Інтерфакс-Україна
13:01 19.09.2023

Дбай про себе – надихай інших. Чому український девелопер торговельних центрів Arricano закликає турбуватися про себе?

2 хв читати
Дбай про себе – надихай інших. Чому український девелопер торговельних центрів Arricano закликає турбуватися про себе?

Повномасштабне вторгнення змусило багатьох українців переглянути пріоритети у своєму житті. Одним із ключових завдань кожного громадянина стала допомога державі у наближенні нашої перемоги. Стрес, цілодобовий потік новин, відсутність стабільності – перелік буденних перешкод, що потроху забирають енергію та шкодять фізичному й ментальному здоров’ю. Проте, чи можливо бути корисним для інших, якщо не вистачає ресурсу подбати про себе?

Arricano, провідний девелопер торговельних центрів в Україні, новим маніфестом “Дбай про себе – надихай інших” спрямовує увагу українців на турботу про власне здоров’я у широкому розумінні.  Адже оптимізм та віра в краще може допомогти іншим тримати себе в ресурсі.

Arricano, як соціально відповідальна українська компанія, дбає про комфорт та ментальний стан ком'юніті своїх ТРК, щотижня організовує цікаве дозвілля для дорослих та дітей, нагадує про важливість позитивних емоцій та отримання приємних вражень від покупок, походу у кіно чи улюблений заклад. Такі буденні речі допомагають зберігати відчуття, що з тобою та світом довкола все гаразд, та тримати свій психоемоційний стан у нормі.

Кожен із нас є прикладом для оточення: батьки для дітей, підлітки для своїх однокласників, керівники для команд. Від простих дій як, наприклад, приготування корисної їжі до донатів на армію, відвідування курсів домедичної допомоги чи консультації у психолога. Ми звикли турбуватися про інших, але при цьому важливо не забувати про себе.

“Arricano розуміє, як війна вже вплинула на психоемоційний стан українців і прагне зробити все від себе залежне, аби підтримати наше ком’юніті, усіх, хто нам довіряє та потребує уваги. На турботу про себе будуть спрямовані наші майбутні івенти, соціальні кампанії та комунікація у digital середовищі. Віримо, що маніфест Arricano стане поштовхом до позитивних змін, а наше ком’юніті, дбатиме про себе та надихатиме інших“, – зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

Більше інформації про проєкти Arricano – на офіційному сайті та на сторінці у Facebook.

 

 

 

 

ОСТАННЄ

У Києві відбувся пікет проти Мінекономіки: активісти вимагають розслідування екологічних порушень

Ukrainian CFO Forum 2025 — стратегічна платформа для фінансових лідерів України

Від навчання до працевлаштування: нові можливості для бізнесу та кандидатів

Безпека Європи починається з України - Порошенко у Вісбю

Sound Like a Native: як за 15 хвилин на день позбутися акценту та зазвучати впевнено англійською

Як буде розвиватись ринок нерухомості в Україні — Олександр Овчаренко, співвласник Standard One

«Пункти незламності» UKRNAFTA працюють: як знайти найближчий до вас

BAT Україна увійшла до топ-10 кращих роботодавців країни за версією Індексу корпоративної рівності

Прості рішення для складних тем: в українських школах та садочках розпочалися Уроки Турботи

Від "My name is" до першої самостійної подорожі: ваші нові суперсили після рівня Elementary

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА