Інтерфакс-Україна
16:07 13.12.2024

"Київстар ТБ" вийшов на 2-ге місце серед ОТТ-платформ

3 хв читати
"Київстар ТБ" вийшов на 2-ге місце серед ОТТ-платформ

Спільний проєкт найбільшого мобільного оператора "Київстар" і групи 1+1 media ОТТ-платформа "Київстар ТБ" протягом п'яти років стала другою стримінговою платформою в Україні та зберігає лідерські амбіції, повідомила пресслужба компанії.

"За п'ять років ми стали другими серед стримінгових платформ України. У нас найбільша відеотека контенту українського виробництва. Ми впровадили власний ШІ для персоніфікованих рекомендацій", - зазначив керівник відділу розробки та впровадження інноваційних рішень і продуктів "Київстар ТБ" Тимур Зайдуллін, слова якого наведено в повідомленні.

На презентації, присвяченій п'ятиріччю "Київстар ТБ", у середу в кінотеатрі "Оскар" у Києві Зайдуллін анонсував запуск нового спортивного каналу, якого не буде в кабельних мережах, два нових original-серіали, а також додав, що розглядає співпрацю "Київстар ТБ" з PlayStation і Xbox.

За його словами, "Київстар ТБ" орієнтуватиметься на cost-ефективний контент.

"Ми б хотіли мати cost-ефективний контент. Це контент, який у принципі виправдовує те, що ми його придбали. Ми націлені на те, щоб понад 51% подивилися контент, який ми придбали, і щонайменше 80% глядачів додивилися до кінця", - сказав Зайдуллін, зазначивши, що у "Київстар ТБ" сьогодні найбільша відеотека контенту, виробленого в Україні.

Гендиректор групи "1+1 media" Ярослав Пахольчук на презентації зазначив, що платформа має лідерські амбіції.

"Сьогодні фактично ринок ділитися на трьох гравців (Megogo, "Київстар ТБ", Sweet.tv, - ІФ-У). Нам до одного з них ще далеко, але точно є амбіції. Головне - ставити хороші, сміливі цілі, знати як їх досягати і з ким", - заявив Пахольчук.

До п'ятиріччя платформи "Київстар ТБ" представив оновлений логотип та айдентику.

"Новий логотип відтепер містить унікальний знак, який допомагає краще візуально відрізняти бренд «Київстар ТБ» від інших і наголошує на його самостійності. Ба більше, він прямо транслює те, над чим ми працюємо всі ці роки - включати любов глядача до кіно, особливо українського", - повідомив начальник департаменту маркетингових комунікацій "Київстару" Юрій Чорненький.

Раніше повідомлялося, що структура власності ТОВ "Віжн 1+1", медіахолдингу "1+1", зазнала змін: замість Віктора Скиби до числа кінцевих власників увійшов директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення групи "1+1 media" Андрій Мальчевський, отримавши статус кінцевого бенефіціара нарівні з керівником супутникової платформи Viasat Світланою Міщенко - по 38% сукупного контролю.

Як ішлося в матеріалах на сайтах компаній групи, відповідні акти приймання передання часток було укладено 5 листопада, зокрема, до структури власності було включено як проміжну ланку ТОВ "Медіа Менеджмент Плюс".

Станом на початок лютого цього року 100% "Віжн 1+1" належало ТОВ "Солюшнс", а його власниками безпосередньо виступали генеральний директор "1+1 media" Ярослав Пахольчук - 24%, співвласник компанії з управління активами "Клевер Ессет Менеджмент" Віктор Скиба - 19% і Міщенко - 57%.

Після змін 32% у "Солюшнс" отримало "Медіа Менеджмент Плюс", в якому в Міщенка з Мальчевським по 43,75%, а у Пахольчука - 12,5%. Пряма ж участь цих кінцевих власників у "Солюшнс" скоротилася: у Міщенка з Мальчевським до 24% у кожного, а у Пахольчука - до 20%.

Як повідомляло раніше профільне видання "Детектор Медіа", "1+1" до 2024 року здійснював процес переведення своїх каналів на нові юридичні особи, які вже не належать Ігорю Коломойському, Ігорю Суркісу і дружині Віктора Медведчука, Оксані Марченко.

ТОВ "Солюшнс" належать платформа кіно і телебачення "Київстар ТБ" (ТОВ "Плюс ТБ"), супутниковий оператор Viasat (ТОВ "Віжн ТБ"), телеканали Сomedy Cental (ТОВ "Віжн медіа") і "УНІАН" (ТОВ "Дидживан"). Крім цього, компанія займається дистрибуцією телеканалів і бізнесом у диджитал-сегменті.

Згідно з інформацією на сайті "Київстар ТБ", "1+1 media" є одним із найбільших медіахолдингів України, починаючи з 1995 року. До складу групи 1+1 media входять сім телеканалів ("1+1", "2+2", "ТЕТ", "ПлюсПлюс", 1+1 International, "УНІАН ТБ" і "Бігуді"), група інтернет-сайтів ("ТСН", "УНІАН", "Главред"), власний виробничий департамент, VOD-платформа "1+1 відео", 1+1 media school, провайдер супутникового телебачення "VIASAT" і ОТТ-платформа "Київстар ТБ".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Міноборони України запускає програму стимуляції військових стартапів зі ШІ

Google інвестує $25 млрд у ЦОД і АІ-інфраструктуру США

AMD відновить постачання чіпів MI308 до Китаю

Данія надає супутникові послуги для оборони України через Оборонне агентство ЄС – уряд

Норвегія приєдналася до Талліннського механізму та планує інвестувати понад 100 млн грн на кіберстійкість України - Федоров

Фінляндія інвестує EUR30 млн у телеком-мережі України - Мінцифри

У "Резерв+" стало можливо сплатити штраф за невчасне уточнення персональних даних онлайн – Міноборони

Україна та Італія уклали документ, який передбачає виділення додатково 1 млн євро на зміцнення кібербезпеки – МЗС

"Нова пошта " в Молдові за перше півріччя 2025 року доставила 4,6 млн посилок , обсяг податків до Молдови склав 55,7 млн грн

"Укрпошта" відкрила модульне відділення у Римі, яке працюватиме під час URC2025 - Смілянський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА