14:00 06.09.2022

Мережа EVA запустила соціальну кампанію "#Дякую" до свого 20-річчя

2 хв читати
Мережа EVA запустила соціальну кампанію "#Дякую" до свого 20-річчя

Найбільший український ритейлер у сегменті товарів краси та здоров'я EVA до свого 20-річчя запустив соціальну кампанію "#Дякую", повідомила СЕО компанії Ольга Шевченко в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"З нагоди ювілею компанії ми запустили незвичайну маркетингову, а саме соціальну кампанію - "#Дякую", - зазначила Шевченко.

Кампанія стартувала 1 вересня в соцмережах EVA і є своєрідною естафетою подяки із закликом приєднатися. Для цього потрібно у фейсбуці та інстаграмі написати власну історію подяки та позначити її хештегом "#Дякую".

При цьому Шевченко пояснила, що цього року EVA відзначає, а не святкує свій ювілей. "Обійти таку подію увагою було неможливо, адже це значна дата і для бізнесу, і для клієнтів, які 20 років обирають EVA. Проте війна та святкування - речі несумісні. Ми це чітко усвідомлюємо. (…) Водночас ми відчували велику потребу саме зараз не мовчати, а знайти щирі слова, щоб віддячити всім, хто створив наше сьогодні і робить можливим наше завтра", - наголосила СЕО.

Шевченко зазначила, що йдеться не лише про клієнтів, співробітників та партнерів. "Це також ЗСУ, медичні працівники, рятувальники, волонтери; бізнеси, які, продовжуючи роботу, підтримують економіку. Це міста-герої, які тримають оборону, друзі України у всьому світі, які допомагають нашій державі. Завдяки їм сьогодні продовжується наше життя, ми також можемо працювати, допомагати, підтримувати свою країну, йти вперед, будувати плани", - прокоментувала керівник мережі.

У рамках основної частини кампанії "#Дякую" до дня народження EVA реалізує також благодійну ініціативу спільно з партнерами Visa та Monobank. З 1 до 30 вересня 5 грн із кожної покупки на суму від 150 грн, сплаченої карткою Visa, буде спрямовано на підтримку проєкту "Дитинство без війни". З 5 вересня, у разі оплати таких покупок карткою Visa від Monobank, суму перерахувань на користь дітей-сиріт, евакуйованих до Туреччини, буде подвоєно.

ТОВ "РУШ", яке керує мережею EVA, засноване у 2002 році. Має 51 власну торговельну марку, представлену товарами для дому, парфумерією, косметикою, біжутерією, засобами особистої гігієни, аксесуарами, білизною та дитячими товарами.

Станом на 23 лютого 2022 року налічувалося 1119 магазинів EVA в Україні. За даними на початок вересня, 179 торговельних точок не працюють.

Компанія Nometros Investments Ltd. (Кіпр) придбала 100% ТОВ "РУШ" у 2008 році. За даними ресурсу Opendatabot, кінцевими бенефіціарами компанії є українські бізнесмени Руслан Шостак та Валерій Кіптик (по 50%).

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Фільм "THE CHOICE" виробництва KALYNA FILM, який здобув перемогу на Міжнародному жіночому кінофестивалі в Торонто, стає резонансною подією у світі

LOBBY CLUB допоможе Стус.Центру створити мультимедійну експозицію та англомовну версію сайту

Фільм "THE CHOICE" виробництва KALYNA FILM, який здобув перемогу на Міжнародному жіночому кінофестивалі в Торонто, стає резонансною подією у світі

Безоплатна юридична допомога для ВПО: перелік ініціатив та організацій

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 10 – 12 травня

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

Рішення BIMEX Ukraine для захисту кіберпериметру установ та організацій МОЗ України

Зелений квітень: місяць важливих екоініціатив у торговельних комплексах Arricano

У Києві відбувся показ колекції, присвячений 5-річчю бренду YS Couture by Yanis Stepanenko

Поради щодо харчування для боротьби з холестерином від експертів: акцент на авокадо

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА