Інтерфакс-Україна
17:44 01.02.2023

АТ "Житомиробленерго" ПАТ "Черкасиобленерго" лідери серед ОСР, на які менше всього скаржились споживачі в 4 кварталі 2022 року

3 хв читати
АТ "Житомиробленерго" ПАТ "Черкасиобленерго" лідери серед ОСР, на які менше всього скаржились споживачі в 4 кварталі 2022 року

АТ "Житомиробленерго" та ПАТ "Черкасиобленерго" ввійшли до топ 5 лідерів серед операторів систем розподілу, на які в 4 кварталі 2022 році менше всього скаржилися побутові споживачі електроенергії. Враховуючи, що перші місця займають регіони, які були на той час тимчасово окуповані, то можна говорити про лідерство саме цих обленерго. Про це повідомляють аналітики Агенції Маркет.Інфо" з  посиланням на інформацію "Держенергонагляду".

Протягом 4 кварталу 2022 року, коли Україна зазнала десятки масованих ракетних обстрілів по об’єктам критичної інфраструктури, до "Держенергонагляду" та його територіальних органів надійшло  6352 скарг побутових споживачів, з них тільки 8 стосувалися АТ "Житомиробленерго" (0,12 %від всього обсягу) та 9 відносно  "Черкасиобленерго" (0,19%). Тренд продовжився і в перші 2 декади січня 2023 року – з 3009 скарг по Україні на  "Житомиробленерго" взагалі не було скарг, а на "Черкасиобленерго" поскаржилися всього 6 разів. В цілому  картина топ 5 лідерів ОСР, на які менше всього скаржаться споживачі виглядає в самому гарячому з огляду на ракетні обстріли  4 кварталі виглядає наступним чином.

Область

Кількість

21.

Черкаська

9

22.

Житомирська

8

23.

Донецька

2

24.

Херсонська

1

25.

Луганська

0

Як зазначає аналітик агенції "Маркет.Інфо" Олександр Голіздра, якщо враховувати, що більша частина Луганської, Донецької та Херсонської області в 4 кварталі були окуповані, а в окупованій частині Херсонщини майже 8 місяців не було електрики взагалі, більш коректно говорити про двох лідерів за меншістю скарг –  АТ "Житомиробленерго" та "ПАТ "Черкасиобленерго" які мають майже однакові показники по скаргам.

Як нещодавно повідомляв "Держенергонагляд", третина від загальної кількості звернень стосувалося недотримання операторами систем розподілу графіків обмеження електропостачання, ще близько третини звернень стосується, на думку заявників, несправедливого розподілення електроенергії між споживачами. Інспекція ретельно вивчає кожний такий випадок. У більшості оператор систем розподілу знаходить можливість здійснити переключення споживачів до інших електричних об’єктів з метою справедливого розподілення електроенергії між споживачами.

На думку аналітика агенції "Маркет.Інфо", існують як об’єктивні причини нерівномірної кількості скарг – більша кількість влучань ворожих ракет та більша кількість уражень енергооб’єктів в певних регіонах України, особливості схем заживлення регіонів, кількість населення тощо. Проте, як зазначає аналітик, існують і інші фактори, що впливають на обсяг скарг населення. По-перше, це фахова системна робота зі справедливого застосування графіків відключень. Багато скарг на кшалт "у сусіда світла більше, ніж у мене" - люди це дуже точно помічають, і такі випадки трапляються дуже часто. А справедливий розподіл залежить від професіоналізму диспетчерів та служб інженерних розподільчих мереж ОСР.

По друге, це, як вважає Олександр Голіздра, якість комунікацій зі споживачами. І не тільки на сайті компанії (до речі за результатами експрес-аналізу теж є питання і до деяких ОСР і до коректності, і до оперативності). А ще це системна роз’яснювальна робота в місцевих Інтернет-ЗМІ, соціальних мережах (і не тільки Facebook, а й у вайбер-чатах ЖК, локальних телеграм-каналах). Не варто нехтувати і такими традиційними медіа як місцеве телебачення та радіо. На ефективність роботи з побутовими споживачами впливає також  отримання зворотнього зв’язку від них,  якість діалогу через кол-центри, Facebook-сторінки. До речі, говорячи про "Черкасиобленерго", ще у 2021 році компанія одна із перших ОСР в Україні впровадила SMS-інформування про планові та аварійні відключення електроенергії в регіоні (для зареєстрованих в особистому кабінеті споживачів), що є європейським стандартом.

 "Очільник "Держенергонагляду" Руслан Слободян нещодавно нагадав що країна перебуває у стані війни з російською федерацією. ВІДСУТНІСТЬ СВІТЛА – ЦЕ ВИНА ВИКЛЮЧНО АГРЕСОРА, який системно руйнує українську інфраструктуру. Енергетики, інколи ціною свого життя, 24\7 відновлюючи енергообладнання. Тому наявність електроенергії у помешканні навіть на декілька годин на день – це величезна праця енергетиків, яка потребує відповідного визнання та поваги. І я підтримую цю думку",- резюмував експерт.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Склади ROMSAT постраждали від масованих обстрілів: компанія продовжує роботу

Forbes Agro. Агробізнес як драйвер економіки: інвестиції, технології, глобальні можливості

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА