Інтерфакс-Україна
12:02 08.11.2024

Близько половини опитаних українців спілкуються з бізнесами через месенджери, третина хочуть отримувати повідомлення про знижки

1 хв читати
Близько половини опитаних українців спілкуються з бізнесами через месенджери, третина хочуть отримувати повідомлення про знижки

Близько половини опитаних українців (45%) вважають за краще взаємодіяти з компаніями за допомогою месенджерів, свідчать результати опитування, яке провела команда Rakuten Viber.

"45% респондентів взаємодіють із компаніями в месенджерах, ще 28% - на сайтах магазинів або маркетплейсів. На запитання "Де саме ви найчастіше спілкуєтеся з бізнесами?" відповіді розподілилися так: месенджери - 45%; сайти магазинів або маркетплейсів - 28%; телефонні дзвінки - 16%; SMS - 7%; електронна пошта - 4%", - зазначається в повідомленні пресслужби Rakuten Viber.

Результати опитування також показали, що 34% цікавляться знижками: 16% респондентів зазначили, що такі пропозиції корисно отримувати щотижня. Водночас 18% ніколи не хочуть отримувати інформацію про акції.

"Відповіді на запитання "З якою частотою вам справді корисно отримувати інформацію про акції від бізнесу?" розподілилися так: байдуже - 48%; з періодичністю в "ніколи" - 18%; щотижня - 16%; лише до свят - 7%; щомісяця - 5%; кілька разів на рік - 3%; лише до мого дня народження - 3%", - зазначено в повідомленні.

В опитуванні на офіційному каналі "Rakuten Viber Україна" взяли участь понад 35 тисяч користувачів. Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Xiaomi відкрила попереднє замовлення на нові електропозашляховики, представила перші ШІ-окуляри

ЄБРР планує виділити "Новій пошті" ще кредит до EUR50 млн

Meta переманила трьох фахівців з OpenAI у проєкт зі створення "надінтелекту"

Українські і європейські мобільні оператори досягли попередньої згоди щодо недопущення різкого здорожчання послуг в роумінгу до кінця року - НКЕК

"Укрпошта" розширює можливість доставки до США завдяки угоді з USPS

Китай впроваджує генеративні моделі ШІ у військову розвідку

"Київстар" запустив послугу хмарного сервісу для українського бізнесу

Sigma mobile завершив відновлювальні роботи та готує посилену лінійку павербанків

lifecell впровадив технологію спільного номера для смартфона і смартгодинника

Укртелеком та Інститут спецзв’язку КПІ поглиблюють стратегічне партнерство з підготовки фахівців з інфокомунікацій та кібербезпеки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА