Інтерфакс-Україна
09:56 12.05.2025

"Vodafone Україна" розглядає можливість продажу своїх ШI-рішень іншим компаніям

2 хв читати
"Vodafone Україна" розглядає можливість продажу своїх ШI-рішень іншим компаніям

Другий за величиною український оператор мобільного зв'язку "ВФ Україна" ("Vodafone Україна", VFU) розробляє чат-ботів на основі ШІ для автоматизації комунікації з абонентами, а у майбутньому розглядає можливість продажу своїх ШI-рішень для потреб інших компаній.

"Товариство планує створити чат-ботів на основі ШІ, щоб автоматизувати комунікацію з абонентами у різних каналах зв'язку. При цьому, кожен ШІ продукт розробляється з дотриманням найвищих вимог для забезпечення безпеки даних… У майбутньому ПрАТ "ВФ Україна" розглядає можливість продажу своїх ШI-рішень для потреб інших компаній", - сказано в звіті про управління на офіційному сайті "Vodafone Україна".

Згідно повідомленню, оператори, які використовують платформу із ШІ у середньому працюють на 7% успішніше (у піках – до 15%), а середній дохід, що приносить один оператор зі штучним інтелектом, на 12% вищий за стандартний.

Ші-інстурмент підтвердив ефективність і готовий до масштабування. У 2025 році заплановано розширення використання інструменту на підрозділи, що опрацьовують вхідні дзвінки. Додатково проводиться робота над впровадженням чату на базі штучного інтелекту, який дозволить автоматично опрацьовувати звернення абонентів у текстових каналах, сказано в повідомленні компанії.

У "Vodafone Україна" нагадали, що в червні 2024 року запустили ШІ-цифрового асистента, який створений з метою збільшення ефективності роботи співробітників та доходів. ШІ-модель цифрового асистента допомагає прискорювати та покращувати робочі процеси, надає рекомендації операторам контакт-центру та контролює їх виконання. У розробці застосовані одразу декілька технологій ШІ, включаючи voice-to-text та text-to-text перетворення, а також миттєві відповіді у діалогах на основі власної бази знань. Серед апробованих технологій – OpenAI Whisper, Llama, Mistral, NeMo, DeepSpeech, Claude, і Citrinet, які вже пройшли ретельне тестування, сказано в повідомленні.

Раніше CEO "Vodafone Україна" Ольга Устинова повідомила, що "Vodafone Україна" запровадив "штучний інтелект" в call-центрі та в управлінні базовими станціями, що дало можливість збільшити ефективність.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держспецзв’язку заявили про готовність сприяти слідству щодо посадовців відомства

Мінветеранів запустило єдину цифрову платформу для ветеранів "Ветеран Pro"

Військові ЗСУ зможуть обмінювати е-Бали на роботизовані комплекси на Brave1 Market – перший віце-прем’єр

"Укрпошта" 30 жовтня випустить нову художню поштову марку "Мова"

Єврокомісія звинуватила Meta і TikTok у порушенні закону про цифрові послуги

Google розробила квантовий алгоритм, що працює в 13 тис. разів швидше за алгоритм суперкомп'ютерів

Оборонні закупівлі в Нацгвардії отримують додатковий формат - через цифрову систему "DOT-Chain"

Офіс групи IT-компаній FRACTAL пошкоджено внаслідок удару по садочку у Харкові

Зв’язок на Чернігівщині працює на 90% попри відключення світла – перший віцепрем’єр

NovaPay за 9 міс.-2025 збільшив кількість переказів на 5% і обсяг транзакцій на 25%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА