Інтерфакс-Україна
16:07 13.12.2024

"Київстар ТБ" вийшов на 2-ге місце серед ОТТ-платформ

3 хв читати
"Київстар ТБ" вийшов на 2-ге місце серед ОТТ-платформ

Спільний проєкт найбільшого мобільного оператора "Київстар" і групи 1+1 media ОТТ-платформа "Київстар ТБ" протягом п'яти років стала другою стримінговою платформою в Україні та зберігає лідерські амбіції, повідомила пресслужба компанії.

"За п'ять років ми стали другими серед стримінгових платформ України. У нас найбільша відеотека контенту українського виробництва. Ми впровадили власний ШІ для персоніфікованих рекомендацій", - зазначив керівник відділу розробки та впровадження інноваційних рішень і продуктів "Київстар ТБ" Тимур Зайдуллін, слова якого наведено в повідомленні.

На презентації, присвяченій п'ятиріччю "Київстар ТБ", у середу в кінотеатрі "Оскар" у Києві Зайдуллін анонсував запуск нового спортивного каналу, якого не буде в кабельних мережах, два нових original-серіали, а також додав, що розглядає співпрацю "Київстар ТБ" з PlayStation і Xbox.

За його словами, "Київстар ТБ" орієнтуватиметься на cost-ефективний контент.

"Ми б хотіли мати cost-ефективний контент. Це контент, який у принципі виправдовує те, що ми його придбали. Ми націлені на те, щоб понад 51% подивилися контент, який ми придбали, і щонайменше 80% глядачів додивилися до кінця", - сказав Зайдуллін, зазначивши, що у "Київстар ТБ" сьогодні найбільша відеотека контенту, виробленого в Україні.

Гендиректор групи "1+1 media" Ярослав Пахольчук на презентації зазначив, що платформа має лідерські амбіції.

"Сьогодні фактично ринок ділитися на трьох гравців (Megogo, "Київстар ТБ", Sweet.tv, - ІФ-У). Нам до одного з них ще далеко, але точно є амбіції. Головне - ставити хороші, сміливі цілі, знати як їх досягати і з ким", - заявив Пахольчук.

До п'ятиріччя платформи "Київстар ТБ" представив оновлений логотип та айдентику.

"Новий логотип відтепер містить унікальний знак, який допомагає краще візуально відрізняти бренд «Київстар ТБ» від інших і наголошує на його самостійності. Ба більше, він прямо транслює те, над чим ми працюємо всі ці роки - включати любов глядача до кіно, особливо українського", - повідомив начальник департаменту маркетингових комунікацій "Київстару" Юрій Чорненький.

Раніше повідомлялося, що структура власності ТОВ "Віжн 1+1", медіахолдингу "1+1", зазнала змін: замість Віктора Скиби до числа кінцевих власників увійшов директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення групи "1+1 media" Андрій Мальчевський, отримавши статус кінцевого бенефіціара нарівні з керівником супутникової платформи Viasat Світланою Міщенко - по 38% сукупного контролю.

Як ішлося в матеріалах на сайтах компаній групи, відповідні акти приймання передання часток було укладено 5 листопада, зокрема, до структури власності було включено як проміжну ланку ТОВ "Медіа Менеджмент Плюс".

Станом на початок лютого цього року 100% "Віжн 1+1" належало ТОВ "Солюшнс", а його власниками безпосередньо виступали генеральний директор "1+1 media" Ярослав Пахольчук - 24%, співвласник компанії з управління активами "Клевер Ессет Менеджмент" Віктор Скиба - 19% і Міщенко - 57%.

Після змін 32% у "Солюшнс" отримало "Медіа Менеджмент Плюс", в якому в Міщенка з Мальчевським по 43,75%, а у Пахольчука - 12,5%. Пряма ж участь цих кінцевих власників у "Солюшнс" скоротилася: у Міщенка з Мальчевським до 24% у кожного, а у Пахольчука - до 20%.

Як повідомляло раніше профільне видання "Детектор Медіа", "1+1" до 2024 року здійснював процес переведення своїх каналів на нові юридичні особи, які вже не належать Ігорю Коломойському, Ігорю Суркісу і дружині Віктора Медведчука, Оксані Марченко.

ТОВ "Солюшнс" належать платформа кіно і телебачення "Київстар ТБ" (ТОВ "Плюс ТБ"), супутниковий оператор Viasat (ТОВ "Віжн ТБ"), телеканали Сomedy Cental (ТОВ "Віжн медіа") і "УНІАН" (ТОВ "Дидживан"). Крім цього, компанія займається дистрибуцією телеканалів і бізнесом у диджитал-сегменті.

Згідно з інформацією на сайті "Київстар ТБ", "1+1 media" є одним із найбільших медіахолдингів України, починаючи з 1995 року. До складу групи 1+1 media входять сім телеканалів ("1+1", "2+2", "ТЕТ", "ПлюсПлюс", 1+1 International, "УНІАН ТБ" і "Бігуді"), група інтернет-сайтів ("ТСН", "УНІАН", "Главред"), власний виробничий департамент, VOD-платформа "1+1 відео", 1+1 media school, провайдер супутникового телебачення "VIASAT" і ОТТ-платформа "Київстар ТБ".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ШІ-стартап Маска xAI продає акції на $300 млн і має намір залучити ще $5 млрд

"Нова пошта" пояснила, що зміниться для посилок з післясплатою через посилення контролю держави за діяльністю підприємців

Apple оскаржить припис ЄК забезпечити сумісність iOS із продуктами конкурентів

Зеленський підписав закон для приєднання України до європейського роумінгового простору

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА