Інтерфакс-Україна
10:55 06.03.2023

Епіцентр почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі

2 хв читати

Штучний інтелект пише для онлайн-платформи Епіцентру контент та елементи програмного коду, генерує рекламні банери та голосові повідомлення і створює простий програмний код.

Понад пів року онлайн-бізнес Епіцентру тестує використання нейромереж на своїй онлайн-платформі. Зокрема на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Як зазначають в компанії, якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор. Втім, робота нейромереж дозволяє значно зменшити час для пошуку ідей та фактів, а також автоматизувати рутинні задачі. 

Використання штучного інтелекту показало високу ефективність і в рекламних комунікаціях онлайн-платформи Епіцентру. З допомогою ШІ рітейлер озвучує текстові оголошення та їх комбінації, а також персоналізує відео. Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. В результаті конверсія по відеокампаніям зросла майже в 2 рази, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager. 

За словами діджитал-маркетинг директора Епіцентру Андрія Труша, компанія планує використання штучного інтелекту для подальшої автоматизації та роботизації багатьох процесів в онлайні. “Нашим клієнтам потрібна швидкість, влучність та якість комунікацій. У швидкозмінному середовищі неможливо це зробити без штучного інтелекту”, - говорить він.   

Вже зараз дизайн та текст для значної кількості рекламних оголошень та креативів компанії створює і перевіряє штучний інтелект та технології автоматизації. 

“Штучний інтелект може робити дизайн та контент більш креативним, персоналізованим та, головне, унікальним. Таким чином картинка, яку він генерує, максимально відповідає уподобанням клієнта. Також з його допомогою можна тестувати інфографіку для візуалізації складної інформації та зробити подачу характеристик товару більш зрозумілою для користувачів”, - уточнює Андрій Труш. 

За його словами, компанія готова максимально масштабувати цей досвід, експериментувати з підходами та сферами застосування, та планує приділяти велику увагу використанню ШІ для аналізу й аналітики.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

V Український будівельний конгрес пройшов у «Парковому»

АГРОЕКСПО-2025: ФРУ разом із партнерами показала індустріальну силу української агропромислової галузі

Керівник IDS Ukraine (ТМ "Моршинська", ТМ "Миргородська") Марко Ткачук увійшов до переліку 25 найкращих CEO України за версією Forbes

Європейська увага до українського вітру: австрійська делегація вивчає закарпатський досвід енергетичної стійкості

ОТП БАНК отримав нагороду HR PRO Awards за благодійний проєкт OTP Bank Helps Ukraine

Реальність крізь мистецтво: виставка Фанні Лешевальє за підтримки БФ Solidarity у Львові

У Луцьку відкрили сьомий центр ментального здоров’я всеукраїнської мережі ПОВЕРНЕННЯ

Український шаховий клуб GRECO виграв корпоративний чемпіонат світу (FIDE World Corporate Chess Championship 2025), що відбувся в індійському Гоа

Alliance Novobud у жовтні продовжила активні роботи на Montreal House, Krona Park II і «Лісовому кварталі»

V Український будівельний конгрес відбудеться 21 листопада в Києві

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА