Мін'юст США домагається виділення сегмента онлайн-реклами Google
Міністерство юстиції США попросило суд зобов'язати Google виділити сегмент онлайн-реклами, пише Financial Times.
Федеральні обвинувачі у справі про домінування Google на цьому ринку хочуть, щоб інтернет-гігант виділив біржу, де компанії купують рекламу, і провів поетапне відчуження технології, що використовується онлайн-видавцями для продажу рекламних місць.
У квітні федеральний суддя Леоні Брінкема постановила, що Google створила незаконну монополію, яка дозволила їй контролювати окремі сегменти ринку онлайн-реклами.
Монополія Google на ринках рекламних бірж і серверів порушує так званий антимонопольний закон Шермана і завдає шкоди рекламодавцям і споживачам, заявила суддя.
Адвокат компанії Карен Данн назвала запропоновані Мін'юстом заходи для вирішення ситуації надмірними. За її словами, їх реалізація буде безпрецедентним кроком, який зашкодить споживачам.
Квартальний дохід Google від пов'язаної з пошуком реклами перевищує $50 млрд.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Google запускає другу навчальну когорту програми “Академія ШІ для освітян від Google”
15:25, 13.10.2025
Надходження від "податку на Google" за 6 міс. зросли на 26% в євро та на 23% в доларах
15:49, 22.08.2025
Київстар та Google оголошують про партнерство щодо YouTube Premium в Україні
14:16, 22.08.2025
Google інвестує $25 млрд у ЦОД і АІ-інфраструктуру США
19:22, 15.07.2025
Google запропонувала співробітникам низки підрозділів звільнитися в обмін на компенсацію
06:46, 12.06.2025
ОСТАННЄ
Ворог вчора пошкодив сортувальне депо та вантажне відділення "Нової пошти" в Ніжині
14:04, 16.10.2025
Ворог вночі поблизу Краматорська атакував дроном БДФ-авто "Нової пошти"
12:40, 16.10.2025
Комітет Ради пропонує звільняти від оподаткування продаж через цифрові платформи товарів до EUR2 тис. на рік
20:35, 15.10.2025
"Нову пошту" з 1 січня офіційно очолить операційний директор Тафійчук
16:10, 15.10.2025
Внаслідок атаки ГУР російський провайдер отримав понад 66 млн руб збитків - джерела