Спрощуються умови користування хмарними сервісами Microsoft від Київстар
У відповідь на збільшену потребу компаній у воєнний час використовувати хмарні технології, Microsoft надав спеціальні умови користувачам сервісів Azure та Microsoft 365.
Відтепер сертифікований партнер Microsoft в Україні національний оператор Київстар може надавати своїм клієнтам сервіси від виробника хмарних рішень світового рівня на актуальних умовах*.
Зокрема, клієнти, угоди з якими на користування сервісами Microsoft Azure та Microsoft 365 набули чинності до 1 квітня 2022 року, зможуть отримувати відповідні послуги до кінця поточного року без внесення за них оплати**.
Нові ж користувачі зможуть підключати ліцензійні сервіси Microsoft 365 до 31 грудня 2022 року на умовах пробного безоплатного періоду, що діятиме до 6 місяців.
А на підключення в цей період сервісів Microsoft Azure під індивідуальні потреби клієнтів можуть надаватися спеціальні умови користування послугами, які визначаються після проведення фахових консультацій з Київстар.
Нагадаємо, що хмарні сервіси від Microsoft, які можна підключити в Київстар, дозволяють зробити бізнес-процеси гнучкішими, робочі завдання – доступними звідусіль та у будь-який час, а IT-інфраструктура, перенесена у хмару, отримує належний рівень захисту та можливості резервування й відновлення даних.
Застосовуючи хмарні рішення, комерційна компанія або державне підприємство може:
- з Microsoft 365 чи Azure Virtual Desktop облаштувати робочі місця для співробітників у будь-якій точці світу;
- налаштувати ефективну дистанційну роботу команди з пакетом офісних програм Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, 1ТБ хмарного сховища);
- оптимізувати, створити нову чи перенести наявну IT-інфраструктуру в хмару;
- зберігати дані у хмарі як тимчасово, так і на постійній основі;
- робити резервне копіювання усієї важливої інформації завдяки Azure Backup (налаштування бекапу як окремих файлів і баз даних, так і робочих станцій працівників);
- протидіяти великим збоям завдяки Azure Site Recovery, який створений для екстреного відновлення даних (DRaaS)
та багато іншого.
Підібрати оптимальне хмарне рішення для роботи компанії під час війни з урахуванням її індивідуальних потреб та замовити консультацію можна на офіційному сайті Київстар. Також оператор надає підтримку для роботи сервісів після підключення.
* Умови надання Київстаром хмарних сервісів від Microsoft залежать від рішень, прийнятих постачальником сервісів – компанією Microsoft, та можуть бути змінені безпосередньо постачальником у будь-який момент.
** Детальну інформацію наявні клієнти можуть отримати у персональних менеджерів Київстар.
Довідка про Київстар:
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2022 року обслуговував 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн абонентів "Домашнього інтернету". Компанія надає послуги на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. Компанія забезпечує найвищу поміж мобільних операторів України середню швидкість передачі даних у мережі мобільного зв’язку, що підтверджується дослідженнями Speedtest від Ookla. Клієнтам компанії доступні можливості мобільного, фіксованого зв’язку та інтернету, конвергентні рішення, а також інноваційні послуги Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, цифрове ТБ та ін. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 24 роки працює в Україні та визнаний як найбільший платник податків на телеком ринку, кращий роботодавець та соціально відповідальна компанія.
Додаткова інформація: [email protected], www.kyivstar.ua