14:55 26.07.2023

Barbiecore у ТРК Arricano

3 хв читати
Barbiecore у ТРК Arricano

Довгоочікувана прем’єра фільму “Барбі” і вірусний тренд Barbiecore вже понад місяць втримують увагу аудиторії, а з виходом кінострічки на екрани поціновувачів стилю Барбі стає лише більше. Arricano – провідний девелопер торговельних центрів в Україні, використала для залучення аудиторії в свої ТРК та зростання трафіку одночасно декілька інструментів і створила омніканальну кампанію в підтримку головного тренду цього літа – Barbiecore.

Arricano організувала 22 червня Summer Holiday у ТРК «Проспект», ТРЦ «РайON» у Києві, аби охопити якомога ширшу аудиторію відвідувачів. Компанія створила Barbie Land у ТРК «Проспект» та ТРЦ «РайON» з корнером із колекційними ляльками Barbie, ігровою зоною з триповерховим будинком мрії Барбі, а також треками й машинками Hot Wheels.

Спеціально для заходу Arricano розробила AR-маски для київських ТРК, якими відвідувачі могли скористатися під час заходу, наразі віральні маски доступні онлайн в інстаграм-акаунтах ТРК «Проспект» та ТРЦ «РайON».

Для підсилення кампанії у ТРК «Проспект» Arricano оновила луки, які представлені на STYLISH STAGE – своєрідній вітрині всередині торговельного комплексу, із дотриманням всесвітньо популярного стилю Barbiecore, проте з адаптацією до повсякденного гардероба. Arricano відзняла reels з усіма актуальними луками для чоловіків та жінок, які відвідувачі можуть побачити на STYLISH STAGE, а також додатково зробила фотоконтент, аби користувачі соцмереж могли детальніше розглянути всі елементи образів. Одяг, взуття та аксесуари, з яких складені луки в стилі Барбікор, доступні у магазинах VOVK, COLIN’S, SPRINGFIELD та women’secret.

З огляду на трафік, який ми отримали за останній тиждень у наших київських ТРК, можемо сміливо зауважити, що нам вдалося занурити відвідувачів у Barbiecore й підсилити прояви орендарів у наших просторах. Спільні колаборації з брендами, їх залучення в івенти, які ми організовуємо у ТРК упродовж місяця, додаткова підтримка компаній у digital й створення унікального контенту спеціально для брендів – основні переваги маркетингу Arricano, які в комплексі дозволяють нашим орендарям підвищити товарообіг”, – зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

Аби підтримати прем’єру фільму «Барбі» у кінотеатрах київських ТРК, Arricano провела розіграш квитків у соціальних мережах торговельних центрів і подарувала щасливчикам похід на двох у MULTIPLEX та Boomer.

Крім цього, під час самого заходу 22 червня Arricano розіграла у ТРК «Проспект» та ТРЦ «РайON» квитки на фільм «Барбі», колекційні ляльки Barbie «Perfect Day» та «Barbieland» за мотивами однойменної кінострічки, ігри UNO «Barbie у кіно» й безліч інших призів від партнерів. Наразі відвідувачі ТРК ще мають змогу взяти участь в онлайн-розіграшах ігор на сторінках ТРК «Проспект» та ТРЦ «РайON» в Instagram й виграти омріяні подарунки.

Партнери: «Будинок Іграшок», «ТойДіКо» – офіційний дистриб’ютор брендів Barbie та Hot Wheels, MULTIPLEX, Boomer, Greek House, DECATHLON, «Золотий Вік», BROCARD, JYSK, SRIBNA KRAINA, COLIN’S, ZARINA, VOVK, women’secret, SPRINGFIELD, brabrabra, Game Park, Fissman.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА