15:39 27.02.2023

Codes розкривають статистичні дані: жителі яких країн активно шукають знижки та здійснюють найбільше покупок під час розпродажів

3 хв читати

В усьому світі розпродажі користуються неабиякою популярністю - традиція їх проведення в США та Європі нараховує близько двох століть.

І сьогодні саме під час сейлів магазини отримують грандіозні прибутки, змагаючись за покупців та приваблюючи їх великими знижками, акціями й бонусами. В Україні до розпродажів ставляться досить позитивно, особливо зараз, коли економія коштів є актуальним завданням для багатьох сімей. Найбільшим попитом користуються промокоди на купівлю одягу та взуття, техніки, дитячих речей. 

Росте кількість тих, хто шукає вигоди та бонуси в раніше непопулярних категоріях – на безкоштовний доступ до контенту в сервісах Sweet TV та Megogo UA, можливість отримати від казино онлайн бонус за реєстрацію, взяти участь в акціях перевізників «Нова Пошта» і Glovo тощо. Під час розпродажів багато промокодів застосовують для здійснення покупок в маркетплейсах Rozetka, АЛЛО, Kasta.

«Чорна п’ятниця» та Кіберпонеділок в США

В США традиції розпродажів нараховують багато років, а з розвитком онлайн-торгівлі сейли привертають увагу не лише американців, але і жителів інших країн. Тут магазини пропонують найбільші знижки і саме США є лідером за об’ємом витрачених коштів на покупки під час сейлів.

Сьогодні NRF (Національна Федерація Ритейлу) під час підведення підсумків об’єднує дні знижок в один п’ятиденний уїк-енд. В останню п’ятницю листопада, після Дня Подяки, проводять Black Friday, за нею іде Кіберпонеділок – і протягом цього короткого періоду американці витрачають 10-12 мільярдів доларів на шопінг щороку.

Ще десятиліття тому розпродажі супроводжувались в США надзвичайно великим ажіотажем і для багатьох нормальною була практика ночівлі в довгих чергах під торговими центрами та фірмовими магазинами задля можливості першим дістати товари зі знижкою. З переходом шопінгу в онлайн кількість покупців в офлайн-представництвах зменшилась, натомість в дні розпродажів відвідувачі стабільно навантажують онлайн-магазини та сервіси-агрегатори знижок – кількість охочих знайти потрібний промокод на покупку виростає в десятки разів.

В США розпродажі проводяться чесно і дисконт 80% дає змогу справді купити товар за п’яту частину його початкової ціни. Тому вигідними пропозиціями тут постійно користуються всі, а знижки перетворюються на одну зі складових формування бюджету. Сьогодні американці вже не так емоційно реагують на цінники з написом SALE, намагаючись витрачати кошти раціонально, але все одно лишаються лідерами за кількістю здійснених покупок під час розпродажів серед усіх інших країн.

Ставлення до знижок жителів європейських країн

Жителі Франції, Німеччини, Великої Британії до розпродажів ставляться досить прохолодно. Спокійно відслідковуючи ціни в торгових центрах та онлайн-магазинах, в дні знижок купляють дешевше товари, які потрібні, практично не піддаючись емоціям та імпульсам. Можливо, така ситуація склалась через те, що в цих країнах під час розпродажів магазини не пропонують таких великих знижок, як в США, наприклад. Тому і ажіотаж значно менший, про що свідчить кількість використаних промокодів.

Люблять купувати вигідно італійці та іспанці. До речі, саме жителі Іспанії протягом останніх кількох років купують найбільше під час сейлів в інтернет-магазинах. Але справжніми фанатами економного шопінгу є голландці. В дні розпродажів в універмагах на кшталт De Bijenkorf покупці, що гоняться за товарами зі знижками, можуть затоптати. Особливо великий наплив клієнтів фіксують під час дії акцій типу триденних спеціальних цін на вибрані товари, знижок на окремі позиції тощо.

Жителі Польщі, Чехії, Швеції, Данії користуються вигідними пропозиціями з радістю, але намагаються чітко дотримуватися списку покупок і не замовляти зайвого. Зростають продажі під час сейлів в країнах Азії, Австралії, Африки – поступово традиції Black Friday приходять і сюди, але таких показників, як в США, магазини продемонструвати поки не можуть.

Codes – сервіс, який пропонує промокоди для отримання знижок під час оформлення онлайн-покупок та здійснення сплат за різноманітні сервіси. На сайті можна знайти купони для більш ніж 200 магазинів, що дають змогу зекономити до 90% та взяти участь в цікавих акціях.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Фільм "THE CHOICE" виробництва KALYNA FILM, який здобув перемогу на Міжнародному жіночому кінофестивалі в Торонто, стає резонансною подією у світі

Безоплатна юридична допомога для ВПО: перелік ініціатив та організацій

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 10 – 12 травня

125 млн грн кредитних лімітів: як користуються карткою АТБ від Sense Bank

Рішення BIMEX Ukraine для захисту кіберпериметру установ та організацій МОЗ України

Зелений квітень: місяць важливих екоініціатив у торговельних комплексах Arricano

У Києві відбувся показ колекції, присвячений 5-річчю бренду YS Couture by Yanis Stepanenko

Поради щодо харчування для боротьби з холестерином від експертів: акцент на авокадо

Всеукраїнський День Логіста - 30-31 травня в Києві пройде наймасштабніша логістична виставка в Україні

4,6 млрд грн податків перерахувала до бюджету група ОККО у першому кварталі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА