Інтерфакс-Україна
18:37 12.05.2025

"Укрпошта" запустила сервіс для повернення неотриманих посилок

1 хв читати
"Укрпошта" запустила сервіс для повернення неотриманих посилок

АТ "Укрпошта" запустила сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати, повідомила пресслужба компанії.

"Для клієнтів АТ "Укрпошта" став доступним новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати (…) Користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад - за іншим, у разі потреби", - йдеться в повідомленні на сайті "Укрпошти" в понеділок.

Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: "Базовий" або "Пріоритетний". Посилки за тарифом "Пріоритетний" обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.

В "Укрпошті" зазначили, що скористатися послугою необхідно під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує "Базовий", йдеться у повідомленні.

"Ми розуміємо, як важливо для клієнтів мати можливість швидко та без зайвого клопоту повернути товар. Саме тому запускаємо сервіс, який дозволить це зробити максимально просто і при цьому з найкращими тарифами в країні. Це особливо важливо для бізнесу, який прагне підвищити якість обслуговування та мінімізувати витрати на логістику без шкоди для клієнтського досвіду", - цитує пресслужба гендиректора "Укрпошти" Ігоря Смілянського.

Скористатись новою послугою "Укрпошти" можна в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку або у відділенні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Київстар" планує завдяки інвестиціям в $1 млрд довести частку нетелеком доходів до 50% за 5 років

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

Юрчишин вважає за доцільне почати діалог про обмеження для неповнолітніх у TikTok, Telegram та інших соцмережах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА