17:01 13.10.2022

Екіпіровані й в шоломах: Parimatch забезпечив ЗСУ амуніцією на 44 млн грн

2 хв читати

За сім місяців повномасштабної агресії рф проти України бренд Parimatch закупив та передав українським захисникам понад 11 400 одиниць амуніції. Мова як про засоби індивідуального захисту й спорядження: шоломи, тактичні окуляри, палатки, спальники, розвантажувальні поясні системи; так і комплекти одягу та взуття для військових ЗСУ. Загальна вартість придбаної амуніції склала 43,6 млн гривень.

Армія забезпечує українських бійців основними речами для перебування на фронті. Втім, з перших днів війни соціально відповідальний бізнес доукомплектовує захисників технологічним військовим спорядженням і постачає додатковий одяг бійцям на передову співвідносно до потреб конкретних підрозділів. 

Parimatch з перших днів повномасштабної війни передає плитоноски, шоломи, розвантажувально-поясні системи, тактичний камуфляж, комплекти форми та взуття для ЗСУ відповідно до сезону: навесні та влітку забезпечували тактичними кросівками, панамами, легким одягом, маскувальними сітками. Зі зміною сезону виникла потреба у дощовиках плащ-палатках, спальних мішках, берцах, флісових виробах, балаклавах та перчатках. 

“Допомога ЗСУ має бути стабільною та безперервною. Українці гуртуються ще більше і донатять на ЗСУ, ми в компанії – докладаємо максимальних зусиль у забезпеченні бійців усім необхідним у боротьбі за свободу. Наразі військовим як ніколи потрібна наша підтримка та віра в міць нашої армії. Віра в перемогу України”,  – зазначає Наталія Гілевич, CEO Parimatch Ukraine. 

Загалом, з початку повномасштабного вторгнення рф допомога Parimatch Україні налічує більш як 269 мільйонів гривень, ключовий напрям якої – підтримка ЗСУ.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності

Рейтингове агентство "Стандарт-Рейтинг" (Україна): Стабільність банків України: 2 роки війни (за підсумками двох років війни)

В Києві вдруге пройде УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОНГРЕС

До Великодня Київстар ТБ надає вільний доступ до платформи

Креативна рекламна кампанія для мережі Сільпо від агенції Promodo

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

NOVUS став кращим роботодавцем в сфері українського ритейлу за версією Forbes та robota.ua

Охолоджуючі та освіжаючі новинки від Yogoda: літні коктейлі для спекотних днів

LOBBY CLUB допоможе Стус.Центру створити мультимедійну експозицію та англомовну версію сайту

Фільм "THE CHOICE" виробництва KALYNA FILM, який здобув перемогу на Міжнародному жіночому кінофестивалі в Торонто, стає резонансною подією у світі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА