14:04 24.12.2021

"Від мене для усіх" як новий діапазон соцапгрейдингових проєктів у ТРК "Проспект"

4 хв читати
"Від мене для усіх" як новий діапазон соцапгрейдингових проєктів у ТРК "Проспект"

У ТРК "Проспект" відбувся ярмарок соціальних підприємств із гучним меседжем "Від мене для усіх". У цих словах закладений глибокий сенс, що відповідає візіонерській моделі "соціум – мій особистий вклад".

Учасники ярмарку дають роботу незрячим та людям із інвалідністю, а частину прибутків інвестують на вирішення суспільно-важливих питань. Відтак, хто придбав продукцію, той також долучився до круговороту допомоги іншим заради суспільного блага.

Ідею соціального апгрейду та нової моделі взаємодії на преівенті у ТРК "Проспект", у якому взяли участь інфлуенсери: Василь Назарук, керівник Програми соціального інвестування Western NIS Enterprise Fund, Олександр Санченко, народний депутат України, Вікторія Батуї, телеведуча, філантроп, Віра Шелест, польова радниця Агентства ООН у справах біженців, Артем Корнецький, експерт у сфері соціального підприємства, Володимир Шейгус, експерт у сфері розвитку громадянського суспільства, Анна Гулевська, експерт у сфері соціального підприємства, Катерина Розора, засновниця соціального бізнесу, а також Анна Чуботіна, СЕО Arricano, Олена Обухівська, директорка з комунікацій Arricano та Інна Сотнікова, директорка ТРК "Проспект".

"Сьогодні ми живемо в організованому суспільстві, де більшість може самореалізуватись та досягати успіху. Тим не менш, є соціально вразливі люди, навіть цілі групи людей, які потребують уваги та підтримки. Хтось потрапив у складні життєві обставини, комусь потрібний дім, зцілення, відновлення стосунків та шанс на нове життя. У нас багато роботи, ми надихаємось і розчаровуємося,  але продовжуємо йти обраним шляхом. І все більше українців починають розділяти наші цінності та особисто долучаються до ініціатив круговороту соціального блага.  Ідея ярмарку в ТРК "Проспект" - це хороша можливість для кожного, тобто і виробника, і покупця, додати від себе для усіх. Тим більше, що великий бізнес в особі Arricano долучився до сфери соціального підприємництва, професійно підтримавши учасників", - розповіла Катерина Розора, співорганізаторка ярмарку. 

"Мені цінно бути сьогодні тут і привернути увагу до такого сектору діяльності як соціальні підприємства. В Україні їх ще порівняно небагато, але в   Європі вони – активні  гравці суспільства та ринкових відносин, адже виконують роль у вирішенні соціально значущих питань, лобіюючи їх серед різних релевантних стейкхолдерів", - Василь Назарук, керівник Програми соціального інвестування Western NIS Enterprise Fund.

Олександр Санченко, народний депутат України, на пресконференції представив законотворчу позицію: "Соціальне підприємництво як новий аспект індустрії потребує якісного врегулювання. Тому в Парламенті наша група працює над даним питанням, щоб удосконалити умови діяльності на інституційному рівні".

"Переконана, що для кожної людини важливо розвивати власну соціально-відповідальну позицію, бути self-філантропом і надихатися тим, що є можливості допомагати іншим, адже взаємність від людини-до-людини – це формування широкого кола активістів доброчинності", - поділилась міркуваннями телеведуча Вікторія Батуї.

"В Україні проживає чимало біженців. І наше завдання як  глобальної міжнародної організації – посприяти, щоб інтегрувати людей, які шукають захисту, із інших країн у наше ком’юніті, та працевлаштувати. І якраз соціальне підприємництво і є тією моделлю для взаємодії", - прокоментувала глобальну позицію Віра Шелест, польова радниця Агентства ООН у справах біженців.

"Коли великий бізнес підтримує малий, то знаходяться нові імпульси взаємодії, щоб разом розвивались – і бренди, і люди, і цілі організації. Коли ж у співпраці є соціальна складова – то це ще більше формує сильне ядро", Алла Діденко, менеджерка з комунікацій Офісу Омбудсмана.


"У соціального підприємництва є  потенціал для розвитку, ніші та конкурентних переваг, в тому числі і емоційної складової. Це, безумовно, потребує знань у галузі стратегії,  менеджменту та маркетингу. Однак візіонерська місія – приваблює споживачів", - додав   Артем Корнецький, експерт у сфері соціального підприємства.

Володимир Шейгус, експерт у сфері розвитку громадянського суспільства, зазначив: "За класичним визначенням громадянське суспільство – це поєднання недержавних організацій, які працюють заради реалізації інтереси громадян та окремих сегментів. І якраз наявність в Україні тренду соціальних підприємств є доказом того, що наша держава поступально розвивається у цьому напрямку, наслідуючи практики інших держав, де візіонерська бізнесова діяльність є нормою".

Анна Гулевська, експерт у сфері соціального підприємства поділилась реальними кейсами: "Для багатьох людей працевлаштування у даній моделі – це єдиний шанс знайти роботу. І ми намагаємося максимально охопити учасників, щоб стати надійною опорою для тих, хто цього потребує".

"У ТРК "Проспект" ми регулярно проводимо заходи, націлені на вирішення соціально важливих питань. Тому "Від мене для інших" - це не просто резонуючий неймінг ярмарки. Це ще й і наша позиція взаємодії people2people. Тому ми радо відкриті до такої співпраці", - Інна Сотнікова, директорка ТРК "Проспект".

У компанії Arricano переконані, що ТРЦ – це місце генерування нових ідей, щоб формувати думку, ставлення, передаючи цінності "від людини до людини". "Ми сподіваємося, що послання "Від мене до усіх" впевнено заякориться серед покупців. І те, що ярмарок відбувся саме в ТРЦ – може стати хорошим імпульсом для подальшого просування та підтримки соціального підприємництва", - резюмувала Анна Чуботіна.

"Як би це не звучало, але в ТРК "Проспект" ми проводимо пресконференції, обговорюємо абсолютно різні питання соціальної, митецької, демографічної чи літературної тематики. Ми виходимо а рамки ритейлу, розширюємо діапазон  співпраці та долучаємося до місіонерської візії соціального апгрейду", - висловила думку Олена Обухівська, директорка з комунікацій Arricano.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА