Інтерфакс-Україна
15:44 30.07.2021

Проєкт "Чернігівуйся" охопив за перший місяць понад 1 млн українців

3 хв читати

Рекламна кампанія туристичного Чернігова «Чернігівуйся», що стартувала місяц тому, охопила понад 1 млн українців. Ця цифра включає контакти з зовнішньою рекламою на бігбордах на головних дорогах і в центрі Києва, відвідувачами сайту та сторінки в соціальних мережах, а також з публікаціями у ЗМІ. Кількість шанувальників проєкту досягає 10 тисяч. Відомі блогери і лідери громадської думки підтримали ініціативу в Facebook. Національні та регіональні медіа також розповіли про проєкт «Чернігівуйся» .

«Цей проєкт створили закохані в Чернігів люди, які тут народились та виросли, живуть і працюють, або просто побували в місті один раз і залишили в ньому частинку свого серця, щоб повертатися знову та знову. Ми хочемо показати красу та душу Чернігівщини, її силу й мудрість, багату й дивовижну історію, що налічує понад тисячу років. Це місто варто відвідати кожному, хто хоче краще знати та розуміти Україну, заряджатися життєвою енергією й отримати море позитивних емоцій, які наповнюють змістом наші будні й дають стимул для нових звершень», - йдеться на сайті проєкту. Ідею запропонував український бізнесмен, родом з Чернігівщини, генеральний директор аграрноі компаніі ІМК та президент асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Алекс Ліссітса.

Його підтримав Міський голова Чернігова Владислав Атрошенко. «Наша мета - привернути увагу українців і, зокрема, киян до Чернігова як до туристичного міста. Бажання створити з Чернігова ідеальне місце для туру вихідного дня виникло давно. Всього 140 км, 1,5-2 години на авто, або ж трохи більше автобусом — і ви у місті, яке оповите історією та любов'ю. Усю красу Чернігова: тисячолітні легенди, вікові традиції, багату культуру, європейську свіжість сучасних вулиць, кафе і ресторанів і, звісно, «інстаграмні місця» — розкриває новий проект «Чернігівуйся».

Розвиток регіонального туризму - глобальне завдання в Україні. Їм переймається Державне агентство розвитку туризму. Але й такого роду ініціативи не будуть зайвими. Я впевнений, що за участю бізнесу досягти спільної мети можна скоріше. Регіони нашої країни мають величезний потенціал для розвитку з точку зору галузі гостинності і залучення туристів як українських, так і з-за кордону», - зазначив Алекс Ліссітса.

Розробку концепції та структури проєкту взяло на себе креативне агентство @Zubarewa sustainability & communication, що спеціалізується на створенні креативних, соціально-значущих програм. «Через наші проєкти ми прагнемо показати їх соціальну роль для людей, міста, країни в цілому. «Чернігівуйся» не виняток - це легкий, повітряний проєкт про любов до України та її історії. Подорожі та яскраві враження, які можна отримати, не виїжджаючи з країни. Його створили зачаровані містом люди, а ми лише допомогли втілити їх пристрасть у життя», - зазначила Олена Зубарєва, засновниця агентства Zubarewa sustainability & communication.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Десять років змін: у Києві відбувся ювілейний Х Форум «Диригенти змін» від Deloitte Ukraine

Ірина Міхальова (Alliance Novobud) виступила спікером і модератором панелей Українського будівельного конгресу

На UKRNAFTA стартує новий раунд знижок

Sense Bank – один з лідерів на ринку інвестицій фізичних осіб в ОВДП

В Україні обговорили нову модель інженерно-консультаційних послуг та прозору відбудову

V Український будівельний конгрес пройшов у "Парковому"

Україна має увійти в переговори сильною, відповідальною та захищеною

АГРОЕКСПО-2025: ФРУ разом із партнерами показала індустріальну силу української агропромислової галузі

Керівник IDS Ukraine (ТМ "Моршинська", ТМ "Миргородська") Марко Ткачук увійшов до переліку 25 найкращих CEO України за версією Forbes

Європейська увага до українського вітру: австрійська делегація вивчає закарпатський досвід енергетичної стійкості

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА