Інтерфакс-Україна
11:54 16.02.2024

Кореляція сервісів з пірамідою Маслоу допомагає підвищувати задоволеність клієнта, – член правління ОТП Банку

2 хв читати

При впровадженні диджитальних сервісів, розробці цифрових продуктів та роботі з клієнтським досвідом команда ОТП Банку корелює свої підходи з 4 аспектами клієнтських цінностей. Про це розповів член правління ОТП Банку, відповідальний за розвиток роздрібного бізнесу, Олег Клименко, під час конференції DIGITALIZATION BANKING: the next stage – 2024, організованої International Financial Club BANKIR.

«ОТП Банк працює над підвищенням рівня задоволеності клієнтів за чотирма аспектами:  функціональним, емоційним, life-change, соціальним. Переважна частина конкуренції в банківських диджитальних послугах відбувається саме на першому рівні – функціональному. Але коли вже є операційна база, можна переходити до роботи з емоціями», – розповів він.

За словами банкіра, Інформаційний центр Банку використовує технології ШІ, щоб аналізувати емоції клієнтів. «Ми виділяємо 8 різних емоцій, і коли клієнт телефонує, ми по тембру голосу «трекаємо» його настрій. Це необхідно для того, щоб менеджер максимально коректно розумів співрозмовника, адже там, де є взаємодія «людина-людина», інколи може виникати хибна комунікація. Натомість штучний інтелект дозволяє оператору найкраще орієнтуватися в ситуації», – наголосив О.Клименко.

Life-change, на думку банкіра, допомагає клієнтам вчитися користуватися новими продуктами, що підвищують рівень життя. «Один із таких прикладів – купівля ОВДП онлайн у застосунку OTP Bank UA. Це найзручніший та найкомфортніший спосіб, щоб познайомитися з цим інструментом інвестування у державні облігації», – підкреслив О.Клименко.

Відповідно, рівень life-change дозволяє перевести клієнтів у соціальний рівень. «ОТП Банк співпрацює з центром протезування Superhumans Center. Для залучення допомоги ми провели два благодійних аукціони, один з яких повністю реалізували в застосунку. Це схоже на гру, адже кожен аукціон містить елемент гри, поєднану із соціальною місією», – розповів він.

Згідно з внутрішніми дослідженнями, рівень NPS в ОТП Банку протягом 2023 року виріс на 8% і складає 58%. Роботою операторів Інформаційного центру задоволені 93% опитаних клієнтів, роботою працівників відділень – 97%.

Нагадаємо, за підсумками благодійного Різдвяного аукціону, який проходив у застосунку OTP Bank UA, було зібрано 5,8 млн грн. Усі кошти було перераховано на допомогу Superhumans Center – на протезування українців.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

АГРОЕКСПО-2025: ФРУ разом із партнерами показала індустріальну силу української агропромислової галузі

Керівник IDS Ukraine (ТМ "Моршинська", ТМ "Миргородська") Марко Ткачук увійшов до переліку 25 найкращих CEO України за версією Forbes

Європейська увага до українського вітру: австрійська делегація вивчає закарпатський досвід енергетичної стійкості

Реальність крізь мистецтво: виставка Фанні Лешевальє за підтримки БФ Solidarity у Львові

У Луцьку відкрили сьомий центр ментального здоров’я всеукраїнської мережі ПОВЕРНЕННЯ

Український шаховий клуб GRECO виграв корпоративний чемпіонат світу (FIDE World Corporate Chess Championship 2025), що відбувся в індійському Гоа

Alliance Novobud у жовтні продовжила активні роботи на Montreal House, Krona Park II і «Лісовому кварталі»

V Український будівельний конгрес відбудеться 21 листопада в Києві

Турбота, яку можна надіслати: набір Нової пошти та ORNER

Державний Sense Bank запроваджує нові можливості для українських експортерів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА