13:20 15.09.2020

УПЛ-ТБ має бути до 2021 року і розпочинати підготовку до тендера на сезон чемпіонату України з футболу 2022-2023 років - учасник робочої групи

3 хв читати
УПЛ-ТБ має бути до 2021 року і розпочинати підготовку до тендера на сезон чемпіонату України з футболу 2022-2023 років - учасник робочої групи

 Телебачення Української футбольної прем'єр-ліги (УПЛ-ТБ) має вже існувати до 2021 року, щоб починати підготовку до тендера з продажу прав на трансляцію матчів чемпіонату України з футболу сезону 2022-2023 років, зазначає директор із стратегічного розвитку та комунікацій ФК "Шахтар", член робочої групи зі створення УПЛ-ТБ Юрій Свиридов.

"Рік тому був тендер, і права на трансляцію матчів УПЛ було продано "Медіа групі Україна". Цей контракт діє три роки. Тому завдання майбутнього УПЛ-ТБ - максимально готуватися до наступного циклу продажу. Буде тендер на сезон 2022-2023 років, тому за рік, у 2021 році, вже необхідно буде починати підготовку до тендера. І до цього моменту вже має існувати УПЛ-ТБ як компанія, яка може претендувати на частину телевізійних прав", - розповів він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Свиридов зазначив, що на той час телеканал УПЛ-ТБ уже має бути впізнаваним, водночас це не має бути канал лише кількох матчів, якщо він отримає певний відсоток прав на матчі УПЛ у кожному турі, адже для створення конкуренції недоцільно продавати 100% одному транслятору.

"Йдеться про те, щоб створювати додаткові продукти про кожен клуб, якісь візитки, сюжети рівною мірою про кожен клуб, які робили б промоцію їх усіх. Це буде канал про всі клуби УПЛ. Крім того, буде можливість показувати архівні матчі, транслювати поєдинки Першої ліги, ігри молодіжних команд, цікаві футзальні ігри, жіночу лігу. Можливості відкриваються цікаві", - пояснив він.

Свиридов розповів, що наразі вирішуються операційні підготовчі питання: бізнес-модель, опис продукту, клієнта, канали дистрибуції, вартість, потенційне охоплення ринку, як оцінюватиметься конкуренція з іншими каналами, організаційна структура самого каналу, на яких умовах обирається керівник каналу, за яких умов його змінюють тощо.

"Причому тут не може бути одного рішення щодо кожного з питань, а є опції. Це своя ОТТ-платформа чи чиясь. Це свій продакшн чи це чужий, орендований продакшн. І вартість проекту залежатиме від різних варіантів", - зазначив він.

За його словами, через місяць у робочій групі представники клубів зустрінуться і презентують опції, з яких можна обирати варіанти, а ще за місяць, після певних доопрацювань, мають остаточно затвердити в рамках робочої групи від одного до трьох варіантів із різних питань. Потім підготовлений пакет документів буде направлено в клуби УПЛ на розгляд. Орієнтовно в середині листопада мають відбутися загальні збори клубів УПЛ, на яких має бути прийнято або не прийнято один із варіантів, і після цього вже розпочнеться безпосередньо робота над створенням телеканалу.

Свиридов наголосив, що необхідно ставити завдання збільшення вартості ТВ-прав на матчі УПЛ, яка наразі становить $6 млн, щонайменше вдвічі - до $12 млн.

Він також переконаний, що як тільки у цій сфері в Україні буде створено ринок, в неї підуть інвестиції. Так, наприклад, представники УПЛ провадять певні переговори з компанією Mediapro, яка працює з іспанською Ла Лігою і займається маркетингом її телеправ.

Свиридов також повідомив, що паралельно з ідеєю створення УПЛ-ТБ в Україні є ідея створення УПЛ-ТБ Інтернешнл для вболівальників в інших країнах. "Наразі дуже складна система продажу прав на конкретну країну, і від неї треба йти. Треба продавати безпосередньо вболівальникам, незалежно від того, де вони перебувають. І якщо ця людина готова заплатити $50 на рік за всі матчі УПЛ, то ми маємо задовольнити такий попит", - зазначив він.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА