16:24 17.05.2022

Adopt pets of Ukraine: проєкт пошуку домівки безпритульним тваринам з України запрацював в країнах ЄС

3 хв читати

Проєкт Adopt pets of Ukraine, який запустила компанія Kormotech спільно з комунікаційною агенцією Postmen, допомагає чотирилапим друзям знаходити нових pet parents (власників) під час війни. В рамках проекту кожний пухнастик отримує власний онлайн-профіль у соцмережах —  анкету з фото, де він “особисто” розповідає про себе. За перший місяць роботи проекту вдалося допомогти знайти нову домівку 40 тваринам, які залишилися без господарів через війну. Частина тварин знайшли нову домівку в країнах ЄС.

До початку повномасштабної війни в Україні працювало близько 250 притулків, в яких утримувалось понад 100 тисяч тварин. Сьогодні кількість чотирилапих, які шукають нову родину, зросла — багато господарів виїхали за кордон або загинули. Щоб якомога швидше допомогти котам і собакам знайти нові родини, команда проєкту вирішила показувати їх перш за як особистостей.

«Переважна більшість українських притулків та кампаній по адопції тварин позиціонує їх як безпорадних, через емоцію жалю. Їх дійсно шкода, але чи жаль є тією емоцією, яка сформує дружбу надовго між новими власниками і твариною? Ми вирішили показувати кожного котика чи песика як індивідуальність —  робити їм яскраві й привабливі фотосесії для анкет, де вони «самі» розповідають про себе, свій характер та вподобання», — коментує ідею проєкту СЕО комунікаційної агенції Postmen Ярослав Ведмідь.

Всупереч усталеній думці, що лише чотирилапі потребують допомоги, народилася концепція для соцмереж #petneedsyou #youneedpet. Адже тварини — це психологічна підтримка та щоденна порція радості, і життя людей із чотирилапими — це синергія турботи та любові.

Менш ніж за місяць завдяки ініціативі Adopt pets from Ukraine вдалося знайти нові домівки тваринам не тільки в Україні, а й в Чехії та Німеччині.

Анкети тваринок від притулків, волонтерів та небайдужих людей розміщуються у соцмережах проєкту на сторінках Facebook, Instagram та TikTok, де перше опубліковане відео зібрало майже 400 тисяч переглядів.

Перед передачею чотирилапого в нову родину, майбутні pet parents проходять перевірку: невелике анкетування та інтерв’ю — ініціатори проєкту мають впевнитись, що віддають вихованців у надійні руки.
Найближчим часом профілі всіх тварин зберуть на масштабній веб-платформі.

Посилання на соцмережі проєкту:
https://www.instagram.com/adoptpets.ukraine/ 

https://www.facebook.com/adoptpets.ua 

https://www.tiktok.com/@adoptpets.ukraine
_____________________
Довідково

Kormotech українська компанія з виробництва кормів для домашніх тварин. Входить до топ-70 виробників зоогалузі у світі за версією Petfood Industry. Компанія успішно експортує продукцію власних брендів Optimeal, CLUB 4 PAWS, Гав, Мяу, та приватних марок партнерів до 37 країн світу. Асортимент налічує понад 650 позицій. Виробничі потужності в Україні — 16 000 тонн вологих раціонів і 30 000 тонн сухих кормів на рік, а також 20 000 тонн вологих кормів у Литві.

Postmen -  комунікаційна агенція №1 в Україні. Була заснована у 2013 році. Ключовими напрямами діяльності є стратегія, креатив та продакшн. Postmen —  full-service гравець на ринку реклами, який має власні підрозділи дизайну, відео-виробництва та веб-девелопменту. В різні роки клієнтами агенції були: Планета Кіно, Нова Пошта, Буковель, Ковальска, Liki24, Епіцентр, 1+1, Дитячий фонд ООН (Юнісеф) в Україні, МКІП, Фонд Музею Голодомору, Electrolux, Дарниця, Kormotech та інші. 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА