні поліції України.

Проєкт "Пошук дітей" - це інформаційна SMS розсилка, метою якої є відшукати небайдужих людей, що бачили зниклу дитину. У абонентів, які хочуть допомагати Національній поліції у пошуку зниклих дітей і могли бути свідками таких інцидентів, є така можливість. Вони отримують на свої мобільні телефони SMS -повідомлення, що містять інформацію про дитину, обставини її зникнення, посилання на Facebook-сторінку Національної поліції з докладними даними та фотокарткою дитини, а також контакти, за якими можуть звертатися потенційні свідки. Усі операції щодо розсилки здійснюють інтелектуальні автоматичні IT-системи, з урахуванням всіх вимог згідно із Законами України "Про захист персональних даних" та "Про телекомунікації". Приєднатись до ініціативи у своєму регіоні можна за посиланням https://kyivstar.ua/uk/about/responsibility/kidsearch.

Нагадаємо, у серпні 2017 року Київстар і Національна поліція України підписали Меморандум про співпрацю у проєкті «Пошук дітей». Ініціатива почала працювати у Києві з вересня 2017 року. Протягом 2018 року до проєкту долучились усі регіони України. З докладною інформацією про ініціативу можна ознайомитися на сайті kyivstar.ua/kidsearch та знайти корисні поради для батьків, якщо дитина загубилася у громадському місці або у транспорті.

Також, задля захисту дітей, Київстар підтримую соціальну ініціативу #stop-sexтинг, мета якої поширити інформацію про загрози, які є в Інтернеті для дітей, серед школярів, батьків та вчителів, а також розповісти про механізм дій у разі, якщо дитина вже зіткнулася із кіберзлочинами в Інтернеті.

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали майже 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів "Домашнього інтернету". Компанія  надає послуги на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 87% населення України живе і працює у зоні дії мережі LTE Київстар. Крім того, компанія є лідером ринку фіксованого інтернету, а також провайдером конвергентних послуг (мобільний зв’язок, фіксований інтернет, ТБ).Також Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші. Для стартап-компаній створена унікальна платформа Open API, яка дає можливість розробникам використовувати аналітичні дані оператора для  власних цифрових продуктів.

Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах.  Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).Київстар 23  роки  працює в Україні, і визнаний як найдорожчий бренд і найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанією. 

Додаткова інформація: [email protected], www.kyivstar.ua.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА