Інтерфакс-Україна
14:00 06.09.2022

Мережа EVA запустила соціальну кампанію "#Дякую" до свого 20-річчя

2 хв читати
Мережа EVA запустила соціальну кампанію "#Дякую" до свого 20-річчя

Найбільший український ритейлер у сегменті товарів краси та здоров'я EVA до свого 20-річчя запустив соціальну кампанію "#Дякую", повідомила СЕО компанії Ольга Шевченко в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"З нагоди ювілею компанії ми запустили незвичайну маркетингову, а саме соціальну кампанію - "#Дякую", - зазначила Шевченко.

Кампанія стартувала 1 вересня в соцмережах EVA і є своєрідною естафетою подяки із закликом приєднатися. Для цього потрібно у фейсбуці та інстаграмі написати власну історію подяки та позначити її хештегом "#Дякую".

При цьому Шевченко пояснила, що цього року EVA відзначає, а не святкує свій ювілей. "Обійти таку подію увагою було неможливо, адже це значна дата і для бізнесу, і для клієнтів, які 20 років обирають EVA. Проте війна та святкування - речі несумісні. Ми це чітко усвідомлюємо. (…) Водночас ми відчували велику потребу саме зараз не мовчати, а знайти щирі слова, щоб віддячити всім, хто створив наше сьогодні і робить можливим наше завтра", - наголосила СЕО.

Шевченко зазначила, що йдеться не лише про клієнтів, співробітників та партнерів. "Це також ЗСУ, медичні працівники, рятувальники, волонтери; бізнеси, які, продовжуючи роботу, підтримують економіку. Це міста-герої, які тримають оборону, друзі України у всьому світі, які допомагають нашій державі. Завдяки їм сьогодні продовжується наше життя, ми також можемо працювати, допомагати, підтримувати свою країну, йти вперед, будувати плани", - прокоментувала керівник мережі.

У рамках основної частини кампанії "#Дякую" до дня народження EVA реалізує також благодійну ініціативу спільно з партнерами Visa та Monobank. З 1 до 30 вересня 5 грн із кожної покупки на суму від 150 грн, сплаченої карткою Visa, буде спрямовано на підтримку проєкту "Дитинство без війни". З 5 вересня, у разі оплати таких покупок карткою Visa від Monobank, суму перерахувань на користь дітей-сиріт, евакуйованих до Туреччини, буде подвоєно.

ТОВ "РУШ", яке керує мережею EVA, засноване у 2002 році. Має 51 власну торговельну марку, представлену товарами для дому, парфумерією, косметикою, біжутерією, засобами особистої гігієни, аксесуарами, білизною та дитячими товарами.

Станом на 23 лютого 2022 року налічувалося 1119 магазинів EVA в Україні. За даними на початок вересня, 179 торговельних точок не працюють.

Компанія Nometros Investments Ltd. (Кіпр) придбала 100% ТОВ "РУШ" у 2008 році. За даними ресурсу Opendatabot, кінцевими бенефіціарами компанії є українські бізнесмени Руслан Шостак та Валерій Кіптик (по 50%).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Пацієнтські організації просять державу розблокувати ресурси для закупівлі інноваційних ліків для пацієнтів з онкологічними та орфанними захворюваннями

18 вересня відбудеться September Fest у Києві від Медіагрупи DMNTR

Відкриття "Вело ЗТШ": на Закарпатті запустили ділянку нового туристичного маршруту

У Київраді звернуться до президента щодо звільнення голови Деснянської РДА Бахматова, який побив жінку

Форум Промисловців: Вироблено в Україні – це подія від Forbes, що присвячена українській індустрії

Президента України закликають присвоїти Андрію Парубію звання Герой України – петиція

Будинку №3 житлового комплексу Krona Park II присвоєна поштова адреса

В Україні запустили інформаційний портал Рад ВПО з інтерактивною картою

Укрнафта продовжує покращувати умови роботи своїх фахівців

Наглядова Рада "Галичфарм" заявляє, що спроба припинити співпрацю з "Артеріум" суперечить рішенню Вищого керівного органу товариства та інтересам компанії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА