Інтерфакс-Україна
10:31 05.11.2021

WINDROSE планує декілька нових акцій для пасажирів у листопаді

2 хв читати

У непрості фінансові часи, коли навіть невелика мандрівка здається розкішшю,  потрібно ретельно спланувати бюджет. Найбільшу частину коштів зазвичай забирають витрати на транспорт, особливо якщо подорожувати літаком. Але не обов’язково обирати лоукост та поступатися своїм комфортом, щоб заощаджувати. Що пропонують українські авіакомпанії, аби пасажири отримували приємні бонуси на додачу до вигідної подорожі? Про це нам розповіли в українській авіакомпанії WINDROSE.

Цьогоріч в Україні попит на подорожі залишається стабільно високим. Проте восени авіакомпанії намагаються всебічно заохотити туристів: пропонують знижки, відкривають нові напрямки. Нещодавно WINDROSE проводила акцію з нагоди 18-річчя компанії, завдяки чому пасажири змогли придбати квитки Україною зі знижками 15- 80%. Але це не всі сюрпризи осені.

"Уже понад рік ми здійснюємо програму внутрішніх перельотів. Ми радіємо її успіху, бо це показник того, що українці все частіше обирають подорожі рідною країною з комфортом. На листопад місяць для наших пасажирів планується декілька акцій: уже з 3-го листопада, кожен власник квитка на рейси авіакомпанії зможе взяти участь у розіграші золотої прикраси у вигляді літачка від українського ювелірного дому Matrice. Також плануємо суттєві знижки до чорної п'ятниці, що будуть діяти з 26 листопада", - прокоментувала комерційний директор компанії Ольга Толстихіна.

Для пасажирів WINDROSE, які часто літають Україною, було створено унікальний продукт - авіапроїзні. Наразі їх існує 4 види, і пасажири можуть обрати потрібний відповідно до напрямків, якими вони  найчастіше подорожують.

"Систему авіапроїзних ми запроваджували раніше, але оновили умови використання, врахувавши побажання пасажирів. Протягом року можна придбати квиток за фіксованим тарифом, який не буде змінюватися залежно від дати рейсу та попиту на нього",- прокоментувала комерційний директор.

Дізнавайтеся першими про акції WINDROSE на офіційному сайті та соціальних мережах компанії.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Підтримка на кожному етапі: як «Укрнафта» будує роботу з ветеранами та ветеранками

UKRAINIAN GASTRO SHOW: «СПАДЩИНА МАЙБУТНЬОГО» – головна подія про нову українську кухню

Digital Realty та Schneider Electric створюють новий цифровий шлюз для Південної Європи

Травень на автодрайві: ОТП БАНК став партнером фестивалю KYIV CAR FEST

Понад 6,5 мільйонів абонентів активно користуються VoLTE від Київстар

Про 17-й щорічний Київський Безпековий Форум "UA: єднаймося знову, щоб подолати світового агресора"

IV Український будівельний конгрес 2025: архітектура майбутнього та нові правила гри

"Столичний стандарт якості": конкурс для найкращих виробників Києва

Заява АТ "Київмедпрепарат" та АТ "Галичфарм" у відповідь на інформацію, поширену ТОВ "Скай-Девелопмент"

Прокуратура проти енергонезалежності України: чи заблокують безпідставні претензії прокурорів державну програму балансування енергосистеми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА