У Києві запрацювали мобільні номери колцентру ЦКС - КМДА
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" відкрив мобільні номери для зв'язку з операторами колцентру ЦКС, повідомляє Київська міська державна адміністрація.
"Відтепер кияни можуть телефонувати фахівцям не лише за міським номером, а й на номери одного з трьох операторів мобільного зв'язку. Це дасть змогу споживачам заощаджувати на дзвінках до ЦКС зі своїх мобільних. Тарифікація дзвінків здійснюється відповідно до умов тарифного плану", - йдеться в повідомленні.
Зокрема, звернутися до колцентру ЦКС, окрім міського номера (044) 247-40-40, можна також за номером 099-247-40-40 для абонентів Vodafone, 093-247-40-40 - для абонентів Lifecell і 096-247-40-40 - для абонентів Kyivstar.
У КМДА нагадали, що оператори колцентру ЦКС надають консультації з питань нарахувань та перерахунків за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення побутових відходів, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком, прийому та оформлення заявок на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань квартирних лічильників води та теплової енергії, їх повірки або заміни, актуалізації показань, порядку та переліку документів для укладення договорів на житлово-комунальні послуги та реструктуризацію заборгованості з виконавцями послуг: КП "Київтеплоенерго", ПрАТ "АК "Київводоканал", КП "Київкомунсервіс", КП "Управлінські компанії з обслуговування житлового фонду" кожного району столиці, а також графіка роботи сервісних центрів і запису за допомогою електронної черги на прийом до фахівця і реєстрації в особистому кабінеті споживача й способів оплати за спожиті житлово-комунальні послуги.