Інтерфакс-Україна
18:31 24.05.2024

Безпека, комфорт та ком'юніті – ТОП-3 запити покупців житла в умовах війни

2 хв читати
Безпека, комфорт та ком'юніті – ТОП-3 запити покупців житла в умовах війни

Реклама

За два роки війни потреби та запити українців щодо житла суттєво змінились. Якщо раніше покупці в першу чергу звертали увагу на локацію та престижність району, то зараз на перший план виходять безпека, комфорт та можливість бути частиною дружньої спільноти. Про це розповів CEO девелоперської компанії ENSO Раміль Мехтієв.

"Війна – це в першу чергу про безпекові питання. Якщо в пандемію ми всі воліли соціально дистанціюватись одне від одного, то зараз людей дійсно цікавить, хто живе з тобою на сходовій клітині, які цінності у твоїх сусідів, формується сталий запит на ком'юніті всередині комплексу", - зазначає Мехтієв.

За його словами, сучасні покупці також приділяють велику увагу комфорту та ергономіці планувальних рішень. Досвід перебування на карантині та в укриттях показав, наскільки важливо мати функціональний та зручний простір.

"Спочатку пандемія коронавірусу підсвітила важливість ергономіки планувальних рішень, коли в квартирі грамотно поділений простір на приватний та загальний, є різні функціональні зони і так далі, згодом це відчуття посилило повномасштабне вторгнення", - пояснює СЕО компанії ENSO.

Мехтієв переконаний, що в умовах війни виграє той житловий продукт, який своїм наповненням, концепцією та рішеннями формує коло однодумців, об'єднує людей зі спільними цінностями.

"Багатоквартирні будинки – це про співіснування, уміння взаємодіяти та домовлятись. Успіх житлового комплексу залежить від його здатності створювати спільноту мешканців, які поділяють однакові погляди та принципи", - підсумовує він.

Довідково:

ENSO – заснована у 2017 році українська девелоперська компанія, в основі діяльності якої стоїть розробка, будівництво та управління проектами у сфері житлової та комерційної нерухомості.

З першого дня роботи компанія реалізовує найсміливіші архітектурні рішення, використовуючи передові технології та кращі вітчизняні й зарубіжні будівельні матеріали. Компанія зводить житлові комплекси загальною площею близько 400 тис. кв.м: Diadans, Перша колекція Poetica, Друга колекція Poetica та Fjord.

Компанія ENSO першою в Україні сертифікувала житловий комплекс за міжнародними екологічними стандартами. У 2020 році Diadans пройшов сертифікацію BREEAM International New Construction, яка включає оцінку енергоефективності, впливу будівлі на навколишнє середовище, безпеки для мешканців та відвідувачів, використання екологічних матеріалів для будівництва, зручності транспортної інфраструктури та ін.

Місія компанії – змінювати ринкові шаблони, формувати нові стандарти якості та підходи в архітектурі, що покликані не лише дарувати комфорт, затишок і безпеку власникам та інвесторам, а й значно покращити вигляд міста.

ОСТАННЄ

UKRAINIAN GASTRO SHOW: «СПАДЩИНА МАЙБУТНЬОГО» – головна подія про нову українську кухню

Digital Realty та Schneider Electric створюють новий цифровий шлюз для Південної Європи

Травень на автодрайві: ОТП БАНК став партнером фестивалю KYIV CAR FEST

Понад 6,5 мільйонів абонентів активно користуються VoLTE від Київстар

Про 17-й щорічний Київський Безпековий Форум "UA: єднаймося знову, щоб подолати світового агресора"

IV Український будівельний конгрес 2025: архітектура майбутнього та нові правила гри

"Столичний стандарт якості": конкурс для найкращих виробників Києва

Заява АТ "Київмедпрепарат" та АТ "Галичфарм" у відповідь на інформацію, поширену ТОВ "Скай-Девелопмент"

Прокуратура проти енергонезалежності України: чи заблокують безпідставні претензії прокурорів державну програму балансування енергосистеми

Alliance Novobud третій рік поспіль здобує звання BUSINESS OF THE YEAR за версією Ukrainian Business Award

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА