15:44 30.07.2021

Проєкт "Чернігівуйся" охопив за перший місяць понад 1 млн українців

3 хв читати

Рекламна кампанія туристичного Чернігова «Чернігівуйся», що стартувала місяц тому, охопила понад 1 млн українців. Ця цифра включає контакти з зовнішньою рекламою на бігбордах на головних дорогах і в центрі Києва, відвідувачами сайту та сторінки в соціальних мережах, а також з публікаціями у ЗМІ. Кількість шанувальників проєкту досягає 10 тисяч. Відомі блогери і лідери громадської думки підтримали ініціативу в Facebook. Національні та регіональні медіа також розповіли про проєкт «Чернігівуйся» .

«Цей проєкт створили закохані в Чернігів люди, які тут народились та виросли, живуть і працюють, або просто побували в місті один раз і залишили в ньому частинку свого серця, щоб повертатися знову та знову. Ми хочемо показати красу та душу Чернігівщини, її силу й мудрість, багату й дивовижну історію, що налічує понад тисячу років. Це місто варто відвідати кожному, хто хоче краще знати та розуміти Україну, заряджатися життєвою енергією й отримати море позитивних емоцій, які наповнюють змістом наші будні й дають стимул для нових звершень», - йдеться на сайті проєкту. Ідею запропонував український бізнесмен, родом з Чернігівщини, генеральний директор аграрноі компаніі ІМК та президент асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Алекс Ліссітса.

Його підтримав Міський голова Чернігова Владислав Атрошенко. «Наша мета - привернути увагу українців і, зокрема, киян до Чернігова як до туристичного міста. Бажання створити з Чернігова ідеальне місце для туру вихідного дня виникло давно. Всього 140 км, 1,5-2 години на авто, або ж трохи більше автобусом — і ви у місті, яке оповите історією та любов'ю. Усю красу Чернігова: тисячолітні легенди, вікові традиції, багату культуру, європейську свіжість сучасних вулиць, кафе і ресторанів і, звісно, «інстаграмні місця» — розкриває новий проект «Чернігівуйся».

Розвиток регіонального туризму - глобальне завдання в Україні. Їм переймається Державне агентство розвитку туризму. Але й такого роду ініціативи не будуть зайвими. Я впевнений, що за участю бізнесу досягти спільної мети можна скоріше. Регіони нашої країни мають величезний потенціал для розвитку з точку зору галузі гостинності і залучення туристів як українських, так і з-за кордону», - зазначив Алекс Ліссітса.

Розробку концепції та структури проєкту взяло на себе креативне агентство @Zubarewa sustainability & communication, що спеціалізується на створенні креативних, соціально-значущих програм. «Через наші проєкти ми прагнемо показати їх соціальну роль для людей, міста, країни в цілому. «Чернігівуйся» не виняток - це легкий, повітряний проєкт про любов до України та її історії. Подорожі та яскраві враження, які можна отримати, не виїжджаючи з країни. Його створили зачаровані містом люди, а ми лише допомогли втілити їх пристрасть у життя», - зазначила Олена Зубарєва, засновниця агентства Zubarewa sustainability & communication.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Вирішення проблем трудоресурсного забезпечення в Україні: сучасна економічна модель, освіта та житлові умови

АЛЛО передаватиме з кожної онлайн-оплати 100 гривень на медичні інновації в Superhumans Center

Sense SuperApp увійшов у ТОП-5 цифрових банків для бізнесу в регіоні

Чому саме індукція: 5 переваг трендової плити

Найцікавіші, найкреативніші та найоригінальніші подарунки для твоєї коханої жінки

1,15 млрд грн клієнти Sense Bank вклали у військові облігації

"Відчувай! Проявляй! Рухайся далі!": який вектор обрав девелопер ТРК в Україні Arricano для ініціатив у новому сезоні?

Poligon Project представляє BEREZEN - виставку сучасного мистецтва у Київському просторі живої культури «Кудрявка»

5,2 мільйона гривень на розвиток жіночого підприємництва: стартує новий сезон візійного акселератора "Відважна 2. Масштабування та діджиталізація"

28 березня відбудеться захід ProfVentFasad

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА