Інтерфакс-Україна
16:45 15.09.2021

В Києві відкриється Жовта гілка МЕТРО

1 хв читати

Інтригуюча реклама виявилась акцією до дня народження МЕТRО

Що сталося: В серпні по Києву з'явилася інтригуюча зовнішня реклама з написом “ЖОВТА ГІЛКА МЕТRО У ВЕРЕСНІ”. І користувачі соц мереж почали бурхливо її обговорювати. Кияни розділилися на 2 табори: одні обговорювали куди буде вести нова гілка, інші помітили схожість реклами з брендом МЕТRО та почали жартувати з приводу влучної іронії мережею над своєї назвою.

Виявилось, що така рекламна кампанія була тизером Акції до Дня народження МЕТRО. Бренд вирішив до вісімнадцятиріччя обіграти свою назву та на декілька днів запустити свій «власний маршрут» МЕТRО як ще один спосіб відсвяткувати річницю разом з клієнтами. Маршрут жовтої гілки з’єднає всі торговельні центри МЕТRО та буде катати переможців акції на жовтих спорткарах з особистим водієм за покупками.

Щоб отримати можливість проїхатись 18-19 вересня Жовтою гілкою МЕТRО потрібно зареєструватися на сайті METRO на сторінці Акції та дочекатися публікації результатів розіграшу.

*мається на увазі акція ТОВ  «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», що проводиться в період з 06.09.21 по 16.09.21. в місті Києві, інформація про умови: www.metro.ua/promotions

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

KSG Agro розпочав новий етап програми працевлаштування ВПО на свинокомплексі на Дніпропетровщині

Агрохолдинг KSG Agro сплатив 88,2 млн. грн податків та зборів

Жіноче лідерство у диджиталі: приєднуйся до Women in Tech 2025 навіть після старту

UKRNAFTA підтримує українців у період відключень світла, розгорнувши 360 «пунктів незламності»

Тиск на ключовий підрозділ КМДА під час війни може паралізувати Київ - керівник Департаменту муніципальної безпеки

Вперше в Україні: Київський міжнародний університет — майданчик для світового діалогу про біоетику

Ми знаємо, де є 300 мільярдів на армію – заява фракції "Європейська Солідарність"

ТРК "Проспект" запускає проєкт "Світло серед нас" про силу відновлення військових і цивільних

У Києві на території UNIT.City відбудеться PR-марафон «У дзеркалі реальності»

Американська торговельна палата закликає Уряд України продовжити перехідні періоди для імплементації технічних регламентів REACH та CLP

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА