Інтерфакс-Україна
10:55 06.03.2023

Епіцентр почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі

2 хв читати

Штучний інтелект пише для онлайн-платформи Епіцентру контент та елементи програмного коду, генерує рекламні банери та голосові повідомлення і створює простий програмний код.

Понад пів року онлайн-бізнес Епіцентру тестує використання нейромереж на своїй онлайн-платформі. Зокрема на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Як зазначають в компанії, якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор. Втім, робота нейромереж дозволяє значно зменшити час для пошуку ідей та фактів, а також автоматизувати рутинні задачі. 

Використання штучного інтелекту показало високу ефективність і в рекламних комунікаціях онлайн-платформи Епіцентру. З допомогою ШІ рітейлер озвучує текстові оголошення та їх комбінації, а також персоналізує відео. Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. В результаті конверсія по відеокампаніям зросла майже в 2 рази, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager. 

За словами діджитал-маркетинг директора Епіцентру Андрія Труша, компанія планує використання штучного інтелекту для подальшої автоматизації та роботизації багатьох процесів в онлайні. “Нашим клієнтам потрібна швидкість, влучність та якість комунікацій. У швидкозмінному середовищі неможливо це зробити без штучного інтелекту”, - говорить він.   

Вже зараз дизайн та текст для значної кількості рекламних оголошень та креативів компанії створює і перевіряє штучний інтелект та технології автоматизації. 

“Штучний інтелект може робити дизайн та контент більш креативним, персоналізованим та, головне, унікальним. Таким чином картинка, яку він генерує, максимально відповідає уподобанням клієнта. Також з його допомогою можна тестувати інфографіку для візуалізації складної інформації та зробити подачу характеристик товару більш зрозумілою для користувачів”, - уточнює Андрій Труш. 

За його словами, компанія готова максимально масштабувати цей досвід, експериментувати з підходами та сферами застосування, та планує приділяти велику увагу використанню ШІ для аналізу й аналітики.

ОСТАННЄ

Відкриття "Вело ЗТШ": на Закарпатті запустили ділянку нового туристичного маршруту

У Київраді звернуться до президента щодо звільнення голови Деснянської РДА Бахматова, який побив жінку

Форум Промисловців: Вироблено в Україні – це подія від Forbes, що присвячена українській індустрії

Президента України закликають присвоїти Андрію Парубію звання Герой України – петиція

Будинку №3 житлового комплексу Krona Park II присвоєна поштова адреса

В Україні запустили інформаційний портал Рад ВПО з інтерактивною картою

Укрнафта продовжує покращувати умови роботи своїх фахівців

Наглядова Рада "Галичфарм" заявляє, що спроба припинити співпрацю з "Артеріум" суперечить рішенню Вищого керівного органу товариства та інтересам компанії

Київська ТПП та посольство Єгипту домовилися про підтримку українського бізнесу в Африці

Навчання без блекаутів: Миргородський завод мінвод забезпечив автономне живлення для 9 освітніх закладів Миргорода

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА