Інтерфакс-Україна
18:05 29.04.2024

Українські експерти представили аналітику ключових тенденцій ринку нерухомості 2024

3 хв читати

25 квітня група компаній DIM зібрала експертів галузі нерухомості та журналістів, аби представити новий формат зустрічей – дискусійні панелі DIM Talks. Під час першого заходу представники девелоперської галузі презентували свіжі аналітичні дані та визначили ключові тенденції розвитку ринку нерухомості у 2024 році.

Учасники обговорили, яким є ринок нерухомості сьогодні, доцільність державних програм з придбання житла та їх альтернативу, спеціальні програми реалізації квартир, динаміку видачі кредитів, актуальність пропозиції на нерухомість у київському регіоні. А також поділилися інсайтами про особливості та виклики будівництва у воєнні часи. Захід відбувся у житловому комплексі Lucky Land від компанії DIM. Модераторкою виступила керуюча партнерка RED Community – Тетяна Шульга.

Статистика ринку нерухомості

Представник ЛУН Олександр Андросович ексклюзивно представив останні аналітичні дані щодо нерухомості в Україні та стану будівельного ринку. Обговорили пропозиції на ринку новобудов, ціни, а також статистику продажів на первинному та вторинному ринках нерухомості. Також експерт представив долю угод на первинці за останні три роки по регіонах та актуальні дані щодо черг будівництва.

«Львівська область є лідером серед нових житлових комплексів, які стартували в продажі після 24.02.2022. Станом на квітень 2024 року у продажі 1 523 ЖК по території України. В ТОП-5 міст з найбільшою ціною за квадратний метр увійшли: Львів, Київ, Ужгород, Дніпро, Одеса», — зазначив експерт.

Купівельна спроможність клієнта

Дарія Бедя, директорка з маркетингу групи компаній DIM, презентувала аналіз купівельної спроможності на прикладі групи компаній DIM. Підняла питання: хто та які квартири купує сьогодні; які пріоритети у клієнта при виборі ЖК.

«На сьогодні найбільшою популярністю користуються квартири площею: 37-42 м2 (1-кімнатні квартири) - обирають 50% покупців, 60-65 м2 (двокімнатні) - 40% покупців, 80-85 м2 (трьохкімнатні) обирають 10% клієнтів", — відмітила Дарія.

За її словами, найбільше на вибір клієнта впливає наявність вже готових заселених секцій в проєктах, конкурентна ціна, реноме девелопера, внутрішня розвинена інфраструктура в ЖК, квартири з ремонтом, довгострокове безвідсоткове розтермінування від забудовника.

Що купують українці

Актуальними запитами українців на нерухомість поділилася голова брокерського комітету FIABCI, генеральна директорка групи компаній КДУ-реалті груп Олена Маленкова.

«Сьогодні найбільшою популярністю користуються 1-2 кімнатні квартири у житловому стані, які купують під оренду. Чек $40 000 - $100 000. Також 1-2 кімнатні в новобудовах з ремонтом «заходь та живи». Клієнти розглядають Київ та найближче передмістя з розвинутою інфраструктурою. Особливо користуються попитом ЖК з закритою територією. Чек $50 000 - $130 000. Також спостерігається інтерес до купівлі таунхаусів в передмісті в розтермінування. Чек $60 000 - $100 000. Смарти в концептуальних будинках «дохідний будинок» під оренду з керуючою компанію по типу «все включено». Чек $27 000 до $70 000 Новобудови невисотної забудови в розтермінування. Чек $40 000 - $100 000 Окрім цього 1-2 кімнатні квартири в новобудовах готовністю >80%. Чек $40 000 - $80 000. Та всі квартири, які відповідають вимогам пільгових державних програм 3% та 7%, до $130 000», — розповіла експертка.

Розвиток ринку житлової нерухомості Києва

Власник City Development Solutions Роман Герасимчук представив динаміку цін та попиту, обсяг та розвиток ринку житлової нерухомості Києва, а також прогноз на 2024-2025 роки, що передбачає:

● Зростання попиту на 15-20% на рік

● Поступове зростання цін в масових сегментах

● Дефіцит пропозиції, яка відповідає сучасним тенденціям

● Розвиток альтернативних напрямів інвестування в нерухомість та їх диверсифікація 

Підсумовуючи експерти зазначили, що ринок нерухомості працює, як фондовий ринок. Тобто як індикатор стану і настроїв суспільства та економіки. Кожна зовнішня подія - від закону про мобілізацію до передвиборчих кампаній у інших країнах — одразу відображається на споживацькій поведінці українців.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ПУМБ перший серед українських банків, який отримав одразу дві нагороди Red Dot

Офіційна заява Sense Bank щодо купівлі ОВДП через застосунок Дія

Видавництво "Фоліо" представляє новий роман Олександра Красовицького - "Кінець гри"

Національна мережа АЗК Parallel приєдналася до програми підтримки військових Армія+

Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку Sense SuperApp

Порошенко на зустрічі з євродепутатами ЄНП: ми повинні разом зупинити путіна

"Контракт 18–24" трансформується: нові можливості для кандидатів від Сухопутних військ ЗСУ

Україна формує нову міграційну стратегію до 2035 року: експерти презентували перші напрацювання

Банк спростив процедуру придбання сільськогосподарської техніки аграріями

Про повернення історичної пам’яті про українців Закерзоння

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА