Інтерфакс-Україна
12:02 08.11.2024

Близько половини опитаних українців спілкуються з бізнесами через месенджери, третина хочуть отримувати повідомлення про знижки

1 хв читати
Близько половини опитаних українців спілкуються з бізнесами через месенджери, третина хочуть отримувати повідомлення про знижки

Близько половини опитаних українців (45%) вважають за краще взаємодіяти з компаніями за допомогою месенджерів, свідчать результати опитування, яке провела команда Rakuten Viber.

"45% респондентів взаємодіють із компаніями в месенджерах, ще 28% - на сайтах магазинів або маркетплейсів. На запитання "Де саме ви найчастіше спілкуєтеся з бізнесами?" відповіді розподілилися так: месенджери - 45%; сайти магазинів або маркетплейсів - 28%; телефонні дзвінки - 16%; SMS - 7%; електронна пошта - 4%", - зазначається в повідомленні пресслужби Rakuten Viber.

Результати опитування також показали, що 34% цікавляться знижками: 16% респондентів зазначили, що такі пропозиції корисно отримувати щотижня. Водночас 18% ніколи не хочуть отримувати інформацію про акції.

"Відповіді на запитання "З якою частотою вам справді корисно отримувати інформацію про акції від бізнесу?" розподілилися так: байдуже - 48%; з періодичністю в "ніколи" - 18%; щотижня - 16%; лише до свят - 7%; щомісяця - 5%; кілька разів на рік - 3%; лише до мого дня народження - 3%", - зазначено в повідомленні.

В опитуванні на офіційному каналі "Rakuten Viber Україна" взяли участь понад 35 тисяч користувачів. Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Дія" повідомлятиме українців про доступ до їхніх даних у державних реєстрах

"Укртелеком" звернувся до регулятора через запровадження в Україні "непродуктивних" та "комерційних" викликів

NovaPay та "Укрпошта" запустили післяплату для користувачів OLX

Роботу інтернету в Афганістані відновлено

Кабмін передбачив функціонування вебпорталу "Можливості для молоді"

Бета-тестування цифрової валюти "мрійки" мають запустити у "Мрії" з жовтня

Передбачені в проекті держбюджету-2026 кошти на Держкіно не дозволить взагалі фінансувати кінематограф - голова Агентства

Програма "1000 годин українського контенту" буде реалізовуватися під патронатом президента в 2026р - Мінкультури

Польща продовжує фінансувати термінали Starlink в Україні

"Укртелеком" планує підписати меморандум з учасниками ринку щодо користування кабельною каналізацію

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА