Інтерфакс-Україна
16:44 22.07.2021

"Дніпро-1" - до єврокубків разом з Parimatch

3 хв читати

Вперше в історії СК "Дніпро-1" отримав титульного спонсора, ним став всесвітньо відомий бренд Parimatch, який вже багато років займається популяризацією спорту в Україні. Тим самим СК "Дніпро-1" увійшов до пулу, який об’єднує 9 клубів Прем’єр-ліги.

Співпраця Parimatch та СК "Дніпро-1" передбачатиме розвиток клубної маркетингової складової та збільшення кількості вболівальників команди. Діяльність бренду та клубу буде направлена на стратегію сталого розвитку, яка включатиме у себе довгострокові цілі. Вже запланована декілька акцій, які обов’язково сподобаються вболівальникам та продемонструють яскраві зміни у діяльності клубу.

Про початок співпраці з Parimatch було оголошено на "Дніпро-Арені", де клуб організував для вболівальників футбольне свято. Адже хоч після тривалої літньої паузи чемпіонат України і повертається, але згідно календаря, два перших тури СК "Дніпро-1" проведе на виїзді. Тож фанатам дніпрян дали можливість раніше відкрити сезон. 

Вадим Місюра, директор зі зв’язків з громадськістю Parimatch: "Дніпро – велике футбольне місто, де вболівальники звикли до гри найвищого рівня. Дуже радію, що відтепер ми будемо однією командою. Разом з клубом ми докладемо максимум зусиль, щоб подарувати фанатам тільки приємні враження та емоції від футболу. "Дніпро-1" - вже дев’ятий клуб вищого дивізіону серед наших партнерів. Це частина стратегії сталого розвитку українського спорту від Parimatch".

У цьому співробітництві зійшлися два амбіційні партнери. Так, "Дніпро-1" у наступному сезоні ставить на меті потрапляння до єврокубків.

- Команді поставлена задача - потрапити до єврокубків, - зазначив почесний президент клубу Юрій Береза. - Яке саме місце вона посяде, це вже інше питання. А щодо максимальних цілей… Особисто я мрію про чемпіонство, але будемо реалістами. Перед початком сезону будь-хто казатиме про бажання виграти чемпіонат та Кубок України. Так і має бути.

Всі бажаючи змогли не тільки побачити команду, але й подивитися на тренування футболістів, у тому числі новачків, яких вболівальникам презентували разом із новою формою.

Склад “Дніпра-1” напередодні сезону поповнили голкіпери Євген Паст й Валентин Кожокар, захисники Валерій Лучкевич, Микита Кравченко, півзахисники Невен Джурасек, форвард Назарій Русин. А вони, у свою чергу, представили новий дизайн форми «Дніпра-1». Основним кольором в сезоні 2021/22 залишиться синій, а резервний комплект форми буде жовтий.

- Новачки одразу дуже швидко влилися до колективу і знайшли спільну мову з нами, ветеранами, - каже капітан команди Сергій Логінов.

Також було оголошено про старт продажу абонементів на домашні матчі "Дніпра-1" у сезоні 2021/22. Перша гра на "Дніпро-Арені" відбудеться у серпні, тож вболівальники мають час обрати зручне місце. Це вигідно – власники абонементів заощаджують 20% від вартості роздрібних квитків.

На завершення свята вболівальники отримали подарунки у вигляді м’ячів, що полетіли прямо на трибуни. А ще вони дуже довго не відпускали гравців та головного тренера Ігоря Йовічевіча, фотографуючись та збираючи автографи.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Huawei Ukraine запрошує студентів до участі у командному змаганні Student Tech Challenge-2025

Завершується прийом робіт на премію КонтраFACTS Media Awards. Призовий фонд понад 150 тис. грн

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА