Інтерфакс-Україна
14:58 19.09.2024

У Києві запрацювали мобільні номери колцентру ЦКС - КМДА

2 хв читати
У Києві запрацювали мобільні номери колцентру ЦКС - КМДА

Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" відкрив мобільні номери для зв'язку з операторами колцентру ЦКС, повідомляє Київська міська державна адміністрація.

"Відтепер кияни можуть телефонувати фахівцям не лише за міським номером, а й на номери одного з трьох операторів мобільного зв'язку. Це дасть змогу споживачам заощаджувати на дзвінках до ЦКС зі своїх мобільних. Тарифікація дзвінків здійснюється відповідно до умов тарифного плану", - йдеться в повідомленні.

Зокрема, звернутися до колцентру ЦКС, окрім міського номера (044) 247-40-40, можна також за номером 099-247-40-40 для абонентів Vodafone, 093-247-40-40 - для абонентів Lifecell і 096-247-40-40 - для абонентів Kyivstar.

У КМДА нагадали, що оператори колцентру ЦКС надають консультації з питань нарахувань та перерахунків за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення побутових відходів, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком, прийому та оформлення заявок на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань квартирних лічильників води та теплової енергії, їх повірки або заміни, актуалізації показань, порядку та переліку документів для укладення договорів на житлово-комунальні послуги та реструктуризацію заборгованості з виконавцями послуг: КП "Київтеплоенерго", ПрАТ "АК "Київводоканал", КП "Київкомунсервіс", КП "Управлінські компанії з обслуговування житлового фонду" кожного району столиці, а також графіка роботи сервісних центрів і запису за допомогою електронної черги на прийом до фахівця і реєстрації в особистому кабінеті споживача й способів оплати за спожиті житлово-комунальні послуги.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Датагруп" за 9 міс.-2025 отримала 94,04 млн грн чистого прибутку

У Мінцифри очікують на збільшення завантаженості ЦНАПів у перші дні листопада у зв’язку зі змінами в оформленні відстрочок

"Укртелеком" за 9 міс.-2025 збільшив дохід на 5,6%, EBITDA зросла на 6,6%

"Київстар" розширює тестування супутникового зв’язку Starlink Direct to Cell на всю Україну

"Нова пошта" за 9 міс. зменшила чистий прибуток на 6,2% за зростання виручки на 22,5%

ДШВ ЗСУ розпочали роботу в офіційній цифровій системі обліку військових "Імпульс" – Міноборони

Нідерланди виділяють EUR10 млн на кіберпрограму Великої Британії для України

IT-Enterprise інтегрувала ШІ-інструменти в усі власні продукти – співзасновник

Критично важливе питання, якою мовою молодь грає у відеоігри, - експерти

"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА