"Баварiя" стала найдорожчим футбольним брендом свiту, обiгнавши МЮ
Мюнхенська "Баварiя" є найдорожчим брендом у футбольному свiтi, витiснивши з першого мiсця британський клуб "Манчестер Юнайтед", повiдомляє консалтингова компанiя Brand Finance.
За її даними, бренд МЮ нинi оцiнюється в $837 млн, що на 2% нижче за показник рiк тому. При цьому ринкова вартiсть клубу перевищує $2,9 млрд.
Водночас вартiсть бренда "Баварiя" пiднялася за рiк на 9% й сягнула $860 млн.
Незважаючи на те, що МЮ залишив перший рядок у рейтингу найдорожчих брендiв, представники англiйської прем'єр-лiги домiнують у верхнiй частинi списку, посiдаючи п'ять iз перших восьми мiсць.
Загалом до "топ-50" ренкiнгу Brand Finance входять чотирнадцять британських команд, вартiсть брендiв яких становить близько $3,1 млрд. Нiмеччина представлена вiсьмома клубами iз сукупною оцiнкою в $1,9 млрд.
До числа невдах увiйшли обидвi мiланськi команди. Бренд ФК "Мiлан" подешевшав за минулий рiк на 10% - до $263 млн, а "Iнтер" втратив 30% - до $151 млн. Цi клуби посiли вiдповiдно дев'яте та п'ятнадцяте мiсця (у 2012 роцi - дев'яте i тринадцяте).
Вартiсть бренда французького клубу "Парi Сен-Жермен" показала найбiльш суттєвий стрибок - на 34%, до $85 млн. Це дало змогу ПСЖ пiднятися на 24-й рядок у рейтингу з 38-го минулого року.