Інтерфакс-Україна
09:17 27.07.2023

PidBir: ринок праці в Україні поступово зазнає змін, переходячи від роботодавця до кандидата

3 хв читати

320-132

Військовий стан, COVID-19, виїзд частини населення сильно вплинули на реальність ринку праці. Якщо з початком війни, ринок в цілом був перенасичений попитом від пошукачів, то наразі ситуація поступово змінюється.

Аналіз ситуації показує, що кандидати стають більш активними у пошуку вакансій, вони обирають роботодавця та потрібну роботу. У цьому процесі ключову роль відіграють нові канали та джерела залучення пошукачів.

Один із таких сервісів, який успішно використовує різноманітні канали в онлайн і оффлайн середовищі - це PidBir (Підбір). Сервіс використовує інтуїтивне збереження інформації для зручності пошукача, спрощує процес реєстрації та відгуку, а також  шукає кандидатів там, де вони знаходяться прямо зараз використовуючи більше ніж 30 критеріїв пошуку, що дозволяє залучити до вакансій найбільш відповідних кандидатів.

На ринку праці України найбільшої потреби відчувають роботодавці у працівниках робочих спеціальностей, таких як касири, продавці, вантажники та комірники. Ці категорії працівників відіграють важливу роль у функціонуванні багатьох галузей економіки.

Міграція більшості населення у пошуках роботи до соціальних мереж та месенджерів також впливає на ринок праці. Більшість роботодавців розміщують свої вакансії саме у цих каналах зв'язку, оскільки вони є ефективними і забезпечують широке охоплення аудиторії, а також розширюють їх можливості з пошуку.

Особливу увагу слід звернути на сині комірці, такі як касири, охоронці, кур'єри та інші. Ці працівники активно шукають роботу будь-де, тому важливо знаходитись там, де вони знаходяться. Саме з цією метою сервіс PidBir надає можливість налаштуватись на конкретну точку магазину або орієнтуватись на людей, які недавно перебували в певному регіоні.

Незважаючи на ці зміни, конкурентна зарплата та відомий бренд роботодавця залишаються важливими факторами, що привертають увагу кандидатів. А це означає, що навіть з ретельним таргетингом на аудиторії пошукачів, налаштуваннями за їх інтересами, геолокацією пошукач все рівно буде порівнювати умови праці різних оферів.

Так, з аналізу відгуків за останній місяць сервіс PidBir, фіксує, що якщо роботодавець при середній зарплаті на позицію касира по Україні (13 200 грн/міс.), вказує у своєму оголошенні зарплату 10 - 11 000 грн у сфері food ритейлу, то це призводить до мінімальної кількості відгуків або у 27% менший відгук ніж у оферів з більшої зарплатнею.

Також, на 20 - 30% більше відгуків отримують вакансії з non food ритейлу у порівнянні із food ритейлом.

Роботодавці, які можуть запропонувати привабливу зарплату та мають добру репутацію на ринку, зазвичай отримують більше відгуків та інтересу з боку потенційних співробітників. Тобто інвестиція у бренд роботодавця брендування території досі відіграє важливу роль у залученні кандидатів.

У підсумку, ринок праці України продовжує еволюціонувати, мігруючи від роботодавця до шукача. Поява нових каналів та джерел залучення пошукачів вносить свої корективи у цей процес. Однак, необхідність привертати увагу синіх комірців та зберігати конкурентоспроможність пропозицій залишаються і досі актуальними вимогами на ринку праці.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА