Інтерфакс-Україна
16:29 26.03.2025

Фахівці "Київстару" долучились до ліквідації наслідків кібератаки на УЗ

2 хв читати
Фахівці "Київстару" долучились до ліквідації наслідків кібератаки на УЗ
Фото: Укрзалізниця

До ліквідації наслідків кібертаки на АТ "Укразалізниця" (УЗ) долучились IT-спеціалісти найбільшого мобільного оператора "Київстар", який у грудні 2023 року постраждав через кіберінцидент, повідомила пресслужба УЗ.

"ІТ-фахівці "Укрзалізниці", кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда "Київстар" та всі залучені спеціалісти продовжують синхронну цілодобову роботу, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі зачеплені ворожою кібератакою системи "Укрзалізниці", - йдеться у повідомленні УЗ в телеграм в середу.

Компанія повідомила про відкриття трьох додаткових кас з продажу залізничних квитків у Києві, двох - у Вінниці і однієї - у Львові, які працюють без технічних перерв та обідів.

Окрім того, платні зали очікування безкоштовно приймають пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки. Пасажирів пригощають безкоштовним чаєм від "Укрзалізниці".

Раніше повідомлялось, що УЗ, долаючи наслідки кібератаки, збільшила ще на день глибину продажів квитків на міжнародні рейси у касах вокзалів до 27 березня.

Для зменшення навантаження на каси залізничних вокзалів УЗ відкрила продаж квитків на поїзди далекого сполучення у низці приміських кас, продовживши час їх роботи. Окрім того, призначено додаткові вагони для потягів внутрішнього сполучення й тимчасово переведено на паперовий документообіг для вантажовідправлень.

Масштабний серверний збій, про який вперше було заявлено о 8:14 ранку 23 березня, стався через таргетовану кібератаку. Наразі онлайн-продажі квитків залишаються недоступними.

Кібератака на компанію "Київстар" сталася 12 грудня 2023 року. 20 грудня того ж року було повністю відновлено всі базові сервіси, які постраждали внаслідок хакерської атаки. "Київстар" повністю відновив сервіси через вісім днів після кібератаки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

Запуск 5G залежить від безпекової ситуації, але підготовка до аукціону ведеться

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявок на суму в 8,7 раза більшу

Держрегулятор НКЕК потребує більшої фінансової незалежності та скасування юстування термінових рішень – голова

Ексзаступниця міністра оборони Черногоренко очолила Програму цифровізації ВККС

Кабмін запускає Координаційний штаб звʼязку

Уряд України та Mastercard підписали меморандум для прискорення реалізації цифрової стратегії країни

В Україні 42% дорослих і 70% підлітків користуються ШІ — дослідження Дія.Освіта

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА