Інтерфакс-Україна
10:55 06.03.2023

Епіцентр почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі

2 хв читати

Штучний інтелект пише для онлайн-платформи Епіцентру контент та елементи програмного коду, генерує рекламні банери та голосові повідомлення і створює простий програмний код.

Понад пів року онлайн-бізнес Епіцентру тестує використання нейромереж на своїй онлайн-платформі. Зокрема на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Як зазначають в компанії, якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор. Втім, робота нейромереж дозволяє значно зменшити час для пошуку ідей та фактів, а також автоматизувати рутинні задачі. 

Використання штучного інтелекту показало високу ефективність і в рекламних комунікаціях онлайн-платформи Епіцентру. З допомогою ШІ рітейлер озвучує текстові оголошення та їх комбінації, а також персоналізує відео. Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. В результаті конверсія по відеокампаніям зросла майже в 2 рази, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager. 

За словами діджитал-маркетинг директора Епіцентру Андрія Труша, компанія планує використання штучного інтелекту для подальшої автоматизації та роботизації багатьох процесів в онлайні. “Нашим клієнтам потрібна швидкість, влучність та якість комунікацій. У швидкозмінному середовищі неможливо це зробити без штучного інтелекту”, - говорить він.   

Вже зараз дизайн та текст для значної кількості рекламних оголошень та креативів компанії створює і перевіряє штучний інтелект та технології автоматизації. 

“Штучний інтелект може робити дизайн та контент більш креативним, персоналізованим та, головне, унікальним. Таким чином картинка, яку він генерує, максимально відповідає уподобанням клієнта. Також з його допомогою можна тестувати інфографіку для візуалізації складної інформації та зробити подачу характеристик товару більш зрозумілою для користувачів”, - уточнює Андрій Труш. 

За його словами, компанія готова максимально масштабувати цей досвід, експериментувати з підходами та сферами застосування, та планує приділяти велику увагу використанню ШІ для аналізу й аналітики.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Енергія бізнесу від Forbes Ukraine – щорічний форум про розвиток енергетики

На Полтавщині діти загиблих воїнів отримали подарунки від авіакомпанії "Українські вертольоти"

XX Ювілейний Міжнародний Форум з кардіології та кардіохірургії збере у Києві провідних світових експертів

Український ветеран, який пішки йде до Брюсселя, зустрівся з Мерцом і подарував йому свій бойовий шеврон

У Києві відбувся 11-й Київський міжнародний економічний форум: “Ukraine 2.0: The Power of People”

"Sky Lords" під командуванням вірменського командира Дмитра Кочаряна: холодна війна розуму й технологій

Кам’янське з робочим візитом відвідала Заступник Керівника Офісу Президента України Ірина Верещук. Разом відкрили у нашому місті Центр соціальної підтримки захисників та їхніх родин - Білоусов

Другий безбар’єрний марафон пройде у Києві 25-26 жовтня

Sense Bank та Вінницька міська рада розширюють співпрацю

Розширення ресурсної бази: «Укрнафта» дослідила 1330 км² площ за допомогою 3D сейсморозвідувальних робіт за три роки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА