Інтерфакс-Україна
16:51 26.04.2025

"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

1 хв читати
"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

Другий за величиною оператор мобільного зв'язку в країні ПрАТ "ВФ Україна" ("Vodafone Україна") запровадив "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями, що дозволило збільшити ефективність, повідомила CEO компанії Ольга Устинова.

"Ми запровадили ("штучний інтелект") в контактному центрі, і зараз усі розмови сто відсотків прослуховує саме штучний інтелект, який дає потім аналітику, фідбек… Ми вже демонстрували на деяких майданчиках - у нас з'явилася "цифрова людина", яка навіть навчається. Ми хочемо, щоб в майбутньому вона обслуговувала наших клієнтів, щоб це взагалі було без людей", - розповіла Устинова на панельній дискусії на форумі "НадЛюди" організованому Forbes в п'ятницю в Києві.

За її словами, програмне забезпечення на основі "штучного інтелекту" дозволяє аналізувати роботу близько 15 тис. базових станцій компанії і управляти їх навантаженням. Це дозволяє економити близько 5% електроенергії, розповіла Устинова.

Також, за словами CEO "Vodafone Україна" застосування "штучного інтелекту" в роботі збільшує ефективність команд на 20% і скорочує час на виконання завдань.

Окрім того, програми "штучного інтелекту" дозволяють долати проблему дефіциту кадрів, зазначила Устинова.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Засновник Telegram заявив, що головною метою зовнішньої розвідки Франції була геополітика: Румунія, Молдова, Україна

"Нова пошта" на базі фулфілменту запустила митний склад в Польщі

DVL планує побудувати й модернізувати до 1 тис. сайтів у 2025р, протягом трьох років – 3 тисячі

DVL інвестує в розвиток GPON 1,5 млрд грн протягом трьох років

Понад 3,8 млн абонентів користуються VoLTE від lifecell

OpenAI випустила ШІ-інструмент для розробки програмного забезпечення

"Нова пошта" запустила новий формат: компанія створює мережу міні-відділень на території ЖК в Києві та містах-мільйонниках

Внаслідок атаки українських хакерів на російську судову систему у 2024 р. знищено третину архіву судових справ

VEON у I кв. наростив виручку на 8,9% - до $1 млрд, EBITDA - на 13,7%, виручка від бізнесу в Україні зросла на 36,9%

"Київстар" у I кв. збільшив виручку на 49,5%, подвоїв капітальні інвестиції

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА