Інтерфакс-Україна
16:44 22.07.2021

"Дніпро-1" - до єврокубків разом з Parimatch

3 хв читати

Вперше в історії СК "Дніпро-1" отримав титульного спонсора, ним став всесвітньо відомий бренд Parimatch, який вже багато років займається популяризацією спорту в Україні. Тим самим СК "Дніпро-1" увійшов до пулу, який об’єднує 9 клубів Прем’єр-ліги.

Співпраця Parimatch та СК "Дніпро-1" передбачатиме розвиток клубної маркетингової складової та збільшення кількості вболівальників команди. Діяльність бренду та клубу буде направлена на стратегію сталого розвитку, яка включатиме у себе довгострокові цілі. Вже запланована декілька акцій, які обов’язково сподобаються вболівальникам та продемонструють яскраві зміни у діяльності клубу.

Про початок співпраці з Parimatch було оголошено на "Дніпро-Арені", де клуб організував для вболівальників футбольне свято. Адже хоч після тривалої літньої паузи чемпіонат України і повертається, але згідно календаря, два перших тури СК "Дніпро-1" проведе на виїзді. Тож фанатам дніпрян дали можливість раніше відкрити сезон. 

Вадим Місюра, директор зі зв’язків з громадськістю Parimatch: "Дніпро – велике футбольне місто, де вболівальники звикли до гри найвищого рівня. Дуже радію, що відтепер ми будемо однією командою. Разом з клубом ми докладемо максимум зусиль, щоб подарувати фанатам тільки приємні враження та емоції від футболу. "Дніпро-1" - вже дев’ятий клуб вищого дивізіону серед наших партнерів. Це частина стратегії сталого розвитку українського спорту від Parimatch".

У цьому співробітництві зійшлися два амбіційні партнери. Так, "Дніпро-1" у наступному сезоні ставить на меті потрапляння до єврокубків.

- Команді поставлена задача - потрапити до єврокубків, - зазначив почесний президент клубу Юрій Береза. - Яке саме місце вона посяде, це вже інше питання. А щодо максимальних цілей… Особисто я мрію про чемпіонство, але будемо реалістами. Перед початком сезону будь-хто казатиме про бажання виграти чемпіонат та Кубок України. Так і має бути.

Всі бажаючи змогли не тільки побачити команду, але й подивитися на тренування футболістів, у тому числі новачків, яких вболівальникам презентували разом із новою формою.

Склад “Дніпра-1” напередодні сезону поповнили голкіпери Євген Паст й Валентин Кожокар, захисники Валерій Лучкевич, Микита Кравченко, півзахисники Невен Джурасек, форвард Назарій Русин. А вони, у свою чергу, представили новий дизайн форми «Дніпра-1». Основним кольором в сезоні 2021/22 залишиться синій, а резервний комплект форми буде жовтий.

- Новачки одразу дуже швидко влилися до колективу і знайшли спільну мову з нами, ветеранами, - каже капітан команди Сергій Логінов.

Також було оголошено про старт продажу абонементів на домашні матчі "Дніпра-1" у сезоні 2021/22. Перша гра на "Дніпро-Арені" відбудеться у серпні, тож вболівальники мають час обрати зручне місце. Це вигідно – власники абонементів заощаджують 20% від вартості роздрібних квитків.

На завершення свята вболівальники отримали подарунки у вигляді м’ячів, що полетіли прямо на трибуни. А ще вони дуже довго не відпускали гравців та головного тренера Ігоря Йовічевіча, фотографуючись та збираючи автографи.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Forbes Ukraine організовує форум НадЛюди 2025, де оголосить Найкращого роботодавця року

Відкриття рахунку в цінних паперах тепер доступне у застосунку OTP Bank UA

Співробітники Київстар та інклюзивна пекарня Good Bread реалізували ініціативу «Підвішені паски для військових»

Київський Безпековий Форум 2025: єдність заради перемоги та миру

Порошенко передав військовим ще три комплекси протидії технічним розвідкам

Станьте частиною наймасштабнішої логістичної виставки в Україні: XXXІІ День Логіста та DistributionMaster-2025!

Українські виробники звернулись до Зеленського: звинувачують правоохоронців у тиску та захисті недоброчесних імпортерів

Понад 100 видів віскі та 60 дегустацій за два дні: як пройшов Kyiv Whisky, присвячений культурі споживання міцного алкоголю

Петро і Марина Порошенки привітали українців з Великоднем: зневіра – не наш шлях

В Ужгороді відбудеться наймасштабніша медична подія в Україні - конференція "Breast Weekend 2.0

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА