Інтерфакс-Україна
16:05 04.10.2013

Доходи ФК "Шахтар" у сезоні-2012/2013 зросли в 3,2 разу - звіт

2 хв читати
Доходи ФК "Шахтар" у сезоні-2012/2013 зросли в 3,2 разу - звіт

Футбольний клуб "Шахтар" (Донецьк) у сезоні 2012/2013 року збільшив дохід від продажу гравців майже вдесятеро, що дало змогу в цілому за підсумками сезону збільшити доходи в 3,2 разу - до 1,329 млрд грн, йдеться у звіті клубу в п'ятницю.

"У сезоні-2012/2013 "гірники" отримали рекордний для українського чемпіонату дохід від трансферів футболістів: за EUR35 млн в "Анжі" перейшов Вілліан, "Манчестер Сіті" за EUR40 млн придбав права на Фернандіньо. Загальний дохід від продажу та оренди гравців становив 908 млн грн", - зазначено в документі.

Згідно з ним, сезоном раніше такі доходи становили 92 млн грн, а в сезоні-2010/2011 - 136 млн грн.

Надходження від УЄФА в сезоні-2012/2013 зросли на 62% - до 194 млн грн завдяки тому, що "Шахтар" подолав стадію групового турніру і дійшов до 1/8 фіналу Ліги чемпіонів. При цьому в сезоні-2010/2011, коли "Шахтар" у Лізі чемпіонів зупинила титулована "Барселона" в 1/4 фіналу, доходи клубу від УЄФА становили 195 млн грн.

Надходження від спонсорів і рекламодавців за рахунок залучення нових партнерів, серед яких Pepsi та Herbalife, зросли на 7,7% - до 84 млн грн. Доходи клубу від продажу збільшилися на 15,8% - до 22 млн грн.

У документі зазначено, що реалізація корпоративних лож минулого сезону принесла "Шахтарю" 50 млн грн, що на 11,1% перевищило показник попереднього сезону. Було побудовано три додаткові ложі Sky Box Premium та чотири міні-ложі, що збільшило їх загальну кількість до 55, а кількість гостей у них - до 825 гостей. Загалом місткість стадіону за сезон було збільшено з 51,504 тис. до 52,187 тис.

Обсяги продажу атрибутики третій сезон поспіль залишилися на рівні 22 млн грн, а квитків та абонементів зросли з 39 млн грн до 49 млн грн, повернувшись до показника сезону 2010/2011. Згідно зі звітом, середня відвідуваність матчів вітчизняного чемпіонату зросла на 11% і сягнула рекордної в історії країни - 41,2 тис. людей. При цьому минулого сезону "Шахтарю" вдалося продати на 5,4% більше абонементів - 24,5 тисячі.

У сезоні-2012/2013 клуб також продовжив розвивати продаж маркетингових прав на виробництво продукції з використанням його логотипу: протягом року було укладено чотири нові контракти, загальна кількість найменувань продукції під брендом клубу досягла 12, що збільшило доходи клубу від продажу можливості використання логотипу на 29% - до 0,55 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НОК розпочав пілотний проєкт менторської підтримки "Game Changers" для колишніх спортсменів

Роналду став першим футболістом-мільярдером зі статком $1,4 млрд

Італія подає в ООН пропозицію про перемир'я в Україні та Секторі Ґаза для Олімпійських ігор - міністр

Інформацію про 515 загиблих на війні спортсменів розміщено на сайті "Янголи спорту"

Україна закликала не допустити обрання представників РФ та Білорусі до керівних органів Європейської федерації гімнастики

Українська збірна ветеранів виборола 243 медалі на Strong Spirit’s Games 2025 у Мадриді

Професійні баскетболісти та ветерани об’єдналися на "Матчі Рівності" в Києві

Міжнародний паралімпійський комітет повністю відновив членство РФ та Білорусі

Збірна команда України прийме участь у Strong Spirit’s Games 2025 у Мадриді

Україна закликає відсторонити російських "нейтральних" атлетів від участі у ЧС з веслувального слалому

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА