09:30 23.01.2024

Українці розробили і презентували новий сервіс для бізнесу: TL HUB

3 хв читати

23 січня 2024 року запрацювала унікальна українська платформа TL HUB, яка розроблена для простішого ведення бізнесу. Вона дає змогу користувачам розміщувати пропозиції, знаходити підрядників, обмінюватись контактами, ознайомлюватись з актуальними цінами та аналітикою.

Особливості платформи TL HUB:

  • розмістити свої контакти можуть тільки діючі підприємства після проходження перевірки через YouControl;
  • назви компаній відсутні — це дає змогу зробити неупереджений вибір на основі актуальної пропозиції;
  • рейтинг компаній формують чесні оцінки користувачів, його не можна купити в межах платного тарифу.

Анонімність компанії зберігається, поки друга сторона не схвалить запит на обмін контактами.

Коментар Поставного Артема, засновника TL HUB:

«Ми розуміємо, як багато при виборі партнера означає назва та репутація компанії, але свідомо пішли на такий крок. Це дає можливість нівелювати суттєві бар’єри користувачів, мотивує підтримувати ціни актуальними та, головне, ринковими. Насамперед ми дбаємо про те, щоб наш сервіс відкривав перед користувачами нові можливості, а не спричиняв незручні ситуації».

Сфери бізнесу, які охоплює TL HUB

Зручна взаємодія ФОП і ТОВ на платформі охоплює підприємництво в:

  • будівельній та транспортній галузі;
  • сільському господарстві;
  • нафтогазовій промисловості;
  • сфері послуг та багатьох інших напрямках.

Сервіс діє як інформаційний ресурс і дає можливість отримати контакти потенційного партнера. Продажі чи угоди на платформі здійснювати не можна.

Переваги використання сервісу TL HUB

Пошук бізнес-партнерів онлайн непростий, адже на сайтах не завжди зазначені актуальні ціни, а надійність підрядників важко оцінити дистанційно.

Сервіс TL HUB має такі принципи роботи:

  • розміщуються тільки пропозиції з цінами;
  • дані оновлюються в режимі реального часу.

Серед переваг TL HUB також є функціональність сервісу:

  • оголошення містить номенклатуру УКТЗЕД (товар), КВЕД (логістика, послуги) та теги для пошуку товару;
  • є фільтри товарів та послуг за номенклатурою УКТЗЕД, КВЕД;
  • публікації можна фільтрувати за населеним пунктом, радіусом дії, адже кожне оголошення містить локацію;
  • крім аналітичних даних, можна публікувати інформацію про новини компаній;
  • є доступ до аналітичних матеріалів за період (ціни за місяць/рік).

Оптимізований процес комунікації на платформі TL HUB дозволяє швидко знаходити потенційних партнерів.

Коментар Литовченко Тетяни, CFO TL HUB:

«Ми розуміємо, що статистика цін — важливий інструмент для прийняття рішень підприємцями, тому збираємо таку аналітику по кожному обраному товару відповідно до класифікації УКТЗЕД та КВЕД. Це допомагає користувачам швидко і точно знаходити потрібні дані та на їх основі приймати рішення».

Що можна робити в TL HUB

Сервіс TL HUB дозволяє:

  • досліджувати ринкову ситуацію;
  • оперативно знаходити партнерів і підрядників;
  • організовувати логістику по всій Україні;

Орієнтуючись на кількість оголошень та користувачів у профілі компанії, можна вибрати будь-який з трьох тарифних планів: «Старт», «Бізнес» чи «VIP». Програма лояльності та спецпропозиції передбачають знижку 15% за купівлі пакета на 6 місяців та 25% — на рік.

Користування TL HUB

Етапи користування платформою такі:

  1. Процедура реєстрації.
  2. Базова перевірка.
  3. Введення коду ЄДРПОУ або ІПН. Автоматична перевірка користувача сервісом на наявність його у базі YouControl.
  4. Автоматичне заповнення інших даних підприємця.
  5. Підтвердження актуальності даних та вхід.

Після цього можна публікувати оголошення, архівувати, зберігати чернетки, а після завершення співпраці поставити оцінку якості робіт чи послуг підрядника. Останні формують реальний рейтинг компаній.

Сервіс можна встановити на ПК, планшет та смартфон, планується запуск застосунків для iOS та Android.

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА