Інтерфакс-Україна
15:10 10.01.2025

"Укрпошта" погодилася доставляти 90% товарів з Temu не пізніше п'яти діб із моменту перетину українського кордону

2 хв читати
"Укрпошта" погодилася доставляти 90% товарів з Temu не пізніше п'яти діб із моменту перетину українського кордону

АТ "Укрпошта" і маркетплейс Temu в рамках стратегічного партнерства встановили базовий SLA (мінімальний стандарт якості послуг, що є основою для контракту - ІФ-У), згідно з яким з моменту перетину кордону України 90% відправлень мають бути доставлені до поштових відділень замовників протягом п'яти діб.

"У рамках співпраці (з Temu - ІФ-У) було встановлено базовий SLA: від моменту перетину кордону України, включно з усіма митними процесами, до вручення посилки у відділенні, 90% відправлень мають доставлятися протягом п'яти діб", - повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" директорка департаменту міжнародних операцій АТ "Укрпошта" Юлія Павленко.

За її словами, за результатами тестового періоду, який передував початку стратегічного партнерства, вдалося досягти показника доставки для 80% відправлень - три доби із моменту перетину українського кордону.

За словами Павленко, стратегічне партнерство між "Укрпоштою" і Temu охоплює кілька ключових напрямів.

"Сьогодні ми зосереджуємо увагу на одному з найважливіших: прискоренні доставки в моделі B2C із Китаю до українських споживачів через інструменти електронної комерції. Це включає доставку товарів, замовлених на платформі Temu, у посилковому форматі", - повідомила директорка департаменту міжнародних операцій "Укрпошти".

Подальші завдання, за її словами, включають нарощування обсягів, забезпечення стабільної доставки на останній милі на всій території України та оптимізацію клієнтського досвіду, зокрема, через запуск мобільного застосунку та інших проєктів.

"Інші аспекти партнерства розкриватимуться поступово, відповідно до домовленостей між сторонами. Temu, як велика публічна компанія, дотримується принципу: спочатку реалізація, потім комунікація", - сказала Павленко.

Базовий SLA - це мінімальний стандарт якості послуг, який є основою для контракту. Якщо сервіс працює гірше, клієнт може вимагати компенсацію або знижку на послуги.

Раніше АТ "Укрпошта" оголосило про початок стратегічного партнерства з китайським маркетплейсом Temu. Повідомлялося, що за період тестового партнерства було доставлено понад 1,5 млн відправлень, з яких 80% були отримані клієнтами протягом трьох днів після завершення митного оформлення.

Маркетплейс Temu пропонує широкий асортимент продукції в більш ніж 200 категоріях: від товарів для дому до електроніки. За даними "Укрпошти", завдяки прямому зв'язку клієнтів із виробниками бізнес-модель Temu надає змогу знижувати витрати й усувати неефективність, притаманну традиційним ланцюжкам постачань.

Маркетплейс почав працювати у вересні 2022 року і розширив присутність на понад 80 ринках по всьому світу. З 2022 року компанія працює на ринку США.

"Укрпошта" співпрацює в Китаї з групою Alibaba, платформою AliExpress і логістичною компанією "Цяйнао" (Cainiao Network), яка входить до складу Alibaba Group.

ОСТАННЄ

"Укртелеком" звернувся до регулятора через запровадження в Україні "непродуктивних" та "комерційних" викликів

Роботу інтернету в Афганістані відновлено

Кабмін передбачив функціонування вебпорталу "Можливості для молоді"

Бета-тестування цифрової валюти "мрійки" мають запустити у "Мрії" з жовтня

Передбачені в проекті держбюджету-2026 кошти на Держкіно не дозволить взагалі фінансувати кінематограф - голова Агентства

Програма "1000 годин українського контенту" буде реалізовуватися під патронатом президента в 2026р - Мінкультури

Польща продовжує фінансувати термінали Starlink в Україні

"Укртелеком" планує підписати меморандум з учасниками ринку щодо користування кабельною каналізацію

"Київстар " інтегрує ШІ у платформу Kyivstar Cloud для аналізу великих обсягів даних

Український фонд стартапів запускає грантову програму Startup EDGE на EUR1 млн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА