Інтерфакс-Україна
13:10 15.11.2021

Група компаній DIM презентувала дві рекламні кампанії в підтримку нового позиціювання «Живи більше»

3 хв читати

Група компаній DIM спільно з креативним агентством TABASCO презентували маніфест бренду, який став логічним продовженням нового позиціювання «Живи більше». Командою проєкту були розроблені дві кампанії — іміджева з відеороликом, який став маніфестом бренду, та кампанія з двома відео, більше схожими на кіно.

«Захопити увагу споживача, змусити відчути спорідненість з брендом та стати його частиною, придбавши квартиру в житлових комплексах DIM, — ось основні цілі, які ми поставили перед собою, розпочинаючи роботу над рекламними кампаніями. У плідній та активній співпраці з партнером нам вдалося створити та втілити в життя історії того, як нам, людям, які звикли до обставин, запропонованих долею, творити свій комфорт та затишок власноруч. Наш дім — це місце, в якому нам має бути спокійно, куди хочеться повертатися, в якому хочеться жити більше. І саме DIM будує проєкти, які продовжують й наповнюють життя комфортом, затишком та турботою» — розповіла Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM.

В основі іміджевої кампанії відеоролик «Стара квартира», мета якого — заявити про бренд DIM та донести до споживача повідомлення: «Подовжуй життя собі, а не старій квартирі. Живи більше». Ідея ролика – показати, як людина прив'язується до старого житла, заплющує очі на незручності, зношеність, дискомфорт й щоразу виправляє ці вади. При цьому вона не розуміє, що продовжує життя старій квартирі, а не собі. Новий сучасний житловий комплекс від DIM постає перед героєм у момент, коли сил терпіти більше не залишається. І він наважується на круті зміни та купівлю нової квартири для своєї родини.

«У ролику використані фрагменти сюжету, з якими стикалися багато хто з нас у реальному житті: перегорілі пробки, ліфт, що застряг, нецензурні написи на сходовій клітці, крани, що протікають, забиті сміттєві баки. І все-таки від ролика не віє тугою. Хай там як, герой любить своє старе житло, адже він просто не замислюється про те, що може бути по-іншому. Ми б хотіли допомогти споживачеві впізнати себе в цих ситуаціях й показати, що може бути інакше. Це можливо, якщо ви оберете нерухомість від групи компаній DIM» — прокоментувала Тетяна Білозорова, Associate Creative Director TABASCO.

Відео вже доступне на ютуб-каналі групи компаній DIM: https://youtu.be/ckdCVCXO_rA

Друга кампанія — це аж два ролики: «Неандерталець» та «Середньовіччя». В першому відео ми бачимо голодну первісну людину, яка замість того, аби вбити вовченя й сито повечеряти, зігріває його від холодного вітру біля свого вогнища. У другому – зустрічаємо ремісника. Він не злякався й врятував від розлютованого натовпу молоду жінку, яку вважають відьмою. Обидва герої роблять у минулому добрий вчинок і в наступному житті опиняються в сучасних інтер'єрах власних квартир від групи компаній DIM. «Напевно, у минулому житті я зробив щось дуже добре, якщо тепер у нас є ця неймовірна квартира», – озвучує диктор думки героїв. І підсумовує: «Одне добре рішення може змінити все життя».

«Ця фраза не просто резюмує сюжет. Вона одночасно екстраполюється на весь бренд, повідомляючи глядачеві, що одне гарне рішення придбати квартиру в DIM може кардинально змінити його життя на краще» — зазначає Тетяна.

Знімання відеороликів відбувалися на кіностудії Film.UA та на території одного з найкрасивіших житлових комплексів групи компаній DIM – Park Lake City. Для іміджевого ролика була побудована спеціальна декорація, яка реалістично зображає особливості радянського «бабусиного» житла. Відьма з відео «Середньовіччя» переховувалася від натовпу в Косому Капонірі — унікальному місці в центрі Києва, де буквально завмерла епоха середніх віків.

Особливістю цих двох роликів є кінематографічна стилістика з прицілом на показ у кінотеатрах. Ці ролики повинні розважити, спантеличити, створити враження, що це новий трейлер або початок фільму, але тільки не реклама.

Повноцінний реліз роликів «Неандерталець» та «Середньовіччя» відбудеться 1 грудня 2021 року. Сьогодні ж компанія показала їхній тизер: https://youtu.be/imDpfba4ysU

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

Про повернення історичної пам’яті про українців Закерзоння

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА