14:22 03.12.2021

Скільки грошей витрачати на інтернет-рекламу: поради від «Школа бізнесу Нова пошта»

3 хв читати

За останні роки інтернет-реклама стала найпопулярнішим методом просування товарів та послуг. Без власного сайту, профілю в соціальних мережах говорити про успішну розкрутку не доводиться. Питання в тому, як організувати процес грамотно та ефективно, почати отримувати максимальний прибуток з рекламних кампаній в Інтернеті. Цікава тема? Тоді запрошуємо до тематичного огляду, підготовленого проєктом «Школою бізнесу Нової пошти». З нього ви дізнаєтесь, як працює інтернет-реклама, скільки вона коштує. Також вас можуть зацікавити матеріали з сайту школи, з якими можна ознайомитися за цим посиланням /online.novaposhta.education/.

Основа розрахунків>

Спочатку вам потрібно буде визначитись, який відсоток від доходу компанії ви готові вкладати до SMM. Середні суми різні, вони залежать від ринкового сегмента, цільової аудиторії, фінансових можливостей власника бізнесу. Але не думайте про майже безкоштовні умови — для досягнення результату абсолютно точно доведеться попрацювати.

Приблизно 60% бюджету направляється на створення контенту та ведення сторінок у соціальних мережах. Мова йде про:

  • постинг;
  • дизайн;
  • підготовку контент-плану;
  • копірайтинг;
  • роботу з коментарями тощо.

Приблизно 30% від бюджетних коштів варто направити на розкрутку та просування: рекламу, конкурси, промопости лідерів думок. Ще 5% можете використати на аналітику, дослідження, розвиток, навчання. У розрахунках можете відштовхуватись від стандартних вимог та цілей кабінету. Є мінімальні ставки, сплата котрих потрібна у будь-якому випадку. Верхні ліміти зазвичай відсутні. Орієнтовані мінімальні ціни на просування — 10 доларів для події, 5 для сайту, 1 для посту. Після складання всіх витрат ви отримаєте кінцевий результат.

Чому потрібно витрачати гроші на контент

Тому що він складає значну частину успіху заходів з інтернет-маркетингу. Вдало підібрані картинки, адекватні, актуальні, корисні тексти — це все інструменти просування товарів, послуг та власного бренду. Якщо не можете залучити спеціалістів, робить частину операцій самостійно.

Використовуйте відеоролики — за ними ваше майбутнє. Це можуть бути пости або трансляції у лайв-форматі. Не відставайте від сучасних трендів — бізнес, що слідкує за трендами, викликає довіру. Якщо не хочете робити все самостійно, делегуйте. Але це збільшить поточні витрати на просування.

Що вам дасть реклама в соцмережах

Реклама в соцмережах — чи не найпотужніший інструмент для популяризації бренду на сьогодні. Якщо раніше основною віковою категорію користувачів були люди 18–34 років, то сьогодні рамки стерто. Соціальними мережами користується молодь та люди старшого віку.

Просування онлайн потрібно новачкам та бізнесу, що давно і успішно веде діяльність. Бюджети для старту з нуля зазвичай вищі, ніж для компаній, які давно працюють на ринку. Якщо ви звернетесь до маркетингового агентства, там вам розрахують витрати на всі роботи. Можливо додати певні операції чи видалити їх з плану, якщо так буде зручніше та ефективніше.

Формуйте маркетингові цілі

Це взагалі те, з чого потрібно починати. Якщо ви зацікавлені в результаті, підвищенні впізнаваності, зростанні заробітків, необхідний чіткий план дій. Загальні цілі — погана ідея. Ви повинні розробити план з пунктів, для кожного етапу вказати строки виконання робіт. Ціль не може виглядати як «збільшення продажів», робіть ставку на точні цифри, наприклад: «до кінця кварталу перетворити 30% відвідувачів у клієнтів». Та не забувайте, що будь-яка справа потребує часу, досвіду, професіоналізму. Якщо не впевнені у власних силах, краще звернутись до професіоналів.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Milk
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА