Мін'юст США домагається виділення сегмента онлайн-реклами Google
Міністерство юстиції США попросило суд зобов'язати Google виділити сегмент онлайн-реклами, пише Financial Times.
Федеральні обвинувачі у справі про домінування Google на цьому ринку хочуть, щоб інтернет-гігант виділив біржу, де компанії купують рекламу, і провів поетапне відчуження технології, що використовується онлайн-видавцями для продажу рекламних місць.
У квітні федеральний суддя Леоні Брінкема постановила, що Google створила незаконну монополію, яка дозволила їй контролювати окремі сегменти ринку онлайн-реклами.
Монополія Google на ринках рекламних бірж і серверів порушує так званий антимонопольний закон Шермана і завдає шкоди рекламодавцям і споживачам, заявила суддя.
Адвокат компанії Карен Данн назвала запропоновані Мін'юстом заходи для вирішення ситуації надмірними. За її словами, їх реалізація буде безпрецедентним кроком, який зашкодить споживачам.
Квартальний дохід Google від пов'язаної з пошуком реклами перевищує $50 млрд.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Мінкультури спільно з Google проведуть навчання для держслужбовців щодо використання ШІ
14:54, 12.11.2025
Google розробила квантовий алгоритм, що працює в 13 тис. разів швидше за алгоритм суперкомп'ютерів
20:20, 22.10.2025
Google запускає другу навчальну когорту програми “Академія ШІ для освітян від Google”
15:25, 13.10.2025
Надходження від "податку на Google" за 6 міс. зросли на 26% в євро та на 23% в доларах
15:49, 22.08.2025
Київстар та Google оголошують про партнерство щодо YouTube Premium в Україні
14:16, 22.08.2025
ОСТАННЄ
Зеленський підписав закон про підвищення стандартів мобільного інтернету та зв’язку
11:28, 25.11.2025
Тестування супутникового зв'язку Starlink Direct to Cell відкрито усім абонентам "Київстар" в Україні
20:04, 24.11.2025
Кабмін з січня 2026р. передав МПІУ, Укрінформ і Центр страткомунікацій від Мінкультури до Держкомтелерадіо
10:21, 24.11.2025
"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявки на $127,14 млн
09:12, 24.11.2025
Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб