Інтерфакс-Україна
15:10 10.01.2025

"Укрпошта" погодилася доставляти 90% товарів з Temu не пізніше п'яти діб із моменту перетину українського кордону

2 хв читати
"Укрпошта" погодилася доставляти 90% товарів з Temu не пізніше п'яти діб із моменту перетину українського кордону

АТ "Укрпошта" і маркетплейс Temu в рамках стратегічного партнерства встановили базовий SLA (мінімальний стандарт якості послуг, що є основою для контракту - ІФ-У), згідно з яким з моменту перетину кордону України 90% відправлень мають бути доставлені до поштових відділень замовників протягом п'яти діб.

"У рамках співпраці (з Temu - ІФ-У) було встановлено базовий SLA: від моменту перетину кордону України, включно з усіма митними процесами, до вручення посилки у відділенні, 90% відправлень мають доставлятися протягом п'яти діб", - повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" директорка департаменту міжнародних операцій АТ "Укрпошта" Юлія Павленко.

За її словами, за результатами тестового періоду, який передував початку стратегічного партнерства, вдалося досягти показника доставки для 80% відправлень - три доби із моменту перетину українського кордону.

За словами Павленко, стратегічне партнерство між "Укрпоштою" і Temu охоплює кілька ключових напрямів.

"Сьогодні ми зосереджуємо увагу на одному з найважливіших: прискоренні доставки в моделі B2C із Китаю до українських споживачів через інструменти електронної комерції. Це включає доставку товарів, замовлених на платформі Temu, у посилковому форматі", - повідомила директорка департаменту міжнародних операцій "Укрпошти".

Подальші завдання, за її словами, включають нарощування обсягів, забезпечення стабільної доставки на останній милі на всій території України та оптимізацію клієнтського досвіду, зокрема, через запуск мобільного застосунку та інших проєктів.

"Інші аспекти партнерства розкриватимуться поступово, відповідно до домовленостей між сторонами. Temu, як велика публічна компанія, дотримується принципу: спочатку реалізація, потім комунікація", - сказала Павленко.

Базовий SLA - це мінімальний стандарт якості послуг, який є основою для контракту. Якщо сервіс працює гірше, клієнт може вимагати компенсацію або знижку на послуги.

Раніше АТ "Укрпошта" оголосило про початок стратегічного партнерства з китайським маркетплейсом Temu. Повідомлялося, що за період тестового партнерства було доставлено понад 1,5 млн відправлень, з яких 80% були отримані клієнтами протягом трьох днів після завершення митного оформлення.

Маркетплейс Temu пропонує широкий асортимент продукції в більш ніж 200 категоріях: від товарів для дому до електроніки. За даними "Укрпошти", завдяки прямому зв'язку клієнтів із виробниками бізнес-модель Temu надає змогу знижувати витрати й усувати неефективність, притаманну традиційним ланцюжкам постачань.

Маркетплейс почав працювати у вересні 2022 року і розширив присутність на понад 80 ринках по всьому світу. З 2022 року компанія працює на ринку США.

"Укрпошта" співпрацює в Китаї з групою Alibaba, платформою AliExpress і логістичною компанією "Цяйнао" (Cainiao Network), яка входить до складу Alibaba Group.

ОСТАННЄ

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

Єврокомісія почала розслідування діяльності хмарних сервісів Amazon, Microsoft

Проблеми у роботі низки веб-сайтів та онлайн-сервісів спостерігаються у всьому світі через збій Cloudflare

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА