Інтерфакс-Україна
16:51 26.04.2025

"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

1 хв читати
"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

Другий за величиною оператор мобільного зв'язку в країні ПрАТ "ВФ Україна" ("Vodafone Україна") запровадив "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями, що дозволило збільшити ефективність, повідомила CEO компанії Ольга Устинова.

"Ми запровадили ("штучний інтелект") в контактному центрі, і зараз усі розмови сто відсотків прослуховує саме штучний інтелект, який дає потім аналітику, фідбек… Ми вже демонстрували на деяких майданчиках - у нас з'явилася "цифрова людина", яка навіть навчається. Ми хочемо, щоб в майбутньому вона обслуговувала наших клієнтів, щоб це взагалі було без людей", - розповіла Устинова на панельній дискусії на форумі "НадЛюди" організованому Forbes в п'ятницю в Києві.

За її словами, програмне забезпечення на основі "штучного інтелекту" дозволяє аналізувати роботу близько 15 тис. базових станцій компанії і управляти їх навантаженням. Це дозволяє економити близько 5% електроенергії, розповіла Устинова.

Також, за словами CEO "Vodafone Україна" застосування "штучного інтелекту" в роботі збільшує ефективність команд на 20% і скорочує час на виконання завдань.

Окрім того, програми "штучного інтелекту" дозволяють долати проблему дефіциту кадрів, зазначила Устинова.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

Трафік в мережі "Київстар" після удару РФ по енергетиці 8 листопада зріс більш ніж на 10% – до рекорду – CEO

Запуск 5G залежить від безпекової ситуації, але підготовка до аукціону ведеться

Держрегулятор НКЕК потребує більшої фінансової незалежності та скасування юстування термінових рішень – голова

Ексзаступниця міністра оборони Черногоренко очолила Програму цифровізації ВККС

Кабмін запускає Координаційний штаб звʼязку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА