Інтерфакс-Україна
14:00 25.08.2021

Ближче до клієнта: топ-менеджери мережі АЗК "БРСМ-НАФТА" зайняли робочі місця операторів

3 хв читати

Національна мережа автозаправних комплексів «БРСМ-НАФТА» традиційно влаштувала «День спілкування з клієнтами», упродовж якого півсотні співробітників керівного складу по всій Україні стали операторами та касирами, аби віч-на-віч поспілкуватися з клієнтами та дізнатися про їхні потреби.

«Сьогодні разом з лінійним персоналом ми заправляємо автомобілі, миємо скло, заливаємо склоомивач, працюємо на касі, готуємо ароматну каву, смачні хот-доги, бургери та піцу. Головна мета акції – це спілкування з клієнтами, отримання від них зворотного зв’язку, щоб ми могли змінюватися і покращувати наші сервіси. Друга, не менш важлива ціль, – показати нашому лінійному персоналу, що ми одна велика команда БРСМ-Нафта, яка працює пліч-о-пліч: від ТОП-менеджера до заправника та касира.

Для нас цей важливий формат допомагає як приймати стратегічні рішення, так і відчувати тонкощі роботи на АЗК. Це відрізняє БРСМ-Нафта від конкурентів, дозволяє чути “голос” наших клієнтів і розуміти, як це працювати на місцях», – коментує Олександр Мельничук, директор зі стратегічного маркетингу мережі АЗК «БРСМ-НАФТА».

Керівники також консультували клієнтів щодо товарів у магазинах Good Market, асортиментний ряд яких налічує близько 5000 одиниць. Особливу увагу звернули на проект «власний імпорт», в рамках якого БРСМ імпортує в Україну на власні АЗК вина з Італії, Франції та Іспанії, що дає можливість запропонувати споживачу найкращу ціну на цю продукцію.

«Працівники БРСМ-НАФТА усіх рівнів орієнтуються на ефективність виконання робіт та відмінне знання продуктів – як палива, так і товарів, які ми пропонуємо. Якість і своєчасність – основні складові репутації всієї мережі. Щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, ми об’єднали в одній локації супермаркет, кафе та заправку. Цей проект дозволяє зануритися в епіцентр повсякденної робочої атмосфери, зрозуміти і відчути потреби наших клієнтів і максимально їх задовольнити», – зазначив Василь Бікус, операційний директор мережі АЗК «БРСМ-НАФТА».

«День спілкування з клієнтами» продовжує розширювати географію покриття та кількість залучених представників мережі. Дякуємо лінійному персоналу на «передовій», який разом з нами реалізує нові ідеї і проекти, а також самовіддано і ефективно працює, аби кожен гість повертався до нас ще раз.

Довідково: на ринку роздрібних нафтопродуктів України «БРСМ-НАФТА» працює з 1992 року. Щодня послугами АЗК користуються понад 200 000 автомобілістів по всій Україні. На сьогоднішній день мережа налічує 210 автозаправних комплексів по всій Україні. «БРСМ-НАФТА» пропонує автомобілістам України якісне паливо. У червні 2021 року Союз споживачів України із залученням авторитетних міжнародних компаній провів масштабне дослідження якості пального в семи національних мережах АЗК, враховуючи БРСМ-НАФТА. Зразки дизельного пального і бензину марки «А-95» брали фахівці компанії SGS – світового лідера у сфері інспекційних послуг. За результатами аналізу українського підрозділу Bureau Veritas, члена Міжнародної федерації незалежних інспекційних агентств (IFIA) – лабораторія «Інспекторат Україна», пальне бренду БРСМ-НАФТА відповідає всім міжнародним стандартам якості.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА