Інтерфакс-Україна
13:01 19.09.2023

Дбай про себе – надихай інших. Чому український девелопер торговельних центрів Arricano закликає турбуватися про себе?

2 хв читати
Дбай про себе – надихай інших. Чому український девелопер торговельних центрів Arricano закликає турбуватися про себе?

Повномасштабне вторгнення змусило багатьох українців переглянути пріоритети у своєму житті. Одним із ключових завдань кожного громадянина стала допомога державі у наближенні нашої перемоги. Стрес, цілодобовий потік новин, відсутність стабільності – перелік буденних перешкод, що потроху забирають енергію та шкодять фізичному й ментальному здоров’ю. Проте, чи можливо бути корисним для інших, якщо не вистачає ресурсу подбати про себе?

Arricano, провідний девелопер торговельних центрів в Україні, новим маніфестом “Дбай про себе – надихай інших” спрямовує увагу українців на турботу про власне здоров’я у широкому розумінні.  Адже оптимізм та віра в краще може допомогти іншим тримати себе в ресурсі.

Arricano, як соціально відповідальна українська компанія, дбає про комфорт та ментальний стан ком'юніті своїх ТРК, щотижня організовує цікаве дозвілля для дорослих та дітей, нагадує про важливість позитивних емоцій та отримання приємних вражень від покупок, походу у кіно чи улюблений заклад. Такі буденні речі допомагають зберігати відчуття, що з тобою та світом довкола все гаразд, та тримати свій психоемоційний стан у нормі.

Кожен із нас є прикладом для оточення: батьки для дітей, підлітки для своїх однокласників, керівники для команд. Від простих дій як, наприклад, приготування корисної їжі до донатів на армію, відвідування курсів домедичної допомоги чи консультації у психолога. Ми звикли турбуватися про інших, але при цьому важливо не забувати про себе.

“Arricano розуміє, як війна вже вплинула на психоемоційний стан українців і прагне зробити все від себе залежне, аби підтримати наше ком’юніті, усіх, хто нам довіряє та потребує уваги. На турботу про себе будуть спрямовані наші майбутні івенти, соціальні кампанії та комунікація у digital середовищі. Віримо, що маніфест Arricano стане поштовхом до позитивних змін, а наше ком’юніті, дбатиме про себе та надихатиме інших“, – зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

Більше інформації про проєкти Arricano – на офіційному сайті та на сторінці у Facebook.

 

 

 

 

ОСТАННЄ

Зустріч з олімпійцями, інтерактиви та безкоштовні тренування — у Полтаві відбулось свято "Intersport - дітям Героїв"

Турбота з крилами: як "Українські вертольоти" підтримують дітей полеглих Героїв

Україна формує нову стратегію охорони здоров’я: підсумки Національного форуму охорони здоров’я – 2025

Ветеран війни оголосив голодування на Майдані Незалежності через будівництво військового цвинтаря

ПУМБ – лідер за обсягом онлайн кредитування підприємців з початку 2025 року

Бренд мережі Епіцентр здобув престижну міжнародну нагороду Vertex

Київстар збудував понад 800 нових базових станцій у першому кварталі 2025 року

Від сировини до високої доданої вартості. Агропереробка може стати драйвером економічного розвитку України

Інтергал-Буд — лідер серед забудовників України за версією ЛУН та Forbes Ukraine

Forbes Money – форум про фінанси та інвестиції

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА