Інтерфакс-Україна
12:54 17.08.2020

Спонсорський пакет "Шахтаря" на сьогодні, без СКМ, становить майже $7 млн - Палкін

1 хв читати
Спонсорський пакет "Шахтаря" на сьогодні, без СКМ, становить майже $7 млн - Палкін

Футбольний клуб "Шахтар" отримує на сьогодні близько $7 млн від компаній, з якими укладено спонсорські угоди, без урахування генерального спонсора - групи СКМ, зазначає генеральний директор "Шахтаря" Сергій Палкін.

"Спонсори - це одна з частин доходів будь-якого клубу у світі. Я хотів би нагадати, що на сьогодні є фінансовий фейр-плей, який дуже жорстко контролюється УЄФА. Звітність, доходи і витрати клубів перевіряють повністю, уздовж і поперек. І якщо на сьогодні спонсор той же СКМ, то ви не можете написати будь-яку цифру. Ви можете укласти контракт на суму, яка відповідає вартості цієї угоди на ринку. Якщо напис на футболці, виходячи з ринкових пропозицій, коштує $500 тис., то ви не можете укласти контракт на $5 млн або $10 млн", - розповів він в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Як відомо, титульним партнером ФК "Шахтар" є компанія Parimatch, преміум-партнерами - SkyUp, Rexona, Pepsi, Herbalife Nutrition.


Повний текст інтерв'ю Сергія Палкіна буде оприлюднено на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна закликає відсторонити російських і білоруських "нейтральних" важкоатлетів від участі у ЧС

Усик зіграє у благодійному футбольному Матчі Легенд у Лісабоні

Рада спростила доступ до спортивних споруд в питанні оренди

Зеленський: Сподіваюсь, що МОК збереже принципову позицію щодо РФ та Білорусі

Україна закликає МОК не допустити російську лучницю Гомбоєву до участі в чемпіонаті світу

Бех-Романчук про своє відсторонення: до моєї справи поставилися халатно

Антидопінгова асоціація дискваліфікувала відому легкоатлетку Бех-Романчук на 4 роки через допінг

Уряд очікує від спортсменів понад 6,5 тис. нагород на міжнародних змаганнях в 2025-2026рр - проєкт Програми дій уряду

Україна посіла 10-те місце в медальному заліку XVIII літнього ЄЮОФ

Спортмедіа Tribuna.com запустило глобальну платформу 6 мовами з метою вийти на 50 млн щомісячних користувачів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА